Ik keek hem aan, in zijn twinkelende groen-blauwe ogen.
Ik voelde mijn wangen rood kleuren, dus ik glimlachte verlegen."Ik had niet verwacht dat dit moment ooit nog zou komen, na de vorige keer in het park..." zei hij en ik hoorde de blijdschap door zijn stem.
Ik schonk hem een glimlach en keek om mee heen naar de menigte die om ons heen had gevormd.
"Ik moet Adam maar eens gaan zoeken, jammer genoeg..." zuchtte ik.
"Jammer, veel plezier vanavond. Als je dat tenminste kan hebben met die eikel" grinnikte Matthew.
Ik grinnikte zacht, draaide me om en baande me weer een weg door de dansende menigte.
Ik liep wat rondjes door de zaal maar nergens was Adam te bekennen.
Hij zou toch niet weggegaan zijn?
Vast niet, die staat zeker alweer met een ander meisje te bekken.
Die grapjas, met zijn verhaal over dat ik de enige ben en dat ik alles voor hem beteken.
Ik liep naar buiten en daar zat hij.
Tot mijn verbazing in zijn eentje, doods in de leegte te staren."Waar zijn de drankjes?" vroeg ik terwijl ik naast hem ging staan met mijn armen gekruist.
Hij keek op en gaf me een dodende blik.
"Oh, ik dacht dat je nieuwe vriendje al drinken voor je had gehaald" mompelde hij cynisch.
Beschaamd keek ik naar mijn schoenen en friemelde ik aan mijn jurk.
Hij had Matthew en mij dus gezien, ik had het kunnen verwachten."Wat boeit jou dat? Ik ben gewoon een van de zovele meisjes voor je" zei ik en ik rolde mijn ogen.
"Een van de zovele meisjes? Laat me niet lachen Lexa" lachte hij verontwaardig.
"Hoe vaak moet ik het je nog vertellen. JIJ bent de ENIGE voor mij. De ENIGE, hoor je dat?" schreeuwde hij bijna.
"Bullshit, ik had me nooit mee moeten laten slepen in dit gezeik van je" snauwde ik.
"Godverdomme zeg, alsof ik je ooit gedwongen heb in dit alles. Het was volledig je eigen keus , maar oké" riep hij met een rood aangelopen hoofd van de woede.
"Ga je me nu hier ook nog de schuld geven van dit ook?" ook bij mij begon de woede aardig op te borrelen, wie dacht hij wel niet dat hij was.
"Zoek het dan toch uit, ga lekker naar je playboy slet. Misschien dat hij je geeft wat je zoekt" beet hij me toe.
Nu gaat hij te ver, dit kan hij echt niet maken.
Ik liep hoofdschuddend op hem af en gaf hem een duw, wat ervoor zorgde dat achterover tegen het hek aanviel.
Heel even bleef hij liggen en toen krabbelde hij weer omhoog.
Zijn lip trilde van woede en hij kwam op me afgelopen met zijn arm gehesen.
Ik dook in elkaar omdat ik wist wat er ging gebeuren, ik wist waartoe hij in staat was.
Langzaam maar zeker stapte ik zachtjes achteruit.
Maar Adam kwam met grote stappen dichterbij.
Tot vlak voor me stond, ik deed mijn ogen dicht en wachtte tot zijn hand mijn gezicht zou raken.Maar voordat ik een vuist in mijn gezicht voelde werd ik weggeduwd.
Ik struikelde achterover en belandde op mijn achterste.
Ik opende mijn ogen en zag nog net in een flits hoe Matthew geraakt werd door Adam zijn vuist.
Jaja, het duurde even hoor. Maar daar is die dan eindelijk, weer een nieuw hoofdstuk! Nee, dit was niet het persé waar ik mijn uitwerkingen voor nodig had maar misschien voor de komende paar wel. Dus ja, ik hoop dat jullie weer even hebben genoten c:-xxx Manon :3
JE LEEST
His love, Her hate
Romance"Stop toch met je tijd aan mij verspillen en trouw een zwijn asshole" "Ik hou ook van jou hoor babe" "Je kan m'n reet likken fucker, laat me met rust!" Hij... Zij... Zo verschillend, maar zo perfect. Zij is een goede leerling, hij niet Hij is enorm...