Melissa point of view.
Het was eindelijk avond geworden en we zijn de huiskamer comfortabel aan het maken met kussens en dekens en kaarsen om zo truth or dare te spelen. Ik had er onwijs veel zin in. Dit spel heb ik echt al jaren niet gespeeld. Ik ben er eigenlijk ook veel te verlegen voor. Want wat moet ik doen als ze mij de opdracht geven om een onbekende jongen te zoenen? Überhaupt een jongen zoenen zou ik niet fijn vinden tijdens zo'n spel. Ook al zou ik het nu totaal niet erg vinden als ik met Bill zou moeten zoenen of met Tom. Tom vind ik ook onwijs knap, maar ik weet gewoon dat Sharr en Gwen een crush op hem hebben, dus ik hou me er buiten en sowieso vind ik Bill toch veel leuker.
We maken een kring met kussens en dekens en daarom heen plaatsen we kaarsen om het gezellig te maken. In het midden plaatsen we een lege wijnfles, die we zo net met z'n allen op hebben gedronken. Je zou denken; zo dan een hele fles? Maar als je bedenkt dat we met zijn achten zijn, kan dat niet heel veel wijn per persoon zijn geweest. Ik neem plaats op een groot kussen en ga in kleermakerszit zitten. Naast mij zit Gwenny en aan de andere kant van mij zit Gustav. Naast Gustav zit Tom, daarnaast Bill, dan heb je Sharr en Georg en last but not least Elisa. Ik ben blij met mijn plek want ik heb nu perfect uitzicht op Bill, zo kan ik stiekem tijdens het spel naar hem kijken zonder dat het te veel opvalt.
"Wie begint?", vraag ik en Bill steekt gelijk zijn hand enthousiast omhoog. Bill kijkt expres extra geheimzinnig de kring rond en geeft dan een harde draai aan de fles. De fles draait wel dertig rondjes voor hij tot stilstand komt. Hij belandt op Sharr. "Truth", kiest ze, ze speelt safe. "Was je een grote fan van onze band?" Sharr lacht. "Ik bén een grote fan van jullie band ten eerste en ten tweede, ja!" De fles gaat weer de rondte in en hij komt uit op Gustav. Sharr kijkt vervolgens naar Gustav. "Truth or dare Gustav?"
Gustav kijkt op en kiest ook voor truth. "Welk meisje in deze kamer vind je het leukst?" Ik zie dat Elisa oncomfortabel wordt. "Elisa sowieso." Een licht roze blos verschijnt op Elisa haar wangen.
"Georg", zegt Gustav wanneer de fles stil staat. "Dare." Er klinkt een luid gejuich van iedereen omdat hij als eerste de dare aan durft. "Ga shirtless tot je weer aan de beurt bent." Gwenny juicht hard, iets te hard misschien, maar Georg lijkt het alleen maar leuk te vinden want de grijns op zijn gezicht wordt groter. Georg trekt zijn shirt uit en gooit deze op de bank die vlak achter hem staat. Ik zie Gwenny verlekkerd naar hem kijken en geef haar een por.
"Oh! Het is Melissa geworden!", roept Tom. "Dare", zeg ik en ik merk dat de zenuwen door mijn lijf schieten. Ik ken Georg niet heel goed, dus ik kan niet helemaal inschatten wat de opdracht zal worden. "Ik wil dat je op Bill's schoot gaat zitten tot je zelf 3 keer aan de beurt bent geweest, daarna mag je weer op je eigen plek zitten.", zegt Georg. Ik bloos en kijk Bill aan voor toestemming. Hij heeft een grote lach op zijn gezicht en doet zijn armen uitnodigend open. Ik neem dit aan als een ja en kruip door het midden van de cirkel naar Bill toe en neem plaats tussen zijn benen. Je kan het eigenlijk niet op schoot noemen, maar dit is veel fijner. Bill slaat zijn armen om mijn middel heen zodat ik goed tegen hem aangedrukt blijf. Ik laat mijn hoofd achterover rusten tegen zijn borst en Bill neemt hier gebruik van en laat zijn hoofd op mijn hoofd rusten. Mijn rug zit dicht tegen Bill zijn buik aangedrukt en ik voel zijn buik op en neer gaan als hij ademhaalt. Het maakt me rustig. Ik buig voorover naar de fles, waardoor Bill mijn middel wat losser vast houdt. Ik geef de fles een zwaai en hij komt stil precies tussen Tom en Gustav. "Laten we zeggen dat hij op Tom kwam, omdat Gustav net geweest is", oppert Sharr. Iedereen stemt toe.
"Dare natuurlijk", zegt Tom en grijnst. Hij speelt wat met zijn lippiercing en wacht geduldig af tot ik een opdracht heb verzonnen. "Geef een meisje uit deze ruimte naar keuze een kus op de wang.", zeg ik en ik ben erg benieuwd wie het gaat worden. Tom kruipt de kring in en buigt naar Sharr toe. Hij drukt een korte kus op haar wang en Sharr haar ogen beginnen te stralen. In mijn ooghoeken zie ik Gwenny opstaan. "Ik ga slapen.", mompelt ze en ze loopt de kamer uit. Iedereen kijkt elkaar verbaasd aan en als volgende staat Georg op. "Ik kijk wel even bij haar.", zegt hij en loopt vervolgens ook de kamer uit, de zelfde richting op als Gwenny ging.
Dit was meteen ook het einde voor het spelletje deze avond. Gustav en Elisa begonnen alvast met het opruimen van de kussens en dekens en Tom blaast alle kaarsen uit. Ik zat ondertussen nog steeds tegen Bill aan en was ook niet van plan om mezelf te verplaatsen dit aankomende kwartier, of misschien wel uur.
Iedereen was ondertussen naar bed, maar Bill en ik zaten nog steeds in de woonkamer. Niet meer op de grond, maar we zaten naast elkaar op de bank, naar elkaar gedraait en waren al een uur lang aan het praten over van alles en nog wat. "Ja, het is zo gek. Die connectie die ik en Tom hebben als twins is echt soms bizar. We hebben ook al een aantal keer gehad dat we hetzelfde gedroomd hadden dezelfde nacht.", verteld Bill. Ik kijk hem met open mond aan. Ik wist dat twins soms bizarre connecties hadden maar hetzelfde dromen? Hoe kan dat? "Maar hoe dan? Hetzelfde verhaal zeg maar of?" Bill schudt zijn hoofd. "Nee echt alle details waren hetzelfde! Bizar hé? Ik wist eerst ook niet dat het kon, maar toen Tom echt precies dezelfde kleine details opnoemde van die droom wist ik dat het echt zo was." Ik schud mijn hoofd van ongeloof. "Wow intens!"
Ik voel hoe mijn ogen steeds zwaarder worden en besluit dat het toch maar tijd is om naar bed te gaan, hoe gezellig het ook is. Ik sla mijn hand voor mijn mond en geeuw. Aanstekelijk, want Bill begint ook te gapen. Ik lach en voel de huid van mijn slaperige ogen trekken.
"Ik ga slapen", zeg ik en sta op. Bill staat ook op en we doen alle lichten uit en lopen dan de gang in die leidt naar onze slaapkamers. Bij mijn slaapkamer deur aangekomen draai ik me om, om Bill weltrusten te wensen en plots voel ik Bill zijn zachte lippen op mijn wang rusten. Het voelt alsof zijn lippen daar een eeuwigheid blijven, ondanks het waarschijnlijk enkele secondes waren. Ik glimlach en voel het bloed weer naar mijn hoofd stijgen. Waarom ga ik altijd blozen bij zulk soort momenten? "Slaap lekker Bill", fluister ik en duw de deur dan open. Bill glimlacht nog voor ik de deur langzaam dicht doe en ik glimlach nog terug. "Slaap lekker", zegt hij. Als ik de deur dicht heb, dringt het tot me door. Gebeurde dat nou echt zo net? Ik ben denk ik echt het gelukkigste meisje op aarde. Ook al zal het waarschijnlijk niks voor hem betekent hebben.. toch?
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017