Melissa point of view.
Natuurlijk hou ik van hem. Ziels veel zelfs. Waarom komt die gedachte überhaupt bij me op? Mijn hersenen verraden mij! Ik kijk Bill diep in zijn ogen en ik zie een lichte teleurstelling. "Ik hou van je", zeg ik en druk mijn lippen op die van hem. Zodra onze lippen van elkaar verlost zijn kijkt hij me aan en pakt mijn gezicht tussen zijn handen. "Ik was even bang dat je het niet terug zou zeggen", zegt hij dan en ik schud met een glimlach op mijn gezicht mijn hoofd. "Tuurlijk hou ik van je.", zeg ik en druk nog een kus op zijn lippen.
"Wil jij kinderen?" Die vraag kwam onwijs onverwachts voor mij. Vooral omdat het zo gevraagd wordt tijdens het afdrogen. Ik til mijn hoofd en beetje op terwijl ik mijn benen af droog. "Ja, heel graag zelfs. Wel maximaal 2, anders wordt het me te druk", zeg ik en Bill grinnikt. "En jij?" Hij haalt zijn schouders op. "Alleen met jou." Mijn mond valt open en een 'ahw' geluidje ontsnapt uit mijn mond. "Dat is zo lief!", zeg ik en hij grijnst breed. "Wanneer wil je kinderen?" Mijn gezicht word rood. Ik ben pas 20 jaar, maar ik zou het niet eens erg vinden om al kinderen te krijgen. Het enige wat het probleem is, is het geld en de tijd. Geld is opzich geen probleem voor Bill, maar ik wil niet op zijn geld profiteren. Ik wil ook mijn eigen bijdrage erbij inleggen. Plus we zijn op een wereldtour. Niet bepaald de perfecte timing voor een kind, ook al duurt een zwangerschap 9 maanden en zou de tour dus al afgelopen zijn zodra het kindje komt, maar alsnog.
Die avond slapen we in het hotel en zodra we in de kamer komen duw ik Bill tegen de muur. Ik heb me genoeg ingehouden vandaag. Het liefst had ik hem op het podium al besprongen.
Ik pak zijn kraag beet en druk mijn lippen op die van hem. Ik voel hoe zijn handen meteen onder mijn blouse glijden en hij masseert over mijn beha mijn borsten. Ik kreun zachtjes en verlos onze lippen voor kort om onze shirts over ons hoofd te trekken. Enkele seconde later staan we dan ook met een ontbloot bovenlichaam voor elkaar. Vroeger zou ik me nu zo erg geschaamd hebben, maar ik ben mijn schaamte voorbij bij Bill. Bill mag alles zien. Bill mag alles weten. Behalve dat ene geheim. Ik druk mijn lippen terug op die van hem en al zoenend strompelen we naar het grote bed wat midden in de grote, witte kamer staat. Zonder onze zoen te onderbreken trekken we de broeken uit en ondergoed volgt ook meteen. Bill laat zijn hand tussen mijn benen glijden en hij begint mijn clit te masseren. Ik kreun luid tegen zijn mond aan en ik krom mijn rug wanneer hij precies de goede spot raakt.Plotseling klinkt er een hard geluid door de kamer en klinken er stemmen. Mijn hart zit in mijn keel. Geschrokken kom ik overeind en al snel besef ik dat Bill op de televisie afstandsbediening is gaan zitten. Ik grijp het stuk plastic en gooi het ergens in de kamer. Bill kijkt me met een geamuseerde blik aan, maar ik zie nog steeds de lust in zijn ogen. "Die komt op jou rekening", zegt hij hijgend. Ik haal met een grijns mijn schouders op en druk mijn lippen weer op die van hem. Ik voel zijn erectie tegen mijn clit aan en kreun. Ik pak een stukje folie en rol het condoom om zijn penis. Met mijn hand begeleid ik zijn penis naar mijn opening en laat mezelf zachtjes op hem zakken. Ik kreun luid en ik ben blij dat het deze keer geen pijn meer doet. Ik beweeg mijn heupen en onze tongen vechten het spel der dominantie. Wie gaat winnen is een verassing.
Ik kreun luid zodra hij mijn g-spot raakt en Bill lijkt het allemaal ook erg lekker te vinden want hij kreunt ook luid. Al zoenend komen we beide klaar en ik laat me uitgeput naast hem op het bed vallen. Met een grote glimlach op mijn gezicht staar ik naar het plafond en Bill trekt het deken over ons heen en drukt een kus op mijn wang. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en kijk hem aan. "Ik ben echt gelukkig", zeg ik. Hij glimlacht. "Daar ben ik blij om.. ik ook!" Hij drukt een kus op mijn lippen en gaat op zijn rug naast mij liggen. Al snel vallen we beide in slaap.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017