• Chapter nineteen •

102 6 6
                                    

Melissa point of view.

Wanneer Sharr de keuken in loopt loop ik naar haar toe en trek ik haar bij haar pols mee. Vervolgens trek ik Gwenny bij haar arm mee en duw ze de slaapkamer in. Ik duw ze op bed en ik ga voor ze staan. "Ik snap dat jullie boos zijn op elkaar maar jullie moeten echt even een serieus gesprek met elkaar hier over hebben. En Gwenny, tegen jou heb ik ook al gezegd dat je met Sharr moest gaan praten!" Gwen slaat haar ogen neer maar zegt niks.

"Ik ga nu deze kamer uit en ben op de gang te vinden. Jullie gaan niet eerder naar buiten tot jullie het hebben bijgelegd en een oplossing hebben!" Mijn vriendinnen zuchten en kijken elkaar boos aan, om vervolgens weer een andere kant op te kijken. Ik loop de kamer uit en laat mijn twee vriendinnen alleen achter. Hopelijk leggen ze het snel bij..

Sharr point of view.

We zaten naast elkaar op bed en er werd niks gezegd. Wat moest ik zeggen? Het enige wat ik wilde zeggen heb ik al gezegd. "Je vindt hem echt leuk, he?", zegt Gwenny uit het niks. "Ja", zeg ik zachtjes, bang dat ze boos wordt. "Sorry." Ik kijk verbaasd op. "Sorry?" Ze knikt en kijkt me aan. "Ik wist dat je Tom leuk vindt maar toch bleef ik met hem flirten. Ik weet niet wat ik voel maar ik weet nu dat jij het honderd keer meer te pakken hebt dan ik." Ik knik en kijk haar aan. "Maar.. wat wil je nu? Ga je nu met Georg of..?" Gwenny haalt haar schouders op. "Voorlopig ga ik nog niks besluiten. Ik denk dat ik eerst maar eens voor mezelf duidelijkheid moet krijgen over wat ik nou wil en voel." Ik knik. "Het spijt me echt, Sharr." Ik glimlach en geef Gwenny een knuffel. "Het geeft niet."

We besluiten nog even te blijven zitten en hebben het nog even over Melissa en Bill. Wie had ooit verwacht dat Melissa als eerste in dit huis een relatie zou krijgen. Oké, het was nog niet officieel tussen hen maar kom op! Als je ze ziet weet je gewoon dat het er zit. Alleen is het nog niet uitgesproken. We besluiten dat het tijd is om onszelf weer bij de rest te voegen en kloppen op de deur. Even later gaat de deur krakend open en Melissa kijkt ons met een grijns. "Zo eindelijk!" Ik grijns en geef Melissa een knuffel. We lopen terug naar de woonkamer en de jongens hebben alles al ondertussen opgeruimd. Tom heeft zich opgesloten in zijn kamer en de rest van de jongens kijken een film. We voegen ons erbij en ook al hebben we geen idee waar de film over gaat, kijken we toch mee.

Na een half uurtje denk ik dat het toch tijd is om even bij Tom te kijken. Ik sta op en excuseer mezelf van de groep. Ik klop op de deur van Tom zijn slaapkamer en even later gaat de deur open. Tom staat in de deuropening en hij kijkt me lichtelijk verbaasd aan. "Mag ik binnen komen?", vraag ik en Tom knikt. Hij duwt de deur verder open zodat ik langs hem naar binnen kan. We gaan op bed zitten en het is een tijdje stil. "Ik heb nog een sigaret over.. zullen we die delen?" Ik kijk hem met grote ogen aan. "Je hebt sigaretten?" Tom grijnst en bukt naar zijn koffer en haalt daar zijn laatste sigaret uit. "Oh wat verlang ik naar een sigaret!" Ik zucht opgelucht en Tom klemt de sigaret tussen zijn tanden en steekt hem aan. Hij neemt een hijs en geeft hem dan aan mij.

Ik neem een trekje en sla dan mijn ogen neer. "Sorry voor zo net en sorry dat je hier betrokken bij bent geraakt." Tom haalt nonchalant zijn schouders op. "Het gaat immers om mij.. ik.. ik kan alleen niet eerlijk zijn. Niet als jullie beide straks weer ruzie om mij krijgen. Ik ga niet kiezen zo lang jullie mij beide willen.." Ik knik. Hij heeft gelijk. "Praat alsjeblieft met Gwenny", zeg ik en Tom knikt. "Ga ik doen." Ik neem nog een trekje van de sigaret en geef hem terug aan Tom. Ik sta op en wil weg lopen maar Tom noemt mijn naam. Ik draai me om en hij komt staan. Hij slaat zijn armen om mij heen en drukt me tegen zich aan. Ik sluit mijn ogen en sla mijn armen om zijn middel.

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu