(KUNNEN WIJ EVEN STIL STAAN BIJ HOE HOT EN SEXY DEZE FOTO IS???
Oke, nu mag je lezen)
Melissa point of view.
Het is begin van de middag, rond een uur of 2 en ik kom eigenlijk net pas tot het besef dat het 1 april is vandaag.
Ik wil zo graag een grap uit halen met iedereen hier, maar ik ben er zo slecht in!Ik sta op en wil net de woonkamer uit lopen als Bill naar binnen loopt. Ik krijg een geniaal idee en pak Bill zijn hand vast en trek hem vervolgens mee naar de slaapkamer. Oh, wat moet dit er fout uit zien voor wie dit zag.
Ik duw Bill lachend de slaapkamer in en hij kijkt me met grote, nieuwsgierige ogen aan. Ik lik over mijn lippen om ze een beetje vochtig te maken en ik zie dat Bill er naar staart. Ik grijns. "Ik heb een idee.", zeg ik en mijn lach word steeds groter. "Ik ook", zegt Bill en hij knijpt zijn ogen samen. "Maar ga jij maar eerst."
Ik knik. "Ik zat er dus aan te denken, omdat het vandaag 1 april is, misschien dat wij een grap met de rest konden uit halen", zeg ik en Bill lacht. "Ja! Oh eindelijk iemand die hetzelfde wilt als dat ik wil. Ik wil al zo lang een gezamelijke grap uit halen op 1 april!"
"Alleen, wat gaan we als grap doen?" Bill springt op met een vinger in de lucht. "Ik heb een idee!" Hopelijk is het ook een goed idee.Het idee bleek dus te zijn dat we water ballonnen onder de zitkussens op de bank doen en zodra ze gaan zitten spuiten we ze nat met een waterpistool.
Aangezien er tot nu toe alles is wat we maar willen in dit huis, gaan we op zoek naar waterballonnen en waterpistolen.
Jammer genoeg waren er geen grote waterpistolen maar wel kleintjes. "Ik vind het eigenlijk maar gek dat ze hier waterpistolen en waterballonnen hebben, terwijl je niet eens de tuin in kan, of uberhaupt naar buiten.", merk ik op en Bill knikt. "Ik snap überhaupt niks van deze plek." Ik stem in.
We wachten nog zo'n half uur tot iedereen op zijn of haar kamer is. In de middag is er altijd wel een moment dat iedereen een moment voor zichzelf nodig heeft. De één gaat douchen en de ander vermaakt zich op hun kamer. Vandaag hebben Bill en ik geluk dat Gwenny met Georg mee gaat naar de kamer, dus ze hebben ons niet door.
Zodra de kust veilig is sneaken we naar de huiskamer en vullen de ballonnen met water. Deze verspreiden we vervolgens onder de kussens en we vullen de waterpistolen met water. We gaan weer snel terug naar de slaapkamer en gaan beide op bed zitten.
Om onszelf te vermaken praten we over van alles en nog wat en zo leren we elkaar nog wat beter kennen. "Wat is de reden eigenlijk van al je tattoeages?", vraag ik nieuwsgierig en laat mijn vingers over enkele tattoeages op zijn arm glijden. Bill volgt mijn bewegingen. "Ik weet niet, eigenlijk hebben niet alle tattoeages een betekenis. Ik vind het gewoon mooi staan en als ik een leuk plaatje weet laat ik deze tattooëren.", zegt hij en hij bestudeert mijn gezicht. "En wat jij? Heb jij tattoeages?" Ik knik en laat hem mijn pols zien, waar ik een G-sleutel heb staan en mijn enkel waar een klein driehoekje staat met een liggend streepje er in. "Waar staan die voor?" Bill zijn ogen dwalen van mijn ene oog naar het andere en vervolgens naar mijn lippen.
De spanning bouwt zich langzamerhand op en ik voel zijn hand op mijn knie. Zijn hand dwaalt steeds verder naar boven af en mijn adem stokt in mijn keel. Bill buigt steeds dichter naar mij toe en ik voel zijn warme ademhaling langs mijn gezicht strijken. Ik doe automatisch mijn ogen dicht en het scheelt enkele milimeters voor zijn lippen de mijne raken.
"Ah wat heb ik heerlijk gedoucht!", hoor ik Sharr enthousiast op de gang zeggen en ik laat een zucht vrij. Meen je dit Sharr? Bill hoorde het overduidelijk ook en neemt zijn afstand. Aan zijn blik te merken vind hij het ook onwijs vervelend. Ik kan Sharr echt wel wurgen.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017