• Chapter eleven •

117 7 3
                                    

Bill point of view.

Het was nog enkele minuten afwachten tot we op ons plekje konden gaan zitten zodat we perfect zicht hadden op onze grap. Melissa pakte al haar mobiel erbij. Ze wilde alles filmen zodat ze het later nog eens terug kon kijken.

We gingen bij de deur zitten die naar de huiskamer leidde en keken door de kier van de deur opening naar het tafereel. Melissa pakt haar mobiel en houdt deze zo zodat iedereen op beeld staat.

Mijn blik gaat naar Melissa die geconcentreerd en nieuwsgierig naar onze vrienden kijkt, maar ik heb daar helemaal geen behoefte aan. Ik wil naar Melissa kijken.

Ik wist niet dat een mens zo snel voor iemand kon vallen, maar het is gebeurd. Ik vind Melissa leuk, echt leuk! Ik liet mijn blik over haar heen gaan. Ik was nog steeds lichtelijk geirriteerd over zo net. We hadden bijna gezoend, maar toen moest Sharr het verpesten. Het was gelukkig wel voor mij een bevestiging dat Melissa mij ook leuk vindt, anders had ze haar hoofd wel weggedraait.

Ik hoorde meerdere klappen tegelijk en luid geroep en de schaterlach van Melissa. Mijn hoofd schoot naar de woonkamer en het was vrij duidelijk dat onze vrienden in onze grap getrapt waren. Ik haal snel mijn waterpistool tevoorschijn en begin schreeuwend op mijn vrienden te spuiten. Melissa volgt mijn voorbeeld en we lopen al spuitend de woonkamer in. Onze vrienden kijken ons boos aan, maar het maakt geen indruk. Ze zien er uit als een paar bezopen katten. Wanneer onze pistolen leeg zijn schieten ik en Melissa in de lach en rennen vervolgens de kamer uit. We sluiten ons op in de slaapkamer van Melissa, maar aangezien we dat zelfs nog te risky vonden besloten we ons in de badkamer op te sluiten.

Daar liggen we nog ruim een kwartier in de slappe lach en ik moet me aan de wasbak vast houden om niet op de grond te vallen. Melissa is ondertussen op de rand van het bad gaan zitten en is blijkbaar uitgelachen aangezien ze naar mij kijkt. Ik grinnik nog een beetje na. Melissa staat op en komt naar me toe. Ik ben gelijk serieus en mijn slappe lach is over. Melissa veegt met haar duimen over mijn wangen en veegt de tranen weg. Ik geniet van haar subtiele aanraking en kijk haar aan. Bij haar zijn haar wangen volledig gedekt door zwarte strepen, van haar uitgelopen make-up. Ik draai me van haar vandaan en maak een washandje nat en veeg hiermee haar make-up weg. Tijdens deze hele handeling blijft Melissa mij aan kijken en ik krijg er een lichtelijk zenuwachtig gevoel over.

"Jullie kunnen wel weer terug komen hoor, tortelduifjes!", roept Tom en we lachen. We besluiten dat het inderdaad tijd is om ons bij de groep te voegen. We openen de badkamer deur en lopen vervolgens ook de slaapkamer uit. Zodra ik de deur open doe veranderd mijn zicht in een wit doek. De droge lucht slaat op mijn keel en bij Melissa zo te horen precies hetzelfde. Op de achtergrond tijdens ons gehoest horen we onze vrienden lachen. De witte wolk verdwijnt langzaam en begin eindelijk weer wat te kunnen zien.

Gustav staat tegen de muur met zijn benen over elkaar in de slappe lach. Duidelijk bijna in zijn broek aan het plassen van het lachen. "Bedankt jongens, nu moet ik douchen! Ah gadver moet je mijn haar zien!", roep ik en draai me terug om naar de badkamer en doe de deur op een kier open. Tom heeft me toch al vaak genoeg naakt gezien. Ik ontdoe mezelf van mijn kleding en stap onder een warme douche.

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu