Nadat ik terug kwam van de stad en een enorme preek heb gekregen van mijn moeder heb ik niet veel meer gedaan.
Ik zat op bed te denken, over mijn gevoelens voor Kylie en over Lexa.
Ik had Kylie beloofd dat ik haar deze middag nog zou zien, maar dat is niet meer gebeurd.
Kylie is lief, knap en populair en ik zou blij met haar moeten zijn als mijn vriendin.
Wat ik ook wel ben, maar ze is zo afwezig.
Ze lijkt me alleen belangrijk te vinden als ze me nodig heeft.
En met Lexa, dat is gewoon verwarrend.
Een deel zegt dat ik moet proberen vrienden te worden maar een ander deel zegt dat ik zoveel mogelijk uit de buurt moet blijven.
Het vriendendeel klinkt eigenlijk aantrekkelijker.
Lexa is niet meer die irritante nerd van vroeger, ze is nu echt veranderd.
Ze is echt hot, al heeft ze dat waarschijnlijk zelf niet door.
En voor de rest heb ik niet echt kans gehad om haar beter te leren kennen.
Al zou ik dat wel graag willen, want ik heb het idee dat ze echt verbeterd is.Adam, wat ben je aan het doen.
Stop er nu mee, je bent aan het dromen over een meisje terwijl je een vriendin hebt.
Ja, een vriendin die er nooit is alleen als ze wat nodig heeft.
Ik moet niet zo over Kylie denken, wat ben ik aan het doen.Ik keek op mijn wekker
19:11 uur.
Misschien moet ik Kylie appen, en vragen of ze zin heeft om vanavond nog wat te doen.
Dan laat ik ten minste zien dat ik ervoor open sta om aan onze relatie te werken.
Ik pakte mijn telefoon en zocht Kylie op in mijn contacten.
Ze staat redelijk ver onderaan, want ja.
Appen doen we ook al nauwelijks.
Wanneer ik Kylie heb gevonden tussen mijn contacten heb gevonden begin ik te typen:"Hey baby girl,
zin om vanavond wat te gaan doen?
Bioscoop ofzo? Ik betaal❤️"
Ik hoefde niet lang te wachten tot Kylie reageerde, binnen nog geen 5 minuten had ik een teleurstellende reactie terug.
"Hay babe,
Ik moet m'n huiswerk maken vanavond.
Sorry"
Teleurgesteld keek ik naar mijn telefoon, wat ga ik dan deze avond doen...
Ik scrolde een beetje door mijn gesprekken en zag toen Taylor voorbij komen.
Ik ga vanavond wel gewoon wat gezelligs doen met de boys.
Ik klikte Taylor aan en begon opnieuw te typen:"Hee Tay,
zin om vanavond wat te gaan doen?"
Helaas duurde het bij Taylor wat langer tot hij reageerde.
Wachtend op een reactie besloot ik het eerst maar even aan mijn ouders te gaan vragen.
Snel liep ik naar beneden op zoek naar mijn vader of moeder.
Nou ja, mijn vader of moeder...
Dat is een vrij lang verhaal, laten we het erop houden dat het goede vrienden van mijn vader en moeder zijn.
Ze zijn er 2 keer in de week een dagje om het huis schoon te maken en om te kijken hoe het gaat."Maaam! Paaaap!" schreeuwde ik door het huis.
Geen reactie.
"Halloooo? Iemand thuis?!"
Weer geen reactie.
Ik liep naar boven en probeerde het daar nog een keer."Mam? Pap? Zijn jullie thuis?!"
Na nog een paar keer hopeloos geschreeuwd te hebben gaf ik het op.
Blijkbaar zijn ze gewoon zo weggegaan, zonder het mij te laten weten.
Ik keek weer op mijn telefoon en zag dat Taylor had gereageerd."Brothers in 15 min.
Jim komt ook😛"
Brothers was de club waar Taylor, Jimmy en ik standaard altijd heen gaan.
Het is er altijd druk, dus je hebt altijd wel kans dat je nog andere tegenkomt.Maar shit, 15 minuten is wel erg snel.
Ik deed mijn kast op en trok er het eerste het beste shirt uit.
Terwijl ik mijn shirt aantrok rende ik naar de badkamer.
Ik verbeterde mijn haar met wat gel en poetste snel mijn tanden.
Binnen 5 minuten was ik helemaal klaar om te gaan.
Net toen ik de deur uit wilde gaan dacht ik er ineens aan dat mijn ouders even moest laten weten waar ik ben.
Ik rende snel terug, pakte een memoblaadje en schreef:"Hoi,
Ik ben met Tay en Jim naar brothers.
Zal niet al te laat thuis zijn
~ Adam"
Ik legde het briefje op de tafel en rende weer terug naar buiten.
Ik graaide mijn fiets uit de schuur, waarbij ik per ongeluk mijn moeders fiets omgooide.Jammer dan, mam fietst toch nooit.
Ik keek op mijn telefoon
19:38 uur.
Shit ik ben al laat, waarom werkt er nou nooit iets mee.
Snel stapte ik op mijn fiets en reed zo hard als ik kon naar Brothers.5 minuten later kwam ik aan bij Brothers.
Ik gaf mijn jas aan de garderobe en ik liep de zaal in.
Zoekend keek ik rond of ik de Jim en Tay ergens zag.
Lang hoefde ik ze niet te zoeken want ik spotte ze al gauw bij de bar.Al grinnikend omdat ze daar zo sullig stonden liep ik naar ze toe.
"Heey boys" begroette ik ze.
"Yo gast waar bleef je man" vroeg Jimmy, al slurpend aan zijn drinken.
"Uh, gewoon wat vertraging niks belangrijks. Nog bekende gespot?" vroeg ik en ik keek om me heen.
"Neh, we zijn hier ook pas net, maar het is een doordeweekse avond. Dus veel bekende zullen er niet zijn" antwoordde Taylor en Jimmy knikte instemmend.
"Ik ga even wat drinken halen, ik ben zo terug" zei ik en ik liep naar de bar.
Wachtend tot een barman me kwam helpen keek ik nog een keer om me heen.
Tot mijn blik iets ving.
Ik had het kunnen weten...
JE LEEST
His love, Her hate
Romance"Stop toch met je tijd aan mij verspillen en trouw een zwijn asshole" "Ik hou ook van jou hoor babe" "Je kan m'n reet likken fucker, laat me met rust!" Hij... Zij... Zo verschillend, maar zo perfect. Zij is een goede leerling, hij niet Hij is enorm...