• Chapter twenty-four •

100 6 7
                                    

Elisa point of view.

Het is drie weken verder en we zijn nu zo ongeveer 4 weken opgesloten in dit huis. Ik begin me toch lichtelijk zorgen te maken of we hier ooit nog uit komen. Het is gewoon moeilijk omdat we niet weten of de politie nog wel naar ons opzoek is. Ik begin mijn ouders nu ook wel erg te missen. Ik heb ze nu al zo lang niet gezien. Normaal heb ik helemaal niet zo snel heimwee naar huis maar het begint nu toch wel te kriebelen.

Elke ochtend tot nu toe hebben we geprobeerd uit dit stomme huis te komen, maar er is gewoon geen uitweg.
We hebben van alles geprobeerd. Het raam stuk te maken, wat blijkbaar gewoon niet breekbaar is, de deur te openen en zelfs als een stelletje debielen haarspeldjes geprobeerd te gebruiken, maar tevergeefs.

In de laatste drie weken hebben ik en Gustav ons overgegeven aan elkaar en besloten dat het toch wel het beste is als we gewoon uit komen voor onze vrienden als een stelletje. Dit leek gewoon het beste. Ik ben zelfs onwijs benieuwd naar als we hier uit komen wat onze ouders wel niet zullen denken. Melissa en ik hebben een relatie gekregen en Sharr zit ook al erg dicht tegen een relatie. Op de één of andere manier ondanks ze weten van elkaar dat ze elkaar leuk vinden hebben ze nog steeds geen stappen ondernomen. Voor zo ver wij het weten dan. Geen idee wat ze in andere ruimtes uitvoeren natuurlijk.

Sharr point of view.

Het is eigenlijk onwijs grappig als ik er zo over na denk. Tom en ik zijn nu al drie weken een stelletje, sinds de ruzie is bijgelegt met Gwen destijds eigenlijk al. Niemand weet alleen van onze relatie af. Melissa heeft volgens mij wel haar vermoedens, maar heeft hier niets over uitgesproken in elk geval.

Terwijl de rest druk bezig lijkt te zijn sneak ik naar Tom zijn kamer en ik vind hem hier op bed. Ik ren zowat op hem af en duw hem achterover terwijl ik over hem heen klim. Ik zet mezelf neer op zijn kruis en buig voorover om hem te zoenen. Onze lippen vinden elkaar en onze tongen vechten al gauw om de macht over de ander te krijgen. Tom is de winnaar en draait ons dan ook om waardoor ik op mijn rug lig en Tom over mij heen hangt. Zijn hand glijdt onder mijn shirt en masseert mijn borst. Ongeduldig maak ik de knoop van mijn broek los en schop mijn broek uit. Bij Tom maak ik zijn broek ook los en al gauw zijn we naakt. Onze shirts en ondergoed hebben er ook al aan moeten geloven.

Ik neem zijn penis in mijn handen en begin trekbewegingen te maken. Tom kreunt zacht en vlak voor hij klaar komt stop ik. Tom kijkt me aan en smeekt me om verder te gaan. Ik bijt op mijn lip en schudt mijn hoofd. Ik draai ons om zodat ik weer boven op lig en laat mezelf over zijn penis zakken. Ik begin langzaam te bewegen om gewend te raken aan het volle gevoel, maar al snel ben ik gewend en begin ik sneller te bewegen. Tom begint met zijn heupen te stoten en ik voel mijn lichaam schokken. Ik kreun zijn naam en druk mijn lippen op die van hem zodra ik klaar kom. Ik blijf met mijn heupen bewegen tot Tom ook klaar komt en laat me dan op hem vallen. Ik leg mijn hoofd in het kuiltje van zijn nek en sluit mijn ogen. Ik voel nog net dat Tom de dekens over ons heen trekt en hoe Tom vervolgens ook regelmatiger begint te ademen. Al snel krijg ik niks meer mee en val ik in een diepe slaap.

Locked Up || Tokio Hotel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu