29-< Sizi Seviyorum >-29

7.9K 470 99
                                    

Not: Vote sınırımız 35 arkadaşlar.. Hepinize keyifli okumalar ;)

-Daniellllllll! Diye bağırdı Stefan gördüğü manzara karşısında. Daniel hangi cehennemdesinnnnnnnn?

-Buyrun efendim dedi çocuk koşarak yanına geldiği zaman ve gözü yerdeki cesede ilişince, neye uğradığını şaşırmış bir şekilde Stefana bakmaya başladı. 

-Efendim burda ne oldu?

-Bunu bana mı soruyorsun! diye bağırdı Stefan. Sesi bütün odada yankılanmıştı. Senin görevin ne Daniel hı? Söyle bana? dedi Çocuğu tuttuğu gibi duvara yapıştırarak. Ben sana hatırlatayım! Senin görevin BANA hizmet etmek! Ben abimin yanındaydım peki ya sen? FARUĞUN PEŞİNDEN NİYE GİTMEDİN?

-Efendim..

-NASIL ÖĞRENİCEZ ŞİMDİ PANZEHİRİN NE OLDUĞUNU? YA ATEŞE BİR ŞEY OLURSA? BUNUN HESABINI KİM VERECEK BANAAAAA! SÖYLESENEEEE! NEDEN GİTMEDİN FARUĞUN PEŞİNDEN?

-Ben düşündüm ki... Böylesi işinize gelir.

-SEN BENİM ADIMA DÜŞÜNME DANİEL! ABİMLE ARAMDAKİ İLİŞKİYE KARIŞMA! BUNU BİR DAHA YAPACAK OLURSAN YEMİN EDERİM KENDİ ELLERİMLE ALIRIM SENİN CANINI! ŞİMDİ GİT VE PANZEHİRİN NE OLDUĞUNU ARAŞTIR!

-Yeter! Dedi Daniel ve aniden Stefanın ellerini tutarak onu geri itti. Yeter! Bunca zaman bir dediğini iki etmedim. Neden biliyor musun? Çünkü kararlarına güvendim. Güvendik. Babam seni bu göreve getirdi çünkü almamız gereken bir intikam vardı. Babandan.. Onun tüm sevdiklerinden. Sana yaptıklarından sonra sen kabul ettin bu göreve gelmeyi! Şimdi sorumluluklarının neler olduğunu unutmaya başladın! 

-Ne demek istiyorsun sen? dedi Stefan öfke dolu bir sesle.

-Bence ne demek istediğimi sen zaten anladın! Zamanı geldiğinde sana verecekleri görevi az çok tahmin ediyorsun. 

-Öyle bir şey asla olmayacak.

-Bunu bilemezsin...

Stefan Danielin bu son sözü üzerine diyecek pek bir şey olmadığını anladığında, içinin burkulduğunu hissetti ve onun konuşmasına fırsat vermeden odadan dışarıya çıktı. Az önce abisinin ve Suyun bulunduğu odaya girdiğinde ise, odanın bomboş olduğunu görüp neye uğradığını şaşırdı.

-NERDELER?

-Su hanım, daha fazla beklemek istemediler efendim dedi adamlardan en yakın olanı. Kendisi, Ateş Beyi hastahaneye götürdüler.

-VE SENDE BUNA İZİN Mİ VERDİN ALLAHIN CEZASI! Dedi Stefan artık sinirlerine hakim olamadığını farkederek. Kafayı mı yedirteceksiniz siz bana! Onları böyle bir durumda nasıl yalnız bırakırsınız?

------------------------------------------------------

-Ateş dayan dedi Su bir yandan yola odaklanmaya çalışıp, diğer yandan Ateşin durumunu kontrol ederken. Az kaldı. Birazdan orda oluruz. Başını yana çevirdiği zaman, Ateşin cevap verecek halinin bile kalmadığını gördü. Hayatında daha önce hiç bu kadar korktuğunu hatırlamıyordu. Evet, bir doktor adayı olarak, olması gerektiği kadar soğukkanlı davranamıyordu. Söz konusu değer verdiğin biri olunca, ona bir kadavraymış gibi muamele yapmak imkansızdı.

-Hastahane.. olmaz... dedi Ateş bitkin bir sesle ve Su ona döndü. Bir eliyle direksiyonu tutarken, diğer eliyle Ateşin elini alıp, yarasının üzerine koyduğu atkıyı tutmasını sağladı.

Platonik Aşkım (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin