Melissa point of view.
De jongens staan te springen voor dat zij het podium op gaan. Ze doen hun handen bij elkaar en roepen iets met Britney Spears. Dat moet sowieso van Bill komen. Alleen hij is zo'n debiel die dat bedenkt. Ik geef Bill nog snel een knuffel als zo'n mens zegt dat ze op moeten en druk mijn lippen op die van hem. Hij geeft me een kus terug en klapt enthousiast in zijn handen als hij het podium op loopt.
Vanaf de zijkant van het podium bekijk ik het hele concert en ik voel me onwijs trots. Het is ook onwijs gaaf om een concert een keer vanuit dit perspectief te zien. Dat is niet iets wat je zo maar mee maakt. Tom, Bill en Georg staan op een verhoging, iets wat op een soort van dj-set lijkt. Gustav zijn drumstel staat onderaan aan de voorkant. Ik juich hard wanneer de muziek begint te spelen. Bill blijft nog steeds stokstijf stil staan en ik vraag me echt af hoe hij dat toch doet. Zodra de muziek zijn tempo toe neemt begint Bill, naar mijn idee super sexy, te bewegen en ik krijg heel erg de drang om hem overal op zijn lichaam aan te raken.
Ik heb één keer eerder de jongens live gezien maar dat is alweer vijf jaar geleden en om nu zo van de zijkant te kijken geeft echt een kick. Wanneer Bill begint te zingen buigt hij naar mij toe en hij knipoogt. Ik grijns en geef hem een lucht kus.
Ik ga iets verder naar voren staan en bekijk het publiek. Iedereen gaat helemaal los en er klinkt een oorverdovend geluid. "Gaaf he!", roept Sharr en ze grijnst breed. Ik knik wild met mijn hoofd. "Zeker!" Ik pak een flesje water van de grote stereo die aan de zijkant staat en neem een grote slok. Als het tweede nummer is afgelopen rent Bill naar ons toe om zich om te kleden. Ik volg hem en help hem mee met zijn kleding uit te trekken. Ik laat expres mijn hand bij zijn billen hangen en hij draait zich vlug om en geeft een grijns. Ik lach en help hem snel in zijn nieuwe outfit. Ik geef hem mijn flesje water en hij neemt een grote slok voordat hij het podium weer op rent. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe die mensen dat deden, om in zo een korte tijd te wisselen van een hele outfit.
Zo'n ander half uur later is het concert afgelopen en heb ik Bill zo'n 6 keer geholpen met zijn kledingwisseling. Misschien was het wel vaker.
Tom, Bill en Georg komen bezweet bij ons staan en kijken ons met een grote grijns aan. Gustav is zijn beroemde wave aan het doen en dat betekend dat dit een leuke show was. Dat heeft hij weleens verteld dat hij de wave alleen doet als hij het een goede show vond.Bill komt expres bij me staan met zijn bezweette lichaam en het kan me niet eens schelen. Ik wil hem gewoon aanraken. Ik sla mijn armen om zijn middel en trek hem dicht tegen me aan. "Je weet dat ik bezweet ben he?" Ik haal mijn schouders op en ik krijg afkeurende opmerkingen van mijn vriendinnen. Ik lach. Ik kan toch gewoon gaan douchen. Bill moet ook douchen dus kan ik gelijk mee. Simpel zat.
Zo gezegd, zo gedaan. Tien minuten later staan we samen onder de douche en ik sluit genietend mijn ogen wanneer de warme waterstralen over mijn lichaam vallen. Bill legt zijn handen op mijn heupen en zijn hoofd leunt op mijn schouder. Zo blijven we een tijdje staan en het voelt echt heel fijn. Je hoeft niet altijd seks te hebben om een fijn moment samen te hebben. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en druk een zacht kusje in zijn nek. "Ik hou van je", zegt hij en mijn ogen worden groot. Dat zijn grote woorden! Hou ik van hem? Hoe voel ik mij? Wat moet ik hier op antwoorden? Van alles gaat door mijn hoofd heen.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017