Ik werd wakker met knallende hoofdpijn.
Fantastisch, mijn dag kon niet beter worden.
Ik gromde zacht bij het horen van de deurbel, ze konden het wel vergeten dat ik op ging staan.
Ik draaide me nog een keer om en sloot mijn ogen weer.
Ik zou willen dat ik voor altijd kon slapen.
Ik wilde mensen nu niet onder ogen komen, Matthew niet, Kylie niet.Gewoon niemand niet, mijn sociale modus is uitgeschakeld.
Er is nu alleen maar gezeik..."Lex," ik werd zacht aangetikt "wakker worden"
Kreunend draaide ik me om en keek ik recht in de ogen van mijn moeder.
"Ik ga geen boodschappen doen, niet mijn kamer opruimen, geen vaatwasser uitruimen en ook niet stofzuigen. Ik lig nog lekker" mompelde ik en ik wilde me weer omdraaien.
"Dat hoeft ook niet, je moet even naar beneden komen. Er is iemand voor je" zei ze terwijl ze een plukje haar uit mijn gezicht streek.
"Ik kleed me eerst even aan als je het niet erg vindt" zuchtte ik en ik sloeg de dekens slaperig van me af.
"Kom maar naar beneden als je klaar bent, doe er niet al te lang over" zei mijn moeder terwijl ze mijn kamer uitliep.
Ik stond op en pakte mijn kleren die over de stoel hingen op.
Ik keek bedenkelijk op, had mijn moeder gezegd wie er was?
Zal wel niet veel uitmaken, Matthew of Lily waarschijnlijk.Nadat ik me aangekleed had liep ik naar beneden.
Ik keek nog snel een keer in de spiegel voordat ik de deur naar de woonkamer open deed.
Glimlachend stapte ik de woonkamer binnen en was net van plan om een Matthew of een Lily te begroeten.
Maar de glimlach zakte van mijn gezicht af toen ik 2 politieagenten in mijn woonkamer zag staan.
Vragend keek ik mijn ouders aan maar die keken allebei een andere kant op."Lexa Smith," de politieagent kwam op me afgelopen.
Ik slikte moeizaam en probeerde oogcontact te maken met mijn ouders.
Maar beide hadden ze hun blik naar de grond gericht."Bij deze bent u aangehouden als voorlopig hoofdverdachte van het ongeluk van Adam Grey. U hebt het recht te zwijgen en alles wat u zegt kan als bewijs tegen u gebruikt worden" de agent pakte me stevig bij mijn arm en duwde me de woonkamer uit.
Met opengesperde ogen keek ik achterom naar mijn ouders.
Mijn moeder was begonnen met huilen en mijn vader had zijn armen om haar heen geslagen.
Mijn gedachtes klapte volledig dicht en ik trilde over mijn hele lichaam.
Ik werd de politieauto ingeduwd en de deur werd achter me dichtgeslagen.
Ik probeerde te bevatten wat er zojuist gebeurd was in 2 minuten, maar het lukte me niet.
Ik was aangehouden voor Adam zijn ongeluk...
JE LEEST
His love, Her hate
Romance"Stop toch met je tijd aan mij verspillen en trouw een zwijn asshole" "Ik hou ook van jou hoor babe" "Je kan m'n reet likken fucker, laat me met rust!" Hij... Zij... Zo verschillend, maar zo perfect. Zij is een goede leerling, hij niet Hij is enorm...