2-< Tesadüfler Zinciri >-2

26.2K 1.3K 159
                                    

Not: Diğer Hikayem olan Günümüz masalını okumanızı tavsiye ediyorum. Bölüm için keyifli okumalar.

Kabul ediyorum diye  düşündü Su içinden. Gerçekten rezil oldum. Ateş, ona mektupları yazanın ben olduğumu öğrense bile, bir daha yüzüme bakmayacak. Havalı çocuk sonuçta! Tüm sınıfın önünde kendisini küçük düşürmeyi becerebilen bir kıza neden baksın ki? Üstelik benimle dalga geçenlerin başını çekmişken??

-Al bakalım ! dedi Karmiya elindeki kahve bardağını sertçe masaya çarparak. 

Onun bu davranışı, Suyu daldığı derin düşüncelerden sıyırdı ve kahvesinden bir yudum aldı. Güzel! Şimdi kendini daha kötü hissediyordu. Gerçekten o rezilliği yapmış mıydı yani?

-Ne düşünüyorsun? Diye sordu Karmiya bir yandan saçlarını toplarken.

-Rezilliğimi!

-Hadi ama Su. O kadar da kötü değildi. Bence gayet sevimliydin. 

Su, Karmiyanın onu evine kadar bırakmasına izin verdikten sonra, yol boyunca; en yakın arkadaşının kendisini teselli etme girişimlerini boşa çıkarmamaya gayret etti. 

-Canını sıkma tamam mı? diye seslendi Karmiya arabasından.

-Olur. Denerim.

-Görüşürüz tatlım dedi Karmiya ve kornasını bir iki kere çaldıktan sonra  gözden kayboldu. İçeri girdiğinde, evin içinin bavullarla dolu olduğunu görüp şaşkınlığını gizleyemedi.

-Çocuklar dedi yengesi elindeki koliyi diğerlerinin üzerine bırakarak. Odamdaki eşyaları da getirin buraya!

-Tamam anne!

-Yenge? Dedi Su çantasını ve anahtarlarını masanın üzerine bırakarak. Hayırdır?

-Hayır,hayır dedi kadın sertçe. Senin eşyalarını da koliledim. Bir an önce, unuttuğum birşey olup olmadığını kontrol et!

-Neler olduğunu söyler misin önce?

-Evlendim!

Su tepki vermedi. Nasıl verebilirdi ki? Bu kötü bir şakadan başka bir şey olamazdı herhalde. Hem gerçek olmuş olsa bile, böyle bir şey nasıl mümkün olabilirdi? 

-Ne demek evlendim? !

-Kendim için neyin doğru neyin yanlış olduğunu sana soracak değilim herhalde?

-Elbette... Fakat -

-Seni burada bir başına bırakmadığıma şükredip, bir an önce hazırlansan iyi olacak.

Tamam dedi Su içinden. Tamam sakinim.

-Kiminle evlendin peki?

-Aslında tanıyorsun dedi kadın gözleri parıldayarak. Şu sizin arkadaşınızın babası mıydı neydi?

-Hangi arkadaşımın?

-Ateş sanırım. Hani babasının üniversitesinde okuduğun....

Şok Şok Şok!

-Tanrım! Dedi Su eliyle yanındaki duvara tutunarak. Eğer tutunmasaydı, bayılacak olmaktann korkuyordu.

Platonik Aşkım (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin