Gwenny point of view.
Die avond besluiten we vroeg naar bed te gaan. Het was een erg emotioneel zware dag voor ons allen. Vooral Melissa, Bill en Gustav hadden er veel moeite mee. Gustav trok zich veel terug naar zijn kamer, iets wat ik wel respecteer. Iedereen is ondertussen naar zijn of haar kamer, behalve Georg en ik. We hebben een spel kaarten erbij gepakt, ondanks ik een hekel heb aan spelletjes. Ik wil een goede indruk maken op Georg. Ik kijk hem vanonder mijn wimpers aan en glimlach. "Hoe oud ben je eigenlijk?", vraag ik hem uit nieuwsgierigheid. "30 alweer, oud he? En jij dan?" "Wow, zo oud zou ik je niet schatten nee. Ik ben 19. Ik voel me echt jong vergeleken met jou!" Ik lach en leg een kaart neer.
We blijven nog een half uur zitten en praten over van alles en nog wat en op het moment dat ik naar bed ga heb ik echt het idee dat ik hem al een stuk beter ken. Ik geef toe dat ik Georg hartstikke knap vind en hij is ook nog eens super aardig maar mijn hart ligt gewoon echt bij Tom. Hij is mijn type jongen waar ik op val.
Ik sta op en rek mezelf uit. "Laten we ook maar gaan slapen.", zeg ik. Georg knikt en komt dichter naar me toe. Wat gaat hij doen? Zijn gezicht komt steeds dichterbij. Gaat hij me zoenen? Oh nee, dat wil ik nog niet hoor! Ik voel zijn lippen op mijn wang. Het voelt warm aan. Het voelt fijn. Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen en ik wend mijn blik af. Ik durf hem niet aan te kijken. Hij is echt heel erg leuk!
Ik mompel nog snel een weltrusten, loop dan vlug naar de kamer die ik deel met Melissa en laat Georg alleen in de kamer achter. Ik doe snel de deur achter me dicht en leun tegen de deur aan. Ik sluit mijn ogen even kort en laat het moment van net even bezinken. Misschien reageer ik wel wat heftig, maar ik vind hem oprecht leuk nu ik hem beter heb leren kennen. Ik weet natuurlijk alleen de grote lijnen van zijn leven maar het komt al ergens.
"Wat heb jij nou?", vraagt Melissa en ze komt recht op in bed zitten. "Hij heeft me gezoend.." "WAT? Nu al? Jullie gaan wel erg snel wow!" "Nee, nee op de wang, hij zoende me op de wang!", zeg ik snel en ik glimlach. "Je vind hem leuk he?" Ik lach en knik. Ze maakt een 'ahw' geluidje en ik kijk haar nep-boos aan. Ik kleed me om en kruip onder de dekens naast Melissa. "Slaap lekker, Melissa." "Slaap lekker, Gwen."
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017