23-< Düşen Maskeler ->23

10K 498 109
                                    

Ateş, yüzüne vuran güneş ışığıyla uyandığında , yanındaki saate bakarak, sabahın yedisi olduğunu gördü. Başı o kadar ağrıyordu ki, bir gündür mü yoksa iki gündür mü uyuduğunu anlamadan, yerinde hafifçe doğruldu. Evet. Hafif bir kırgınlık hali dışında, kendisini daha iyi hissediyordu. Aklına gelen korkunç bir ihtimal üzerine, eşofmanının kollarını sıvayarak, morfin izi filan olup olmadığını kontrol etti ve hiçbir şey olmadığını gördükten sonra derin bir nefes alarak, etrafa bakındı. Tek bir ilaç dahi yoktu. Derken, hemen yanıbaşındaki koltukta uyuyakalmış olan Suyu farkederek gülümsedi. Anlaşılan Su kendisini affettirebilmek için, Ateşin bir dediğini iki etmemeye karar vermişti. Onu uyandırmak için yataktan kalktı ve elindeki anahtarı farkettiğinde gülmesine engel olamadı. Gerçekten çok pişman olmalı diye geçirdi içinden gülerek ve Su uyanıpta karşısında, kendisine gülümseyen Ateşi gördüğünde otomatik olarak gülümsedi.

-Günaydın.

-Günaydın dedi Ateşte sırıtarak ve Su merak içinde tek kaşını havaya kaldırdı.

-Neye gülüyorsun Ateş?

-Gerçekten bizi odaya mı kilitledin yani ? dedi Ateş gülmeye devam ederek. Bu kadar mı gözünü korkuttum.

-Ha-ha. Çok komik dedi Su yerinden kalkarak.  Gerçekten o gece nasıl göründüğünle ilgili bir fikrin var mı senin? Aklım çıktı Ateş diye bağırdı kız sonunda dayanamayarak. Bu bir insandan alınabilecek en kötü intikamdır herhalde.

-Bence sen bunu hakettin dedi Ateş ne kadar susadığını hissederek ve masanın üzerinde duran sürahiden kendisine bir bardak su doldurmaya başladı.

-Tamam. Haketmedim diyemem. Aptalın önde gideniyim. Salağımda. Ama bunlar seni sevdiğim gerçeğini değiştirmiyor. İnan bana ne yapıyorsam sana olan olan sevgimden yapıyorum.

-Eğer buna emin olmasam bu ilişki bu kadar ilerlemezdi zaten.

-Seni kırdığım için çok özür dilerim dedi Su sessizce. Ama bana bir açıklama yapmak zorundasın. İki gün önce bana söylediğin şey gerçek mi? Yoksa sadece benden intikam almak için mi öyle bir şey söyledin.

-Sana anattıklarım gerçekti dedi Ateş ve Su, birden bire Ateşin yüzünün düştüğünü gördü.

-Peki baban sana neden yalan söylüyor?

-Bilmiyorum, ama beni mezarlıkta bulduğu o gece, bana Berrağı öldürmem gerektiğini söyledi. Ancak bu şekilde aile olabileceğimizi söyledi düşünebiliyor musun? Benden bir insanın canını almamı isteyecek kadar gözü dönmüş.

-Bu korkunç bir şey ama sormadan geçemeyeceğim dedi Su. Berrak kim?

Ateş aniden duraksadı ve Suya bakmaya başladı. Su sakin görünüyordu fakat Ateş biliyordu ki, bir kızın en tehlikeli olduğu zaman, sakin görünmeye çalıştığı zamandı. Eğer bir kız size soru soruyorsa, iki ihtimal söz konusuydu. Ya sorunun cevabını önceden biliyordu ya da sezdiği bir şeyin doğruluğunu kabul ettirmek istiyordu. O yüzden doğruyu söylemeye karar verdi.

-Berrak benim geçmişten hatırladığım kız.

-Harika! Peki bana bunu ne zaman söylemeyi planlıyordun?

Suyun aniden ayağa fırlaması, Ateşin gülüp gülmemek arasında kararsız kalmasına neden oldu.

-Aslında..

Platonik Aşkım (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin