41-< Güzel şeylerin sonu vardır >-41

9.6K 465 229
                                    

Öncelikle belirtmem gerekiyor ki, final bölümünü yazarken gerçekten çok üzülerek yazdım.Benim için çok sevdiğim hikeyemden de karakterlerimden de ayrılmak çok zordu. Sizden gelenleri göz önünde bulundurarak söylemem gerekir ki, devam et  diyenlerde vardı mutlu son olsun diyenlerde.. Gönül isterdi ki her iki kısımıda mutlu edebileyim ama benimde fikrim final yapmak yönündeydi... Anlatacağım kısmı anlattıktan sonra ileri gidip hikayenin ana kurgusunu bozmak istemedim. O yüzden finale gitme kararı aldım. Elimde malzeme yok muydu? Kesinlikle çok çokk çokkk fazlaydı :) Ama dediğim gibi.. Anlatacağımı anlattıktan sonra uzatmanın bir anlamı yok :) Umuyorum ki, yeni hikayelerimde de beni yalnız bırakmayacaksınız ve birlikte daha çok farklı deneyimler yaşayacağız.  Başından sonuna kadar , benimle birlikte , hikayemle birlikte ağlayıp gülen bitanecik okurlarıma çok teşekkür ediyorum ve onlara şöyle seslenmek istiyorum.

''İyi ki varsınız... Hepinizi çok çok çok seviyorum :) ''

İşte tekrar başa dönmüşlerdi.

Su,Hızla kapattığı gözlerini, tekrar aynı hızla açtı ve çamura bulanmış gelinliğiyle, Stefana ve tıpkı bir oyuncak bebek gibi kucağında tuttuğu abisine doğru seke seke yürümeye başladı.

Vücudu belki bu acıyı kaldırabilirdi peki ya yüreği? Yüreği buna nasıl dayanacaktı..

Stefan başını kaldırdığı an, hem Suyu hem de Ahmet Beyi başlarında görünce,- özellikle Ahmet Beyi- kardeşini hafifçe yere yatırdı ve  büyük bir hızla ayağa fırlayıp,  timsah gözyaşları döktüğüne inandığı babasına oldukça sağlam bir yumruk attı! 

-Seni en başta öldürmeliydim! BENİ ÖLDÜĞÜMÜ DÜŞÜNDÜĞÜN İÇİN BIRAKTIĞIN O HASTAHANEDEN KURTULDUKTAN SONRA ÖLDÜRMELİYDİM SENİ!

-Oğlum.. 

Ahmet Bey kendini açıklamaya çalışırken, bir yandan da doğrulmaya çalışıyordu.

-BANA.. OĞLUM.. DEME...

Stefanın neredeyse her kelimeden sonra nokta yerine sağlam bir yumruk atması,  Ahmet Beyin yerinden kıpırdayamamasına sebep oluyordu. Ağzı yüzü kan içinde kalan adam, aniden gülmeye başladığı zaman, Stefan ve Su, birbirlerine baktılar ve neler olduğunu anlamaya çalıştılar.

-Neden gülüyorsun pislik?

-En azından annen olacak kaltaktan daha zekisin .

Ahmet Beyin ağzından çıkan bu cümle, Stefanı şaşırttığı kadar öfkelendirdi de..

-Ne demek istiyorsun?

-Annen.. Bu zamana kadar neden adı geçmedi sanıyorsun? Annen kaltağın tekiydi Stefan. Hayatımda onu herkesten çok sevdiğimi bilmesine rağmen beni hiç sevmedi.... Benden nefret etti. Aşkı o kadar büyüktü ki, karşılık alamadıkça korkunç bir nefrete dönüştü içimde. büyüdükçe büyüdü, güçlendikçe güçlendi...

-Ne diyorsun sen?

-Günün birinde aşık oldu.Hemde biliyor musun kime? Kardeşimeee... Lanet olasıca kardeşimeee aşık oldu. Yetmedi, ona aşık olduğumu bile bile evlendi onunla. Kusursuz kardeşim yine istediği şeyi almayı başarmıştı. İki çocukları oldu.

-Ne..

-Ateş ve sen... 

-Sen benim babam değil misin?

Platonik Aşkım (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin