Pískot gum zaskřípal, když motorka zabrzdila před Louisovo domem. Louis vypnul motor a vzal si ode mě pistoli. Pak vstal, pomohl i mě a hned si mě přivinul do pevné náruče.
" Jsem na tebe tak pyšný Rosie, kdyby nebylo tebe už ležíme v kaluži krve" řekne a věnuje mi polibek do vlasů. Pousměju se nad jeho slovy, jenž mě zahřála u srdce.
" Kdybych řekla, že to byla maličkost, šíleně bych lhala" zašeptám do jeho hrudi, která hned zavibruje, když se lehce zasměje. Nemůžu pořád tomu uvěřit. Vážně jsem postřelila člověka. Tolik adrealinu v krvi jsem ještě nikdy neměla. Co když jsem ho zabila? Co když už jeho duše opustila jeho tělo? V hlavě mi kolovalo tolik nevyřešitelných otázek.
" Na co myslíš?" zeptá se mě a já se lehce leknu, když mě vyruší z mých myšlenek.
" Na nic" zalžu mu a podívám se do jeho studánkových očí, které se pronikavě dívají do těch mých. Křivě se pousměje a zastrčí mi neposedný pramínek vlasů za ucho.
" Máš hlad?" Zeptá se mě a jemně se dotkne mého citlivého místa na krku.
" Docela jo" odpovím mu s přikývnutím.
" Doufám, že mi ten Horan nechal něco v ledničce" zabrblá si spíš pro sebe a táhne mě do domu. Když jsme zjistili, že je lednička komplet prázdná, Louis nám objednal pizzu, protože ani jednomu z nás se nechtělo vařit. Poté jsme si sedli na pohovku a zapnuli si film. Čekání na pizzu pro nás bylo nekonečné. Oba jsme měli obrovský hlad. Ani jsem nesnídala, když jsem se ráno probudila. Hned, jak jsem přemluvila Louise jsme jeli do obrazárny. To místo mi bude tak chybět. Hlavně mi bude chybět paní učitelka Greenová. Byla jediný člověk, který mě naplno podporoval. Bude mi chybět, hrozně moc.
Po dvaceti minutovém čekání konečně přivezli ten boží dar a my se jím začali ládovat. U toho jsme se dívali na další film a párkrát prohodili pár slov. Nestačí mi slova, stačí mi jeho přítomnost.
" Kde je vůbec Rebecca a Liamem?" Zeptám se po dlouhém a možná i trapném mlčení.
" Odvezl jsem je v noci k nim domů. Rebecca se taky chtěla prospat" odpoví mi a podívá se mi hluboko do očí. " A taky bych chtěl zmínit, že to, co jsi udělala pro Liama bylo ohromný, vážně. Nikdy bych to do tebe neřekl růžičko" usměje se na mě a spolkne své sousto. Zčervenám a sklopím zrak do klína po jeho slovech.
" Udělal by to každý" vysoukám ze sebe obtížně, když mám plnou pusu sýrový pizzy.
" Pojď ke mně" řekne náhle a obejme mě rukou okolo ramen přitahující si mě do hřejivé náruče. Zčervenám ještě víc než doposud a dám si hlavu na jeho svalnatou hruď. Svýma silnýma pažema obmotá mé tělo a já svýma drobounkýma jeho pas.
" Jak jsme se my mohli potkat" vydám ze sebe a nasaju jeho vůni.
" Neměla si do mě narážet" odpoví mi a pohladí mě po rameni až k zápěstí. Způsobí mi tím husí kůži, která se mi hned rozlezla po celém těle.
" Neviděla jsem tě. Vlastně, proč si tam šel?" Zeptám se ho a podívám se mu do očí. Mlčí, jen si hraje s mými prameny vlasů, které si namotává na prsty.
" Šel jsem za tebou" zašeptá jemně a náhle mi věnuje polibek na rty. Byl to jiný polibek než co si dáváme. Bylo to jiné než polibky, které jsme dosud zažily. Bylo to pomalé, nikam jsme nepospíchali. Polibek byl plný něhy a vášně. Byli jsme tu, oba dva tisknoucí na sebe svoje těla a svoje rty. Nepřemýšeli jsme o ničem jiném, než o osobě, kterou líbáme.
***
Uběhlo jen několik hodin od toho polibku a já sedím na pohovce sama, jen s blokem do kterého maluju a hudbou, jenž vychází z rádia. Louis si šel zařídit telefonát, který nás odpojil. Teď telefonuje už něco přes hodinu. Někdy pochybuju o jeho kreditu.
Když uznám, že je dílo hotové položím tužku vedle sebe a sama pro sebe se usměju, když se portrét aspoň trochu podobá Harrymu. Ráda bych věděla, co by na to řekla učitelka Greenová. Jak už jsem jednou řekla a budu to říkat, chybí mi. A bude.
Všimnu si, že do obýváku konečně přichází Louis. Podívám se na něho a usměju se.
" Radím ti, nikdy nemluv s Hannah po telefonu nejmíň deset minut, jinak spustí, co si jí dneska všechno přihodilo" řekne a sedne si vedle mě. Uchechtnu se a položím blok tam, kde je tužka.
" Slyšíš to?" Podívá se mi do očí a já zbystřím. Slyším, jak se z rádia ozývá nová písnička s názvem Terrible things. Náhle vstane a podá mi ruku. S lehkým úsměvem jí příjmu a nechám se vytáhnout na nohy. Louis mě chytne okolo pasu a já zase okolo krku. Díváme si společně do očí a u toho se usmíváme. Jak začne zpěvák zpívat, my se dáme do pohybu. Houpeme se ze strany na stranu v rytmu písničky.
By the time I was your age I'd give anything to fall in love truly
was all I could think,
that's when I met your mother
the girl of my dreams,
the most beautiful woman that I'd ever seen.
She said boy can I tell you a wonderful thing?
"I can't help but notice you staring at me,
I know I shouldn't say this, but I really believe,
I can tell by your eyes that you're in love with me."
Now son, I'm only telling you this because life can do terrible things.Now most of the time we'd have too much to drink
and we'd laugh at the stars and share everything.
Too young to notice and too dumb to care,
love was a story that couldn't compare.
I said girl can I tell you a wonderful thing?
"I made you a present with paper and string,
open with care now.Dívám se do očí tomu, co mi už několikrát zachránil život. Dívám se do očí tomu, co mě zachránil před samotou. Dívám se do očí tomu, co mi popletl hlavu.
I'm asking you please,
you know that I love you,
will you marry me?"
Now son I'm only telling you this because life can do terrible things
you'll learn one day, and I hope and I pray that God shows you differently.Usmívá se na mě, jako sluníčko, ale já vím, že on není ten princ na bílém koni. On je vrah, zloděj, on je chodící zlo, ale já vím, že mu můžu věřit.
She said boy can I tell you a terrible thing?
"It seems that I'm sick and I've only got weeks.
Please don't be sad now, I really believe,
you were the greatest thing that ever happened to me."Nevím proč mě život dotáhl k němu, ale můžu říct, že jsem tomu vděčná. Jsem ráda, že jsem s ním. Oči se mi začnou plnit slzami z té atmosféry a hlavně z té písničky.
Slow, so slow, I fell to the ground on my knees.
So don't fall in love there's just too much to lose
if you're given the choice, I'm begging you choose to walk away, walk away,
don't let it get you, I can't bare to see the same happen to you.
Now son, I'm only telling you this because life can do terrible things.Mé slzy už klouzají po tvářích a on si mě ochranářsky přitáhne do jeho náruče..
" Hledala jsem štěstí a našla tebe"
ČTEŠ
My criminal boy/ L.T.
FanfictionRose je nevinná dívka, která miluje malování a focení. Matka jí zemřela na rakovinu plic a otec se uchlastal k smrti. Nemá nikoho. Žádnou rodinu, žádné přátele, prostě nikoho. Louis je bezcitný kluk, který se živý zabíjením lidí, prodávání drog a zb...