• Chapter nine •

123 7 4
                                    

Elisa point of view.

De volgende ochtend werd ik met een extreem gelukkig gevoel wakker, ik had geen idee waarom, maar ik had het idee dat dit een leuke en mooie dag zou worden. Ik kijk de kamer rond en werp een blik op de klok, die naast de deur aan de muur hangt.
Ik kom langzaam overeind en kijk naast me. Sharr ligt nog te slapen, dus ik besluit alvast een ontbijt te gaan maken voor iedereen. Ik kleed me vlug om en bind mijn dreads (overlopend van paars naar oranje naar geel) bij elkaar met een haar elastiek. Ik doe geen moeite om make-up op te doen, daar ben ik over het algemeen veel te lui voor.

Ik loop de kamer uit en doe de deur zo zacht mogelijk dicht zodat Sharr niet wakker wordt. Ik dek de tafel met acht borden en 8 paar bestek. Bij elk bord zet ik twee glazen, één voor thee en één voor melk of jus de orange. Ik besluit voor iedereen een eitje te koken en stop wat croissaintjes in de oven. Ik heb gewoon echt zin in een lekker uitgebreid ontbijt, hopelijk ie de rest het er ook mee eens.

Als eerst komt Gustav binnen lopen en hij wrijft in zijn handen. Hij likt met zijn tong langs zijn lippen en loopt naar me toe. "Zo dan! Je weet me wel weer blij te maken!", zegt hij en neemt de zakken broden van mij over. Ik glimlach en haal de pan met eieren van het vuur. Ik laat de eieren schrikken door er koud water over te stromen.
"Ik heb nog wel een grappig verhaal van vroeger.", zegt Gustav die achter mij staat. "Vroeger vertelde mijn moeder dat je eieren moest laten schrikken want anders zouden ze door blijven koken. Dus ik toen de eieren laten koken en haalde de eieren van het vuur. Ik zette ze neer en boog mijn hoofd en riep kei-hard boe!" Ik kan het niet laten om te lachen. "Mijn moeder kwam toen naar me toe en vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was. Ze dacht oprecht dat ik mijn verstand verloren was." Ondertussen liepen de tranen over mijn wangen van het lachen. Ik kneep mijn benen dicht tegen elkaar, anders zou ik in mijn broek plassen. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik het zò grappig vind, maar ik kon het niet weerhouden. Gustav kijkt me met een geamuseerde blik aan en grinnikte ook zachtjes. Vervolgens hield hij zijn hand voor mijn mond en zette zijn wijsvinger tegen zijn lippen als teken dat ik stil moest zijn. "De rest slaapt nog!", sust hij, maar dit laat mij alleen maar harder lachen. Ik grijp het aanrecht vast en veeg de tranen van mijn wangen. Dit komt echt oprecht omdat ik in zo'n goede bui ben.

"Wat is er in hemelsnaam zo grappig zo vroeg in de ochtend?" Bill staat in alleen een joggingsbroek in de deur opening en wrijft in zijn slaperige ogen. Zijn haar staat alle kanten op en het ziet er echt schattig uit. Dit zou Melissa moeten zien! Net als ik dat bedenk komt Melissa naast Bill staan en haalt een hand door haar haren. "Jullie weten dat onze kamers het dichtst bij de keuken liggen hé?", moppert ze. Ik grinnik en knik naar Bill toe, zo stiekem mogelijk zodat Bill het niet door zou hebben.

Haar hoofd draait op zij en haar mond valt open, het kwijl loopt er nog net niet uit. Ik lach en ik zie dat Bill ook naar Melissa kijkt. Melissa is zo in trans dat ze het niet eens door heeft dat hij ook naar haar kijkt. Na zo'n 15 seconde krijgt ze het door en wendt blozend haar hoofd af en kijkt naar de ontbijttafel. "Elisa! Heb jij dit allemaal gemaakt?" Ze loopt enthousiast naar de tafel en neemt plaats op dezelfde plek als gisteren. Bill grijnst ook naar de tafel en gaat dan naast Melissa zitten.
Ik kijk met een geamuseerde blik naar Gustav en hij kijkt me met dezelfde blik aan. Hij denkt duidelijk hetzelfde als dat ik denk.

Melissa en Bill vinden elkaar overduidelijk leuk.

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu