• Chapter seven •

139 8 7
                                    

Melissa point of view.

Mijn hart maakt een sprongetje wanneer ik Bill zijn hand op mijn arm voel en ik hap naar adem. "Mag ik van jou de boter?", vraagt hij en glimlacht. Ik weet niet of hij het door heeft dat ik hem leuk vind, maar anders kan hij het verdomt goed voor zich houden. Hij kijkt me doordringend aan en dan besef ik wat hij me net heeft gevraagd.
"Oh, ja tuurlijk!" Ik pak het pakje boter en geef het door aan hem. Hij glimlacht. "Dank je." Ik bedenk ondertussen wat ik op mijn boterham wil en besluit dan voor pindakaas te gaan. Ik rijk met mijn hand naar de pindakaas, maar op dat zelfde moment heeft Bill hetzelfde idee en onze handen raken elkaar aan. Een elektrische schok gaat door me heen en ik verstijf. Ik voel de spanning opbouwen en trek zo onschuldig mogelijk mijn hand terug. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Bill zijn reactie en die is eigenlijk hetzelfde als die van mij. Ik slik. "Gaat het wel?", vraagt Elisa en wiebelt vervolgens met haar wenkbrauw.

"Zullen we vanavond truth or dare spelen?", stelt Gustav voor. Dit is eigenlijk één van de eerste keren dat hij iets zegt. Ik grijns en stem in. "Top idee!"

"Oh maar jongens, dan moeten we wel regels erbij doen hoor!", zegt Bill. "Regels zijn lame!", roept Sharr. Ik zie dat Bill zich ongemakkelijk voelt en ik spring er bij in. "Ik ben het met Bill eens. Ik heb het ook vaker gespeeld en dan eindigt het negen van de tien keer in een ruzie, omdat mensen boos worden om de opdracht die zij krijgen."
"Melissa heeft gelijk", zegt Georg en glimlacht bemoedigend naar me. Ik glimlach terug en zie dat Gwenny me boos aan kijkt. Wat scheelt er bij haar? "Wat vind jij Tom?", vraagt Gwenny dan aan Tom. Iedereen richt zijn aandacht op Tom, wat hij natuurlijk alleen maar leuk vind. Aandachtsgeil.

"Ik denk dat we ook met regels moeten doen", zegt hij en bijt op zijn lip. Sharr en Gwenny hangen beide zowat aan zijn lippen en ik grinnik. Tom heeft het weer goed voor elkaar.

Ik sta op en loop naar de lade kast die in de woonkamer staat en ga op zoek naar pen en papier. "Gotcha", zeg ik hard op als ik het gevonden heb. Ik loop er mee terug naar de tafel en ga weer naast Bill zitten. "Wil jij schrijven? Ik heb zo'n lelijk handschrift..", zeg ik en Bill lacht, maar neemt de pen en het papier van mij over. "Omdat je het zo lief vraagt." Hij knipoogt en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. God wat doet die jongen met mij? Ik heb hem altijd wel aantrekkelijk gevonden, maar nu ik hem in levende lijven leer kennen vind ik hem alleen maar aantrekkelijker. Ik bijt op mijn lip en probeer zijn blik te ontwijken.

"Oké, dus wat gaat het worden? Ik dacht zelf aan dat je 3 keer mag passen, maar dit geldt dan over alle aankomende spellen, dus niet per spel 3 keer passen." "Ja prima! Alleen dan als uiteindelijk iedereen al hun passen heeft gebruikt na een tijdje weer de passen aanvullen tot 3." Bill begint te schrijven en gefascineerd kijk ik toe hoe hij sierlijke letters op papier zet.
Nu hij zo geconcentreerd is neem ik de gelegenheid om zijn gezicht goed te bestuderen. Zijn gezicht is eigenlijk vrijwel niks veranderd van vroeger, hij draagt alleen geen make-up meer en heeft een stoppelbaardje. Ook heeft hij nu twee lippiercings, aan beide kanten van zijn onderlip, een septum (piercing in zijn neus) en een wenkbrauw piercing. Het staat hem eerlijk gezegd nog verdomt goed. Tijdens het schrijven bijt hij op zijn lip en mijn gedachtes gaan overal heen. Hoe graag ik op zijn lippen zou willen bijten, oeff.

Hij heeft ook al onwijs veel soorten haarstijlen gehad, maar dit is tot nu toe wel echt mijn favoriet. Hij heeft nu kort blond haar, wat hij naar achter heeft gekamt.

"Bevalt het uitzicht je?", klinkt er een welbekende stem zachtjes vlakbij mijn oren. Een rilling loopt over mijn rug en ik begin op mijn lip te bijten. "Jongens blijven jullie er even bij?", zegt Georg en hij lacht vol uit. Ik rol met mijn ogen en steek vervolgens mijn tong naar hem uit.

Regels Truth Or Dare:

- Je mag drie keer passen en dit geldt voor alle volgende spellen tot iedereen het ermee eens is om deze weer aan te vullen tot drie. (Geen uitzonderingen mogelijk)
- De opdrachten zullen niet bestaan uit seksuele handelingen zoals: voorspel of sex.
- Er worden geen opdrachten gegeven die te maken hebben met ontlasting, urine of braaksel.
- Er worden geen opdrachten gegeven waarbij de persoon volledig naakt moet voor de hele groep.

We nemen de regels erg serieus, omdat we gewoon niet willen dat er hier misverstanden over ontstaan. Je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen, is het niet?

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu