6. Adam

3K 145 39
                                    

Daar stond ze, in een hoekje.
Met een andere jongen te zoenen.
Dat moest haar wel zijn, het kon niet anders.

Kylie.

Snel stond ik op en liep kwaad naar Kylie en haar nieuwe liefde toe.

"Ahum" hoestte ik om de aandacht te krijgen.

Verschrikt keken ze beiden om.

"Dus dit is tegenwoordig huiswerk maken?" ik keek ze beiden boos aan, voornamelijk Kylie.

"Adam, i-ik kan het uitleggen. W-wacht even" stotterde ze.

"Nee, niks uitleggen. Je gaat gewoon vreemd, daar is niks aan uit te leggen" snauwde ik.

Ik had het kunnen weten, al die tijd.
Het is waar dat ze me gewoon gebruikt als ze me nodig heeft, niks meer of minder.

"M-maar..." probeerde ze nog.

"Nee Kylie. Het is over tussen ons. Ik had het kunnen verwachten met zo'n meisje als jij" ik wilde weglopen maar ze pakte mijn arm beet.

"Adam..."

"Wat denk je nou? Dat we gelukkig samen kunnen zijn, nadat je vreemd bent gegaan?" snauwde ik en ik keek haar doordringend aan.

"Ik denk het niet, maar..." kwam er hakkelend uit.

"Zoek het lekker uit met je nieuwe fuckboy Kylie" zei ik woedend en ik liep boos weg

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Zoek het lekker uit met je nieuwe fuckboy Kylie" zei ik woedend en ik liep boos weg.

Ik liep weer naar Jimmy en Taylor toe.

"Yo dude, dat moest een groot drankje zijn geweest of niet?" grinnikte Jimmy.

"Jimmy alsjeblieft, nu even niet" ik keek hem smekend aan.

"Gast wat is er gebeurd?" Taylor keek bezorgd.

"Niks belangrijks, ik moet maar eens naar huis gaan" antwoordde ik kortaf.

"Wij gaan met je mee"

"Ik ben geen kleuter meer ofzo, ik kan heus wel zelf naar huis" snauwde ik, per ongeluk iets gemener dan bedoeld.

"Wow gast, rustig maar... We proberen je alleen maar te helpen" zei Jimmy en hij deinsde terug.

"Ik heb geen hulp nodig, ik zie jullie morgen op school" murmelde ik nog voordat ik wegliep.

Toen ik thuis aankwam wilde ik niets liever dan mijn bed induiken en er niet meer uitkomen voor de komende paar dagen.
Zo zacht mogelijk liep ik naar boven, in de hoop dat niemand me zou horen.
Wat natuurlijk weer is niet lukte.

"Lieverd, wat ben jij al vroeg thuis het is pas kwart voor 9" zei mijn moeder terwijl ze de was aan het opvouwen was.

"Er was niet veel te doen" glimlachte ik.

"Wil je nog zo nog wat komen drinken beneden?

"Neh, ik ga liever slapen. Was een vermoeiende dag vandaag" zei ik al vertrekkend naar mijn kamer.

"Wat jij wilt schat, slaaplekker"

"Jij ook mam" en ik sloot mijn deur achter me.

Eenmaal in bed kon ik zoals altijd weer eens niet slapen.
Er bleven maar allemaal gedachtes door mijn hoofd rond spoken.
Waarom had ik dit niet eerder door van Kylie, waarom moest het zover komen dat ik nu degene ben die gekwetst wordt.
Al denkend over van alles viel ik in een diepe en onrustige slaap.

His love, Her hateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu