• Chapter three •

201 9 6
                                    

Melissa point of view.

Het is al later in de avond en ik begin trek te krijgen. Ik sta op en de rest kijkt me aan. "Wat ga je doen?", vraagt Gwenny en ik haal mijn schouders op. "Ik ga wat te eten maken." Ik loop naar de keuken en trek alle kastjes open om te zien wat er staat. In de keuken zelf staat eigenlijk alleen de benodigdheden om te koken, als in pannen, bestek en borden. Ik trek de koelkast open en tot mijn opluchting is er stroom en doet de koelkast het.

Zoals ik me nog kan herinneren van eerder deze dag weet ik dat er in de kelder van alles te eten staat, dus ik besluit naar de kelder te lopen en ik zoek tussen al het eten naar iets waar ik trek in heb. Pannenkoeken lijkt me wel wat. Ik pak het pak met beslagmix en eieren. Ik kijk om me heen en ga op zoek naar waar de melk zou kunnen staan. Mijn blik valt op een grote ijzeren deur en dit lijkt verdacht veel op een koeling. Ik trek de deur open en inderdaad, er staat van alles. Van melk tot vleeswaren tot fruit en er is zelfs nog een deur die naar de vriezer leidt.

Met mijn handen vol loop ik terug naar boven en trek wat pannen uit de kastjes. "Wat ga je maken?", vraagt Sharr die naast me komt staan. "Pancakes." Ik grijns en Sharr begint te lachen. "Ik help je wel."
Na tien minuten zijn we denk ik op een kwart van de pannenkoeken en ik moet zeggen; ze zijn aardig goed gelukt tot nu toe.

Ik en Sharr liggen beide in een deuk door een verhaal wat ze mij vertelde, maar plots valt Sharr stil en ik hou mijn adem in. Er klinkt het bekende luide gekraak van de deur door het hele huis en een paar stemmen volgen.

"Tom, kom terug alsjeblieft. Ik durf hier niet naar binnen!" Mijn ogen verwijdden zich en ik hoor hun voetstappen steeds dichterbij komen. Plots dringt alles tot me door en begin ik te rennen. "Wacht!", roep ik en net op dat moment laat de jongen met kort blond haar, piercings en tattoages de deur uit zijn handen vallen. Zijn mond valt open en hij kijkt me beduust aan.

"Scheisse! Sorry het was niet de bedoeling zo maar binnen te komen. We wisten niet dat hier iemand woonde en Tom die.." Hij valt stil als ik een handgebaar maak dat hij stil moet zijn. "Wij wonen hier ook niet, we zitten hier opgesloten en.. jullie nu ook..", zeg ik. De andere meiden zijn nu ook achter mij komen staan en we kijken met zijn allen naar de vier jongens die voor de deur staan. De jongen waar ik net mee sprak is wit weggetrokken en hij zet zijn hand tegen de muur om zichzelf overeind te houden.

Ik weet eigenlijk niet of ik nu moet fangirlen of mezelf rustig moet houden. De jongens van mijn favoriete band Tokio Hotel staan nu recht voor mij en ik ben nu opgesloten met hen. Het is alleen niet onder leuke omstandigheden..

"Ik ben Tom trouwens.", zegt de jongen met lang donker haar, wat in een knot gebonden zit. Ik glimlach. "Aangenaam, ik ken jullie al bij naam, dus jullie hoeven je niet voor te stellen.", zeg ik met een rood hoofd. "Oh." Ik zie Tom een stap terug doen, waarschijnlijk bang dat we van die gestoorde fangirls zijn. "Ik ben Melissa, dit is Gwenny, Sharr en Elisa." "Grote fans.", voegt Elisa er aan toe. Ik rol lachend met mijn ogen. "Nou kom binnen en maak het je gemakkelijk. Doe alsof je thuis bent zou ik zeg-.." ik val stil als de jongens mij niet erg geamuseerd aan kijken. Gustav mompelt iets en loopt de deur door die naar de slaapkamers leidt. Hij heeft waarschijnlijk tijd voor zichzelf nodig.

Ik keer mijn focus terug op de rest en zie dat Sharr al een heel gesprek heeft met Tom en Bill en ik zie gewoon hoe ze naar Tom kijkt en ik weet niet of ze het zelf door heeft maar Tom kijkt op dezelfde manier terug naar haar. Ik glimlach en even blijft mijn blik op Bill hangen. Ik neem zijn lichaam in mij op en volg zijn bewegingen als hij enthousiast Sharr haar vraag beantwoord.

Gwenny zit samen met Georg aan de eettafel en ook al weet ik dat Gwen Georg erg aantrekkelijk vindt, weet ik dat ze Tom stiekem leuker vindt. Ik zie haar ook al stiekem vanuit haar ooghoeken naar Tom kijken, terwijl ze naar Georg zijn verhaal luistert.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar Elisa uithangt, maar ver weg kan ze niet wezen.

"Mag ik vragen, wat is die afschuwelijke geur? Alsof er iets verband is?", zegt Bill en hij trekt een vies gezicht. Mijn ogen worden groot. "De pannenkoeken! Shit!!!" Ik ren snel naar de pan en gooi de pannenkoek in de prullenbak. Helemaal zwart! Ik gooi de pan in de wasbak en zet het gas uit. Ik zet de kraan aan en het water stroomt in de pan en door de combinatie van de gloeiend hete pan en het koude water ontstaat er een hard sissend geluid en een grote wolk. "Shit!" Ik vloek en zet de kraan uit en wapper vervolgens met een theedoek waardoor de rook zich verspreidt.

"Laat me je helpen.", zegt een stem naast me. Ik had niet eens door dat iemand naast me stond! Bill neemt de theedoek uit mijn handen en begint ermee te wapperen. Ik glimlach naar hem. "Dank je Bill!" Uit automatisme geef ik hem een knuffel maar het voelt heel ongemakkelijk dus ik laat hem snel los en sla mijn ogen neer naar de grond. "Sorry.", mompel ik. "Het geeft niet." Hij legt zijn hand op mijn schouder en het geeft me al gelijk een beter gevoel.

-----------

Daar zijn ze dan !! Yaaay!

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu