• Chapter twenty-one •

119 6 2
                                    

Melissa point of view.

Het is al wat later in de middag en ik lig nog steeds met Bill in bed. Mijn nachtmerrie van zo net ebt eindelijk een beetje weg uit mijn gedachten.

Ik druk een kusje op Bill zijn borst en ga dan iets hoger liggen zodat ik mijn lippen op die van Bill kan drukken. Bill trekt me op zich en legt zijn handen op mijn rug en trekt me dicht tegen zich aan. Onze kus wordt steeds heftiger en ik krijg steeds meer de gedachtes dat ik er klaar voor ben. Klaar voor het gene wat ik zo lang heb uitgesteld. Ik verlos mezelf van de kus en kijk Bill met een serieuze blik aan. "Wat is er?" Ik schud mijn hoofd en glimlach. "Ik wil het", zeg ik zachtjes en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. "Weet je het zeker?" Ik knik en druk mijn lippen terug op die van Bill. Zijn handen vinden zich een weg onder mijn t-shirt en hij trekt mijn shirt over mijn hoofd, waardoor onze kus onderbroken wordt. Vervolgens maken zijn handen een weg naar de sluiting van mijn bh en deze maakt hij met een soepele beweging los. Ik voel me ongemakkelijk. Het voelt zo naakt. Ik ben nog nooit zo ver naakt gegaan voor een jongen. Ik probeer mijn onzekere gedachtes aan de kant te schuiven, maar het blijft moeilijk.

Ik druk snel mijn lippen op die van Bill zodat hij geen argwaan krijgt. Hij weet dat ik maagd ben, maar hij weet niet dat ik zo onzeker ben.

Onze tongen zijn met elkaar verstrengelt wanneer ik mijn handen naar zijn broek laat gaan en de knoop van zijn broek los maak. Bill schopt met zijn benen zijn broek uit en niet veel later moet mijn broek er ook aan geloven.

Mijn ogen worden even groot wanneer ik de harde bult door zijn boxershort tegen mijn onderbuik voel en ik weet even niet zo goed wat ik moet doen. Gelukkig weet Bill dat wel en ontdoet ons beide van ons laatste kleding stuk. Beide lichamen zijn ondertussen bezweet en onze benen zijn met elkaar verstrengelt. "Moet ik je nu een blow-job geven?", vraag ik zachtjes en onzeker. Bill grinnikt zacht en ik voel me meteen onwijs stom door dit te vragen. "Alleen als jij dat wilt." Hij drukt een kus op mijn lippen en ik schud zachtjes mijn hoofd. Bill besluit het voortouw te nemen, waar ik erg blij mee ben. Zijn handen glijden over mijn buik naar mijn clit. Hij begint deze plek zachtjes te masseren en zijn lippen vinden zich een weg van mijn lippen naar mijn clit. Zijn lippen nemen de plek van zijn vingers over en hij gaat met zijn tong eroverheen. Mijn lichaam begint onverwachts te kronkelen en kreunen verlaten mijn mond.

Zijn vingers strelen zachtjes de binnenkant van mijn dijen en maken zich een weg naar mijn vagina. Hij tilt zijn hoofd op en kijkt me aan voor toestemming. Ik knik en zodra hij een vinger bij me naar binnen laat gaan trekt er een geweldig gevoel door mijn lichaam. Hij begint zijn vinger zachtjes te bewegen en voegt er even later nog een vinger aan toe. Mijn lichaam kronkelt en ik kreun zijn naam.

"Alsjeblieft", kreun ik en Bill neemt dit als toestemming. Hij verwijdert zijn vingers en een leeg gevoel trekt door mijn lichaam verlangend naar meer duw ik mijn heupen omhoog en Bill rolt behendig een condoom om zijn penis en met zijn hand leidt hij zijn penis naar mijn opening. Hij komt over me heen hangen en hij komt langzaam in me. Ik kreun luid van de pijn. Bill houdt zich stil en kijkt me bezorgd aan. "Moet ik stoppen?" Ik schud mijn hoofd en druk mijn lippen op die van hem. Hij begint langzaam te bewegen en ik zet mijn nagels in zijn rug. We kreunen luid en tegen zijn lippen aan zeg ik dat hij sneller moet gaan. Bill luistert en verhoogt het tempo en god wat voelt dit goed.

Een tijdje later voel ik mijn lichaam schokken en kom ik klaar. Niet veel later volgt Bill en hij laat zich uitgeput op me vallen. Ik sla mijn armen om hem heen en druk kusjes in zijn nek. "Dat was echt geweldig", hijg ik na en hij knikt. Ik denk dat mijn lach de rest van de dag niet meer van mijn gezicht af te krijgen is. Bill laat me van zich afglijden waardoor hij uit me gaat en hij haalt de condoom, net zo behendig als dat hij hem erom deed, er weer af. Hij knoopt het dicht en gooit het ergens de kamer in en laat zich naast me op bed vallen.

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu