Melissa point of view.
Ik kijk met twinkelende ogen naar mijn favoriete band die nu voor ons een prive concert geeft. Mijn hand ligt op mijn lippen van trots en verbazing dat dit gebeurd. Ik ga naast Sharr staan die het zo te zien ook niet kan geloven. Ik sla mijn arm om haar heen en samen dansen we arm in arm met de muziek mee. Als het nummer afgelopen is druk ik van blijdschap een dikke zoen op Sharr haar wang en loop ik naar Bill toe. Ondanks alleen Gwenny weet dat ik met Bill gezoend heb, sla ik mijn armen om zijn nek en druk ik mijn lippen op die van hem. "Je was zo goed!", zeg ik tussen de zoenen door.
Bill grijnst en drukt nu ook een kus op mijn lippen. Ik hoor verschillende blije uitingen van de anderen komen en ik laat Bill lachend los. "Zo zo broertje!" Tom klopt op Bill zijn schouder en Bill rolt met zijn ogen. "Tien minuten Tom!" Tom lacht. "Toch ben ik ouder Billa! Accepteer het nou maar!" Bill lacht en legt zijn arm rond mijn middel en trekt me dicht tegen zich aan. "Nee maar serieus, ik ben echt blij voor je Bill." Bill grijnst en geeft Tom een knuffel.
Wanneer we met zijn allen terug lopen naar de woonkamer houdt Sharr mij tegen door me bij mijn pols vast te pakken. "Wanneer was je van plan mij dit te vertellen?" Ze kijkt me met een serieuze blik aan. "I-ik.. het gebeurde g-gisteren." Sharr begint te lachen en geeft me een duwtje tegen mijn schouder. "Ik maakte maar een grap Melis! Ik ben echt blij voor je! Jullie zijn zo leuk samen! Oh god daar ga ik.." Een traan rolt over haar wang en ik kijk haar met een geschrokken blik aan. "Moet je nou huilen gekkie?" Sharr knikt en ik geef haar een knuffel.
We lopen terug de woonkamer in en iedereen kijkt ons aan. Tom zijn gezicht betrekt en loopt snel naar Sharr toe en neemt haar in zijn armen, wat hem een jaloerse blik oplevert van Gwen, ondanks ze ook bezorgd naar Sharr kijkt. "Wat is er?" Sharr glimlacht. "Ik ben gewoon zo blij voor Melissa en Bill", fluistert ze in zijn oor. Ik loop naar de bank en wil naast Bill gaan zitten maar hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me op zijn schoot. Ik wil meteen weer op staan. Ik ben toch veel te zwaar voor hem! "Nee Bill" Ik wil opstaan maar hij houdt me tegen en trekt me nog dichter tegen zich aan. "Blijf alsjeblieft.", fluistert hij in mijn oor en er trekt een rilling door mijn lichaam heen en ik krijg kippenvel. Ik knik instemmend en leun met mijn rug tegen zijn borstkas en laat mijn hoofd achterover vallen tegen zijn schouder.
"Zullen we vanavond weer truth or dare spelen?", vraagt Sharr. Ik kijk naar haar en ik zie dat de tranen zijn opgedroogt en je ziet er eigenlijk helemaal niks meer van dat ze gehuild heeft. Hoe doet ze dat toch? Als ik gehuild heb is mijn hele hoofd en hals rood.
Iedereen stemt met haar idee in maar we besluiten dat we eerst met zijn allen gaan koken. Iedereen wordt verdeelt bij het bereiden van de salade.
Georg en Tom snijden de groente, ik en Bill braden het vlees, Sharr en Elisa wassen en drogen de vaat af, Gustav en Gwenny dekken de tafel. Binnen korte tijd is alles klaar en is het tijd om aan tafel te gaan.
Goed idee van Sharr want ik heb oprecht zin om dat spel weer te spelen. Ben benieuwd wat er voor iedereen in petto staat! Hopelijk niks ernstigs.. maar dat zal vast niet zo zijn.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017