Melissa point of view.
Ik kijk naar de deuropening en Bill komt de kamer in en loopt glimlachend op me af. "Hey!", zeg ik en sta op van het bed. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op die van hem. "Ik eh.. ik ga wel even naar de gang." Ik negeer mijn vriendin en ga met mijn hand door Bill zijn haar. Ik open mijn mond een beetje en Bill neemt er meteen gebruik van en laat zijn tong met die van mij spelen. Ik glimlach in de kus en trek hem dichter tegen mij aan. Ik vlecht mijn vingers door zijn haar en trek er zachtjes aan en Bill slaakt een zachte kreun. Zijn handen liggen op mijn heupen en met zijn duim masseert hij mijn zij een beetje.
Na, wat veel te kort lijkt, enkele minuten laten we elkaar los en ik kijk hem met twinkelende ogen aan. "Waarvoor kwam je eigenlijk?", vraag ik lachend en ga met mijn hand door mijn haar. "Ik heb al gekregen wat ik wilde." Ik grijns en druk mijn lippen weer terug op die van hem. Mijn handen dwalen af onder zijn shirt en Bill steekt zijn handen in de lucht zodat ik het over zijn hoofd kan trekken. Onze lippen vinden elkaar meteen weer en ik laat mijn handen zijn borstkas verkennen en mijn vinger vind zijn tepelpiercing. Ik trek er zachtjes aan en Bill kreunt.
"Jongens is de kust weer veilig?", roept Gwenny door de deur heen. Ik zucht en laat Bill los. Bill kijkt me met een pruillip aan en trekt zijn shirt weer aan. "Kom maar!" De deur vliegt meteen open en Gwenny kijkt ons met een grote grijns op haar gezicht aan. "Dus..", zegt Bill en wiebelt heen en weer. "Ik ga maar weer eens.", zegt hij en knipoogt naar me. "Wacht!", zeg ik en hij blijft direct staan waar hij staat. "Ik en Gustav hebben een deur ontdekt, laten we met zijn allen kijken wat er achter die deur schuilt.", zeg ik en Gwenny begint meteen enthousiast in haar handen te klappen. "Ja! Spannend!" Bill kijkt me twijfelend aan maar ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers. "We blijven bij elkaar oké?" Hij knikt en knijpt even in mijn hand.
Gwenny is ondertussen de anderen aan het verzamelen en wij lopen ondertussen ook de gang op. Tom de macho gaat voorop samen met Sharr en ik en Bill volgen. Tom duwt de deur open en het is pikkendonker in de ruimte. Als onze ogen gewend zijn aan het donker kan ik een trap eruit onderscheiden die naar boven loopt. We lopen als één grote groep de trap op. Het is stoffig en het enige lichtpunt wat we aan hebben gedaan is niet erg sterk, maar we kunnen nu tenminste iets zien. Bovenaan de trap kijkt iedereen over elkaars schouder en Bill begint opeens kei hard te lachen. "Waren wie hier nou zo bang voor?" We staan oog in oog met verschillende muziek instrumenten. Oh.. dit was wel het laatste wat ik had verwacht.
Gustav rent meteen naar het drumstel en voordat hij op de kruk gaat zitten veegt hij het even af. Er ligt een kleine laag stof op. Het stof vliegt alle kanten op wanneer Gustav een klein stukje begint te drummen. Georg en Tom pakken allebei een gitaar en Bill rent naar de microfoon, hij vergeet alleen dat hij mijn hand nog vast hield dus ik word ook mee getrokken. Ik laat lachend zijn hand los en hij kijkt me verontschuldigend aan. Hij drukt een knopje in op de microfoon en een schel geluid vult de zolderruimte.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017