Melissa point of view.
Het is vrij laat in de avond maar we hebben besloten om het gezellig te maken met een drankje en wat muziek. We hebben de muziekinstrumenten die de jongens nodig hebben naar beneden gehaald. Ik zelf heb zo'n ei die ik kan schudden. Enthousiast en met een grote lach op mijn gezicht begin ik het ei te schudden en de anderen kijken me lachend aan. "Sinds wanneer ben ik vrienden met deze gek?", lacht Gwenny. Ik grinnik. "10 jaar Gwen."
Ik begin weer enthousiast te schudden met het ei en het maakt al een hoop kabaal. "Geef die maar aan mij." Bill grist het ei uit mijn hand. Ik kijk hem met een pruillip aan. "Maar ik wilde mee doen met de nummers die jullie zo gaan spelen." Bill glimlacht. "Dat mag ook, je krijgt hem zodra we beginnen weer terug." Hij drukt een kus op mijn wang en ik knik. Ik neem een slokje van mijn wijn. De alcohol voel ik al lichtelijk door mijn lichaam en ik weet van mezelf dat als ik niet dronken wil worden dat ik niet veel meer glazen moet drinken.
"Zullen we beginnen dan?" Tom stemt met mij in en pakt zijn gitaar. Gustav neemt plaats achter de drums en Georg heeft zijn gitaar ook om zijn schouder hangen. Bill staat achter de microfoon en hij gooit lachend het ei naar mij toe. Ik ga op een krukje naast Bill zitten en geef hem vlak voordat de eerste tonen van Dream Machine klinken een klap op zijn billen. Ik steek mijn tong naar hem uit en hij begint vervolgens de eerste tonen te zingen. Ik schud het ei op het tempo van de muziek en ik kijk met een grote grijns naar mijn vriendinnen die met een drankje in hun handen toe kijken.
Zo doen we nog zo'n 5 nummers van hun laatste twee albums en na het vijfde nummer heb ik dan ook alweer geen zin meer. Ik sta op en geef Bill een kus en loop dan naar de tafel om mijn glas wijn bij te schenken. Ik loop heupwiegend de kamer uit en ik voel gewoon Bill zijn ogen op me branden. Ik grijns en loop naar mijn slaapkamer om daar om te kleden naar mijn pyjama, aangezien dat 10 keer lekkerder zit dan een spijkerbroek. Ik doe mijn kleding uit en gooi ze op de stoel in de hoek. Ik doe de kledingkast open en ga op zoek naar iets wat als pyjama kan functioneren. Ik schrik op als ik plots twee handen op mijn heupen voel. Bill zijn handen glijden rond mijn middel en in zijn grip draai ik me om. Ik sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op de zijne. Ik voel Bill tegen mijn lippen aan glimlachen en ik laat mijn tong tussen zijn lippen glijden. Bill leidt me naar het bed en duwt me zachtjes achterover. Ik laat me op mijn rug zakken en trek Bill met mij mee door hem bij zijn kraag van zijn blazer te pakken.
Bill zijn hand gaat onder mijn shirt en met zijn hand kneed hij mijn borst. Ik kreun zachtjes en sla mijn benen om hem heen, terwijl hij op mij ligt.
"Jongens, ik weet dat jullie bezig zijn maar ik wil slapen!", klinkt Gwenny's stem van achter de deur. Ugh, waarom kan iedereen hier niet gewoon een relatie krijgen zodat ieder bij zijn of haar eigen bae kan zijn!?
Ik druk een laatste kus op Bill zijn lippen en duw hem dan zachtjes van me af. "Sorry Bill", fluister ik en hij gaat langzaam van me af. Ik kleed me snel aan in de pyjama die ik net al wilde aantrekken en Bill doet de deur van de slaapkamer open. Terwijl Gwenny zowat binnen valt, ze is misschien iets té dronken, trek ik Bill de badkamer in. "Neeeee!", kreunt Gwenny als ze ons door heeft en begint op de badkamerdeur te slaan. "Ik ga echt op jullie kotsen." Ik lach en druk een lange kus op Bill zijn lippen. Terwijl Bill mijn bewegingen volgt vanaf de badrand, haal ik mijn make-up er af. Ik poets mijn tanden en wanneer ik klaar ben en mij omdraai zie ik dat Bill in het bad is gaan liggen en hier in slaap is gevallen. Ik maak een zacht 'ahw' geluidje en besluit hem hier te laten liggen na een aantal pogingen om hem wakker te maken. Uit de kledingkast haal ik een deken en kussen en ik dek Bill voorzichtig toe terwijl hij nog steeds in het bad ligt te slapen. Ik ga zelf in bed liggen naast Gwenny en na elkaar op de hoogte van onze laatste gedachten te brengen val ik ook in slaap.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017