• Chapter fourteen •

114 6 5
                                    

Melissa point of view.

Ik kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik heb gezoend met Bill, maar wanneer ik met mijn vingers over mijn lippen streel krijg ik meteen een flashback van de zoen. Een glimlach vormt zich op mijn lippen en ik laat langzaam mijn vingers van mijn lippen af glijden.

Ik loop samen met Gwenny even later naar de woonkamer en Tom heeft deze keer voor het ontbijt gezorgd. Ik peil Gwenny haar reactie maar ze gaat aan de eettafel zitten doet alsof haar neus bloedt.

Ik ga op mijn oude vertrouwde plekje zitten van de afgelopen drie dagen in de hoop dat Bill ook hier komt zitten. Tom is nu ook klaar met alles klaar te zetten en komt ook aan tafel zitten. Hij gaat deze keer ergens anders zitten dan normaal. Normaal zit hij schuin rechts van Gwenny, maar deze keer gaat hij schuin rechts van mij zitten.

Ik heb ooit ergens gelezen dat Tom wn Bill niet kunnen koken dus ik ben verbaasd dat de harde broodjes niet zwart zijn. "Ziet er goed uit Tom!", zeg ik en op dat moment komt Bill de kamer binnen lopen. Zijn haar staat alle kanten op en zijn ogen zijn klein. Ik wil hem weer zoenen, maar ik zal me maar in houden. Ik weet ook niet of Bill wilt dat het bekend wordt voor de anderen.

Bill schuift naast mij aan de tafel en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Zijn handen zijn lichtelijk koud, maar niet storend. Ik bijt zachtjes op mijn lip en leg mijn eigen hand op die van hem. Hij heeft nog geen ringen om zijn vingers gedaan, merk ik gelijk op. Bill pakt vervolgens zo mijn hand vast dat onze vingers met elkaar verstrengelt zijn en ik knijp even zacht in zijn hand. Met zijn duim streelt hij langs de rug van mijn hand.

"Goedemorgen!" Sharr komt vrolijk de kamer in gelopen met Elisa, Georg en Gustav achter haar aan. "Zo heb je je leger weer bij je?", merkt Bill lachend op als hij ook ziet dat ze gevolgd wordt.
Sharr kijkt verbaasd om en begint dan te lachen. "Ja man! Niemand kan mij meer verslaan."

Sharr gaat naast Tom zitten en Elisa naast Gustav en Georg naast Gwenny.
Sharr geeuwt met haar hand voor haar mond en legt haar hoofd op Tom zijn schouder. Tom glimlacht en slaat een arm om haar heen.

Gwenny kijkt afwezig de andere kant op en Georg fluistert iets in haar oor waardoor ze toch wel stiekem moet lachen.

Na het eten blijven we allemaal nog een tijdje zitten en iedereen is in gesprek met elkaar. Sharr en Tom zitten met elkaar te klooien en Georg en Gwenny praten over Georg zijn spieren. Gustav en Elisa zitten vlak naast elkaar, maar raken elkaar toch nog net niet aan. Ik en Bill daarentegen zitten nog net niet bij elkaar op schoot. We zijn beide zijwaarts gaan zitten met onze gezichten naar elkaar toe en mijn benen zijn tegen elkaar en Bill dijn benen om die van mij heen. We houden beide elkaars handen vast, wat er misschien een beetje cliché uit zal zien, maar het maakt me niet uit.

Bill speelt met zijn vinger met mijn haar en laat het plukje steeds rondom zijn vinger draaien terwijl hij aandachtig naar mijn verhaal over mijn vroegere band obsessies luistert.

Ik hou maar achterwegen dat ik tot de dag van vandaag nog steeds een grote fan ben van Tokio Hotel, maar ik wil geen wanhopige fan lijken.

Bill schuift nog iets naar voren op zijn stoel waardoor mijn knieën zowat zijn edele delen aanraken. Ik slik en probeer mijn gedachten ergens anders op te focussen. Ik pak mijn glas met jus 'd orange en neem kleine slokjes.

"Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?", vraagt Gwenny dan. Iedereen valt stil en kijkt van zijn of haar gesprek op. "Misschien kunnen de jongens vanavond iets voor ons spelen!", zegt Elisa en kijkt grijnzend naar Gustav die lacht. "Ja goed idee!", zegt Sharr. Iedereen stemt in en de jongens geven ook toe dat ze het optreden wel missen.

Nadat iedereen heeft afgeruimd loop ik richting de slaapkamers en net voordat ik mijn kamer in wil lopen valt mijn oog op een deur helemaal achterin. Het is een zelfde deur als elke andere deur in huis. Misschien moeten we vanavond maar even kijken wat daar te vinden is.

Gustav komt ook de gang in gelopen en kijkt me nieuwsgierig aan. "Is er iets?" Ik knik naar de deur en hij volgt mijn beweging. "Daar zijn we nog nooit naar binnen geweest.", merkt hij op. Goh, echt waar Gustav? Ik schud mijn hoofd.
"Misschien moeten we vanavond daar even naar gaan kijken met zijn allen?" Gustav stemt in en meldt dan dat hij zich gaat klaar maken. Ik knik en ga mijn slaapkamer in. Ik sluit de deur achter me en zie dat Gwenny er al is. "Hey.", zeg ik en ik ga op het bed zitten.
"Hallo.", zegt ze droog terug en ik lach.

"Je hebt het wel te pakken he?" Ik kijk haar niet begrijpend aan. "Hoe bedoel je?", vraag ik. "Met Bill bedoel ik. Jullie zagen er wel heel close uit aan tafel." Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. Ik wed dat mijn hoofd net een tomaat is. "Was het zo erg? Oh god, wat genant!" Ik sla mijn handen voor mijn gezicht maar Gwenny begint te lachen. "Nee gekkie, het viel me gewoon op omdat ik weet dat jullie gezoend hebben, dus ik had wat meer op jullie gelet!" Ik zucht opgelucht en leg mijn handen in mijn schoot. Ik begin te lachen. "Ik vind hem echt heel leuk Gwen!", zeg ik en een grote grijns verschijnt op mijn gezicht. Gwenny maakt een 'ahw' geluidje en geeft me een knuffel. "Ik ben oprecht blij voor je, Melis!" "Dank je!"

Er wordt op de deur geklopt en Gwen laat me los. Ze staat op en loopt naar de deur. Er klinkt wat geroezemoes en even later stapt Gwenny opzij en geeft ze mij een wenkbrauwwiebel.

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu