Not: İnanamıyorum! 30. bölüme gelmişiz :)) Hepinize çok teşekkür ediyorum devam ettiğiniz için hikayemize :) Bu bölümden sonra vote sınırını 40 olarak değiştiriyorum:) Herkese keyifli okumalar..
-İyi geceler dedi Ateş, Suyu odasına kadar çıkardıktan sonra, en tatlı gülümsemelerinden birini atarak. Tatlı rüyalar..
-Gitmesen olmaz mı? dedi Su. Bir an olsun gözümün önünden ayrılmanı istemiyorum dedikten sonra Ateşe sarıldı. Ne zaman benden ayrılsan, başına bir iş geliyor.
-Korkma dedi Ateşte ona sarılarak.Ben iyiyim. Hadi odana git, dinlen. Zaten günlerdir ne halde olduğumuz ortada..
-Peki dedi Su uzatmadan. İnsanın Ateşin o yemyeşil gözlerine bakıpta, onun istediği şeyi söylememesi imkansızdı.. Ateş, kendisinin Suyun üzerinde nasıl bir etkisi olduğunu biliyor muydu acaba? Su odasına girdikten sonra, Ateş merdivenlere doğru yöneldi. Tam aşağı doğru bir adım atacaktı ki, birden herşeyi çift görmeye başladığını farketti ve aniden en yakınındaki yere tutundu.
-Şaka mı bu şimdi dedi kendi kendine ve gözünü kapatarak bulanıklığın gitmesini bekledi. Yaklaşık iki dakika sonra gözlerini açtığında, hafifte olsa, görüşünün netleştiğini farketti.
-Yardım etmemi ister misin dedi biri ve Ateş arkasına döndüğü zaman, Asım Beyi karşısında buldu.
-Ben hallederim dedi Ateş aşağı doğru bir adım atarak fakat itiraz etmesine kalmadan, adam onu kolundan yakaladı.
-Güçlü görünmeye çalıştıkça , daha zavallı duruyorsun dedi sert bir sesle, sanki küçük bir çocuğu azarlıyormuş gibi.. Birlikte aşağı indikleri zaman, Ateş, Stefanın ne kadar merak etmiş olabileceğini düşündü. Fakat telefonunu nereye koyduğunu bir türlü hatırlayamadı.
-Telefonum buralarda bir yerlerde mi dedi çoktan koltuklardan birine kurulmuş ve viskisini yudumlamaya başlamış adamın yanına doğru bir adım atarak.
-Şarzda dedi adam yanındaki masayı göstererek ve Ateş o tarafa doğru yöneldiği zaman, ayaklarını sehpaya uzatarak, geçmesini engelledi. Ateş ne yaptığını sanıyorsun sen anlamında kollarını iki yana açınca da, konuşmaya başladı.
-Şarzı sıfır.. Mecbur açılması için, biraz dolmasını bekleyeceksin..Neden bana eşlik etmiyorsun?
-Bunu söyleme tarzına hasta oldum dedi Ateş gözünü adamın sehpahanın üzerindeki ayaklarına dikerek. Ama dinlenmeyi tercih ederim.. Bunu demesiyle birlikte, kapının kenarında duran ve tepeden tırnağa siyah giymiş bir adamın, elini silahına götürdüğünü farkedip şaşkınlığını gizleyemedi. Ateşin nereye baktığını merak eden Asım Beyde o tarafa bakıp gülmeye başlayınca, Ateş merakına yenik düşerek konuşmaya başladı.
-Ne yani? Sizi dinlemeyen herkesi vuruyor mu?
-Onun kusuruna bakma dedi adam gülmeye devam ederek. Yıllardır bu işin içinde olmanın verdiği bir alışkanlık.
-İçimi rahatlattı dedi Ateş adamı tepeden tırnağa süzerek. Bu arada? Kimsin sen? Böyle bi cool cool takılmaya çalışıyorsun filan..
-Hmmm .. dedi adam Ateşe oturmasını işaret ederek. Şimdilik, sadece hayatını kurtaran kişi olduğumu bilmen yeterli.
-Ayaklarına filan mı kapanmamı bekliyorsun? Hipokrat yemini etmiş her doktorun yapması gerekeni yaptın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşkım (TAMAMLANDI)
ChickLitİlkokul birden beri aşığım oğlum ben sana! O silgi tozlarını da merak ediyorsundur eminim. Hani her öğrencinin söylediği bir söz vardır ya. Silgimin bittiğini hiç görmedim diye... İşte o silgi tozları, senin sonunu hiç göremediğin silgilere ait. Se...