Melissa point of view.
Het is na het eten en we besluiten weer truth or dare te spelen. We zitten al in de kring en de fles ligt in het midden. Hopen dat het deze keer wel goed gaat.
Deze keer begin ik met draaien. De fles komt tot stilstand bij Elisa. Dare kiest ze. Ik denk even na en weet dan een leuke opdracht. "Kus Gustav voor minstens 20 seconde." Haar hoofd wordt lichtelijk rood. "Ik pass.." Iedereen kijkt haar verbaasd aan behalve Gustav zelf. Hij kijkt eerder gekwetst.
De rest van het spel is Gustav ook erg stil. Dat is hij normaal ook, maar deze keer was het erger. Ik heb medelijden met hem.
Uiteindelijk draait Tom de fles en komt 'ie op mij terecht en ik zeg "Truth." Tom grijnst. "Hebben jij en Bill al seks gehad?" Ik bloos en begin te stotteren. Ik kijk even naar Bill en hij knikt dat het goed is. "Ja", zeg ik zachtjes en ik schuif mezelf naar Bill toe zodat ik tegen hem aan kan liggen. Iedereen begint door elkaar te roepen. "Ik denk dat ik naar bed ga..", mompelt Gustav. Niemand behalve ik lijkt hem te horen. Ik geef hem een blik van medelijden. "Sorry", zeg ik zonder geluid te maken. Hij glimlacht naar me en loopt dan de woonkamer uit. Even later is iedereen in gesprek met elkaar dus ik neem mijn kans en ga naast Elisa zitten.
"Ik denk dat je even met Gustav moet praten en vertellen waarom je hebt gepasst. Hij was erg aangedaan.." Elisa knikt. "Thanks Melissa." Ik glimlach en geef haar een bemoedigend klopje op de schouder.
Gustav point of view.
Waarom zou Elisa die opdracht afslaan? Ik snap het niet. Ik dacht echt dat we een klik hadden, maar blijkbaar niet dus. Ik pak de afstandsbediening die naast me ligt en gooi deze de kamer door. Hij belandt tegen de muur en valt met een knal op de grond. Fuck alles! Kut zooi.
Er wordt op de deur geklopt, maar het laatste waar ik zin in heb is praten dus ik zeg niks. "Gustav?", klinkt Elisa haar stem van achter de deur. Ik grom, maar zeg nog steeds niks. Ik heb hier geen zin in. Eén keer afgewezen worden is genoeg.
De deur gaat zachtjes open en Elisa komt de kamer binnen. "Heb ik gezegd dat je binnen mocht komen?", zeg ik ietswat bot. Misschien te bot, maar zij is hier niet degene die gekwetst is.
"Laat het me je uitleggen, Gus." Ik haal mijn schouders op en kijk expres een andere kant op. "Ik.. ik wilde niet dat onze eerste kus door een spelletje kwam.. ik wil dat onze eerste kus speciaal is.." Ik kijk verbaasd op en sta op. Meent ze dat? Als dat echt zo is hoef ik niet boos te zijn. Dat zou ik alleen maar leuk vinden. "Meen je dat echt?" Elisa knikt en bloost lichtjes. Ik leg mijn hand op haar wang en kijk haar aan. "Is het zo wel speciaal?", vraag ik zachtjes. Ze kijkt me met grote ogen aan, maar knikt dan toch. Ik grijns en druk vervolgens mijn lippen op die van haar. Ze opent gewillig haar lippen en onze tongen ontmoeten elkaar voor het eerst. Het voelt zo goed! Ik leg mijn hand in haar nek en mijn andere hand in het kuiltje van haar onderrug. Haar hand ligt in mijn haar en ze trekt zachtjes het elastiekje uit mijn haar, waardoor mijn haar alle kanten op valt. Ik duw haar zachtjes naar achter en even later is ze tussen de muur en mijn lichaam geklemt. Ik haal kort onze lippen van elkaar en zeg haar te springen. Dit doet ze en ik leg mijn handen onder haar bovenbenen en til haar op. Ze slaat haar benen om mijn middel en ik duw haar iets harder tegen de muur en druk mijn lippen terug op die van haar.
Na een tijdje laten we elkaar los en ik laat Elisa weer op haar voeten zakken. Ik druk nog een laatste kus op haar lippen en we besluiten samen weer terug naar de woonkamer te gaan. Ik pak haar hand vast en ze verstrengelt onze vingers met elkaar. Zodra we de kamer in lopen richt iedereen hun blik op ons en ik loop grijnzend naar de bank, waar we naast elkaar gaan zitten.
JE LEEST
Locked Up || Tokio Hotel
FanfictionWat doe je als je opgesloten zit met dé jongens van Tokio Hotel? All rights reserved for me. Do not copy this, unless you have my permission. #574 in category Fanfiction 08'04'2017