Sharr point of view.
Het is eindelijk zo ver dat we truth or dare gaan spelen. Deze keer spelen we het spel met alcohol. Niet speciaal dat je moet drinken met een opdracht maar gewoon om het gezelliger en wat losser te maken. We zaten weer in dezelfde positie als vorige keer en hadden wat kaarsen aangestoken voor de sfeer. Melissa zat naast Bill en had haar hoofd op Bill zijn schouder gelegd, terwijl Bill een arm om haar middel had. Ik glimlach. Ik zou zoiets zo graag willen, maar altijd diegene wie ik tegenkom willen geen langdurige relatie, dus moet ik het altijd maar doen met one night stands of jongens die ik leuk vind maar eigenlijk niet leuk genoeg.
Tom zit twee plaatsen verder en zo stiekem mogelijk probeer ik even naar hem te kijken maar hij lijkt me door te hebben want hij draait meteen zijn hoofd naar mij toe. Gwenny zit naast hem en legt haar hand op zijn bovenbeen en zegt wat tegen hem. Ik kijk geirriteerd naar deze twee en probeer mijn frustraties binnen te houden. Ik heb absoluut geen zin in ruzie, maar ik word oprecht moe van dat geflirt van haar. Ik weet dat ze Tom ook leuk vindt, maar heeft ze dan niet genoeg aan Georg?
Ik dacht echt dat Gwenny Georg oprecht leuk begon te vinden, maar blijkbaar is dat niet zo want ze is constant bij Tom te vinden.
De fles wordt door Elisa gedraait en belandt op Georg. "Durf" "Geef een kus op de wang van degene die je het leukst vind in deze kamer.", zegt ze en hij drukt meteen een kus op Gwenny haar wang, wie naast hem zit. Hij draait aan de fles en hij belandt bij mij. Ik neem een slok van mijn wijn en ik voel de alcohol al aardig in mijn lichaam zijn werking doen. "Durf", zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht. Georg hoeft niet eens na te denken over zijn opdracht. "Geef Tom een tongzoen." Ik kijk naar Tom voor toestemming en hij haalt lachend zijn schouders op en wenkt me naar hem toe. Ik kruip binnen de kring door naar Tom en kom langs Gwenny wie mij boos aan kijkt. Ze kijkt meteen weg als ik bij Tom aan kom en dat vind ik alleen maar leuk. Misschien is het gemeen van mij, maar ik kan het niet helpen. Op mijn knieën zit ik voor Tom en ik buig langzaam mijn hoofd naar hem toe. Onze lippen vinden elkaar en onze tongen beginnen een spel met elkaar te spelen. Zijn twee lippiercingen voelen goed. Het geeft iets extra's in de zoen. Ik leg mijn hand in zijn nek en schuifel nog wat naar voren. Ik raak helemaal verdwaald in de zoen en trek me niks meer aan van de omgeving om mij heen. Ik vergeet zelfs Gwenny eventjes. Tom likt mijn lippen en gaat met zijn hand door mijn haar. "Uhum! Zo is het wel genoeg tortelduifjes, anders zoek je maar een kamer", roept Melissa en ik laat Tom los. Ik druk nog een korte kus op zijn lippen en kijk hem dan grijnzend aan. Hij grijnst ook en als ik mij omdraai om terug naar mijn plek te gaan geeft Tom mij een klap op mijn billen waardoor ik een gilletje slaak. Ik lach en plof neer op mijn kussen.
Ik draai aan de fles en deze komt op Gustav. "Waarheid", zegt hij. "Hoe vaak ben je dronken geweest?" Ik ben gewoon nieuwsgierig naar dit antwoord omdat hij tot nu toe nog maar een half biertje op heeft terwijl de rest al aan zijn of haar derde glas is. Behalve Elisa dan, maar daar weet ik van dat ze niet veel drinkt.
"Ehmm.. ik denk 3 of 4 keer?" Ik knik en neem genoegen aan dit antwoord. De fles komt op Gwenny terecht en Gwenny kiest ook voor waarheid. "Als je tussen Tom en Georg moest kiezen, wie zou je dan voor een One Night Stand kiezen en met wie zou je trouwen?" Gwenny bijt op haar lip en kiest dan toch voor trouwen met Georg en een one night stand met Tom. Dit verbaasd me lichtelijk en ik moet mezelf inhouden om niet te lachen.
Gwenny geeft een draai aan de fles en de fles komt op Tom terecht. "Durf", kiest hij. "Ik daag je uit om Sharr de rest van het spel te negeren." Ik kijk met open mond naar mijn beste vriendin. Wat is in godsnaam haar probleem?! Ik sta abrupt op en gooi mijn armen in de lucht. "Wat is jouw probleem Gwenny?" Ik verhef mijn stem zodra ik dit zeg, of eigenlijk eerder schreeuw. Gwenny staat nu ook op en kijkt me met klein geknepen ogen aan. "Wat is jouw probleem bedoel je!" Oh wat kinderachtig om de vraag te weerkaatsen. "Mijn probleem is dat je fucking kinderachtig bent! Denk je niet dat ik je door heb?", roep ik. "Oh en wat heb je door dan? Wat doe ik dan?", roept Gwenny boos. "Je probeert mij geluk met Tom tegen te houden!" Zodra deze zin over mijn lippen rolt heb ik meteen spijt. Mijn blik gaat naar Tom. Ik sla mijn hand voor mijn mond en ik voel de tranen in mijn ogen opkomen. Tom kijkt verbaasd van mij naar Gwenny, maar zegt niks. Ik loop gefrustreerd de kamer uit en loop naar de kamer van mij en Elisa. Ik gooi de deur met een klap dicht en laat me op bed vallen. Ik laat eindelijk alles los en de tranen rollen geruisloos over mijn wangen.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017