• Chapter fourty-three •

95 3 2
                                    

Melissa point of view.

Het lijkt alsof er een hele last van mijn schouders af valt als de arts ons verteld dat de baby en Sharr zelf ook, in orde zijn. Een glimlach komt op mijn gezicht en ik geef Tom een knuffel. "Super bedankt dokter! Kunnen we haar zien?" De dokter knikt en wijst ons de weg naar Sharr haar kamer. Ik ren meteen binnen en vlieg Sharr om haar hals. Ik druk een kus op haar wang. "Ik ben zo blij dat het goed met jullie twee gaat." Het is zo apart om dat te zeggen, maar het is gewoon zo.

Tom staat achter mij en kijkt stilletjes naar Sharr. Sharr lacht en houdt haar armen open en Tom gaat er gelijk op in. Hij neemt Sharr in zijn armen en fluistert wat dingen in haar oor.

Ik kijk achter me en zie dat Bill daar staat. Ik loop stilletjes naar hem toe en pak zijn hand vast. Onze vingers verstrengelen zich met elkaar.

Een aantal uur later mag Sharr gelukkig weer naar huis. Hand in hand lopen Tom en Sharr richting de auto. Bill stapt achter het stuur en ik ga naast Bill zitten. Ik leg mijn hand op zijn been en glimlach naar hem.

9 maanden later..

"Hallo jij klein mormel!" Ik hang boven het kinder bedje en por het kleine wezen in haar buik. Ivy kijkt me aan met haar grote blauwe ogen.  Ik kijk Sharr en Tom met een grote lach aan. "Goed gemaakt!" Tom lacht en pakt Ivy op. Hij begint de kamer door te lopen terwijl hij een liedje begint te zingen.

Ik leg mijn hand op mijn eigen buik en met glinsterende ogen kijk ik naar Bill. "Ik kan niet wachten tot we hem of haar mogen vast houden.", zeg ik. Bill grijnst en komt voor me staan. Hij legt zijn hand op mijn inmiddels al gegroeide buik. Ja, ik ben zwanger en zit al op de helft.

Het was zo een grote wens voor mij en Bill om een kindje te nemen en het is gelukt.

Ik sla mijn armen om zijn nek, wat al aardig lastig gaat aangezien mijn dikke buik in de weg zit. Ik druk mijn lippen op die van hem, maar we schieten al gauw in de lach als een huilende Ivy tussen ons in wordt geduwt door Tom. Ik druk een kus op Ivy haar voorhoofd en al gauw wordt ze stil.

THE END

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu