Melissa point of view.
"Gwenny! Elisa!", riep ik dicht tegen de deur, in de hoop dat ze het zouden horen. Alsjeblieft laat het ze horen!
"Kijk of er ramen zijn die open kunnen!", zeg ik en ik en Sharr haasten ons naar alle ramen in dit huis. Door dit te doen kom ik er ook achter hoe groot dit huis eigenlijk is. Er zijn wel geteld vier slaapkamers en badkamers en een kelder waar allemaal stallingen staan met eten en drinken. Wie zou dit in godsnaam hier zo leeg achter laten en waar komt al dat eten vandaan?
Helaas kan er geen enkel raam open en betekent dit dat we echt moeten wachten tot Elisa en Gwenny ons komen bevrijden.
We hebben denk ik wel een kwartier gewacht tot Elisa en Gwenny eindelijk de deur open deden. "Godzijdank!" Ik zucht opgelucht en sta op van de bank. Gwenny en Elisa lopen verder naar binnen en ik zie de deur al steeds verder dicht gaan. "De deur! Hou die deur tegen!", roep ik en ik ren er naar toe maar ik ben te laat. De deur is al dicht en nu zitten we met zijn vieren opgesloten. Echt een top begin van de vakantie kan je wel zeggen. Elisa en Gwenny kijken me geschrokken aan. "Wat is er allemaal aan de hand? Wat is er met die deur?", vraagt Elisa. "De deur kan niet open gemaakt worden vanuit de binnenkant! We zitten opgesloten.", zeg ik zachtjes en ik laat mezelf met een plof op de bank vallen.
Na een half uur lang op de deur en ramen te hebben staan bonken, wat totaal geen zin had, besloten we dat we het onszelf maar beter comfortabel konden maken. Gwenny was bezig met warme thee te zetten.
Het was nu 2 uur in de middag en we zaten hier nu al ruim een uur. Opeens schoot me een idee te binnen en ik grijp snel mijn telefoon uit mijn zak. Ik toets 911 in en druk op het groene hoorntje. Hij piept luid als in dat of iemand in gesprek is of er geen verbinding is en je kon het wel raden, het was natuurlijk het laatste. "Check jullie verbinding eens..", zeg ik en hou mijn telefoon in de lucht maar er bleef 'geen service' staan. Rot telefoon!
"Geen verbinding", zegt Gwenny. "Bij mij ook niet", zeiden Sharr en Elisa tegelijk. Ik zucht en laat me achterover vallen tegen de rug leuning en sluit mijn ogen.
------------
VOLGENDE HOOFDSTUK IS HET ZO VER!!! Wooohhh
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017