8-<Klişeler Cehennemi>-8

16.6K 1K 112
                                    

Sevgili arkadaşlar!  Genelde bölümün başında sizinle konuşmak adetim değildir fakat azalan vote ve okunma sayısı beni çok üzüyor. O yüzden şöyle bir karar aldım. Bir önceki bölüm ve bu bölüm 20 vote olmadan diğer bölümleri paylaşmayacağım çünkü yazmak için bayağı bir emek harcıyorum. İster istemezde emeğimin karşılığını almak istiyorum. Şimdiden teşekkürler...

 

-Şaka yapıyorsun dedi Su arabanın kapısını açıp aşağı indiğinde ve ayağı kuma gömülünce içinden küfretti. Şaka yapıyorsun değil mi Ateş!

-Şaka yapar gibi bir halim mi var? Dedi Ateş ve ayakkabılarını çıkardıktan sonra ceketini de çıkarıp kumun üzerine koydu.

-Bu soğukta denize giremezsin dedi Su bağırarak. Rüzgarın uğultusundan,kendi sesini duyamıyordu.

-Ne dediğini duymuyorum dedi Ateş bir adım attığında.

Su tekrar küfrederek topukları kuma bata çıka kıyıya doğru yürümeye başladı ve Ateşe seslendi.

-Bu soğukta denize giremezsin diyorum!!

-O gün olanları hatırladığımda yine suyun altındaydım.

-Aptal! Donacaksın!

Fakat Ateşin kendisini dinlemediğini görünce sinirlenerek, ayakkabılarını çıkardı ve onun peşinden denize doğru yürümeye başladı. Soğuk su, rüzgarla birleşince içini ürpertmişti. Fakat bunu umursamadan, Ateşin peşinden koştu. En sonunda ona yetiştiğinde, kolundan tutup kendisine çevirdi.

-Aptal mısın sen? Aklını mı kaçırdın?

-Tek şansım bu! Dedi Ateş. Benimle misin değil misin?

Su biraz düşündükten sonra konuşmaya başladı.

-Ne yapacaksan çabuk yapalım. Donup ölmek istemiyorum.

-Üç dediğimde... dedi Ateş Suyun elini tutarak. Bir,iki,üç....

Soğuktu. Su gerçekten çok soğuktu. O kadar soğuktu ki, neredeyse Suyun elini bile hissetmiyordu. Garip dedi içinden. Soğuktan titremesine rağmen yine de beni yalnız bırakmadı. Ama bende, ona ihtiyacım olduğu halde, gitmesi için bir seçenek sundum. Sahi neden yaptım ki bunu? Ne zamandan beri başkalarını düşünmeye başladım.

-İşte yine aynısını yapıyorsun.

-Ne yapıyorum?

-Kendinden başka kimseyi düşünmüyorsun.

-Ne yaptım ki Berrak?

-Bu işin peşini bırakacağını söyledin. Ama sözünü tutmadın.  Asım Şevik cinayetini  araştırmayacaktın. Yurtdışına kaçıyorken ölmüş, demek ki birşeyden korkuyordu.

-Asım amcanın katillerinin yanına kalmayacak bu. O tanıdığım en iyi avukattı

-En az bende senin kadar istiyorum katillerin bulunmasını fakat seni kaybetmeyi göze alamam. Anlamıyor musun? O-

Su Ateşten önce yüzeye çıktı ve deniz suyundaki kırmızlığı farkeder farketmez, Ateşi kolundan tutup yukarı çekti.

-Ateş?  dedi onu sarsarak. İyimisin ! Ses ver! Ateş??

-İyiyim dedi Ateş ve Su derin bir nefes aldı.

-Sana demiştim! Sana bunun kötü bir fikir olduğunu söylemiştim. Hata bendeki kabul ettim dedi onu kolundan tutup kıyıya sürüklerken. Neden? Çünkü bende en az senin kadar aptalım. Çantasını açarak bir mendil aldı ve Ateşe uzattı.

Platonik Aşkım (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin