Tom point of view.
Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik sta een beetje perplex van de situatie wat zich zo net heeft afgespeeld. Is Sharr verliefd op mij? Ik wist wel dat ze interesse had, maar verliefd? Nee dat komt echt als een klap in mijn gezicht binnen. Mijn blik gaat van Gwenny naar Bill en Bill knikt met zijn hoofd naar de deur dat ik Sharr achterna moet gaan. Er wordt geen woord meer gesproken in de kamer en er hangt een awkward stilte. Niemand weet wat hij of zij moet zeggen.
Ik sta op en loop Sharr achterna en klop op haar slaapkamer deur. "Sharr? Mag ik binnen komen?" Er volgt geen reactie dus ik neem aan dat dat een ja is. Ik duw de deurklink naar beneden en de deur opent zich krakend. "Sharr?" Sharr ligt op haar buik op bed en heeft haar handen voor haar gezicht. Haar schouders schokken en ik begin me schuldig te voelen. Ik loop naar het bed en ga naast haar op het rand van het bed zitten en leg mijn hand op haar rug.
"Waarom heb je niks gezegd?" Is het enige wat ik kan bedenken. Mijn hersenen maken op dit moment overuren en alle gedachten vliegen door elkaar heen. "Wat had ik moeten zeggen Tom? Dat ik verliefd op je was na 3 dagen je te kennen?", snikt ze. Ik zeg niks en wrijf met mijn hand over haar rug. "Je hebt gelijk, maar je moet weten dat dit ook rauw op mijn dak valt. Ik wist het niet.." "Is het dan zo een schok voor je dat ik verliefd op je ben?" Ze komt overeind zitten en kijkt me aan. Er lopen tranen over haar wangen en ze veegt ze met de rug van haar hand weg.
"Ik- ik weet het niet Sharr. Ik had het gewoon niet verwacht en nu ook te horen krijgen dat Gwen verliefd op me is.. wat moet ik nou?" Dat laatste kwam wanhopig mijn mond uit en ik sla mijn handen voor mijn gezicht. "Volg je hart Tom." Ze staat op en zonder nog wat te zeggen loopt ze de kamer uit. "Sharr!", roep ik nog maar ze komt niet terug. Ik laat me achterover vallen op het bed en zucht diep.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017