28. Sara prizna svoje napake

347 34 6
                                    

(Lija)

Nevem koliko časa je že minilo od klica, ampak še vedno sem objokana ležala na postelji in gledala v sliko na telefonu. Sliko, ki mi jo je poslala Ana. Luka je ležal z njo na postelji brez majice, zraven pa je napisala:

Tvoj bivši očitno ne žaluje več za tabo. Krasno se imava!
Upam, da se kmalu spet vidiva,

Ana

Ali to pomeni, da mi je spet začela groziti? Ampak zaradi tega se ta trenutek nisem preveč obremenjevala. Ko sva se včeraj srečala sem mislila, da mu je še vedno nekaj do mene. In ni mi jasno zakaj ravno Ana. Ali ni ona tisto dekle, ki je skoraj ubila mene in nato še njega?

Moje zmedene misli je prekinila Sara, ki je vstopila v mojo sobo. Prišla je do mene in me objela.
"Tian mi je povedal, kaj se je zgodilo. Tako zelo mi je žal. Ne skrbi Lija vse bo vredu. Prepričana sem, da bosta enkrat spet skupaj." To je rekla tako čudno, kot da je imela res slabo vest. Ker ji nisem odgovorila je nadaljevala.

"Če jaz nebi bila taka trapa, bi bila vidva lahko še vedno skupaj."
"Sara saj nisi ti kriva. Pač si bila obupana in pijana. Saj si sama rekla, da nisi vedela, da je to Luka."
Sara je nenadoma trznila in se izvila iz objema. Šele takrat sem videla, da ima čisto objokane oči.
"Sara kaj je narobe?", sem jo previdno vprašala.

"Lija zlagala sem se ti. Glej, Luka ni čisto nič kriv. Sploh nisem bila pijana. Luka mi je bil všeč že od nekdaj, samo ti tega nisem povedala, ker ti nisem želela povzročati skrbi, saj si jih imela sama že dovolj. Vem, da mi nikoli več ne boš oprostila, ampak jaz sem nameroma napila Luka in ga zvabila v posteljo. In nisem planirala, da boš ti prišla v sobo in vse videla. Potem sem mislila, da si ga že pozabila in sem se ti prišla opravičit. Ampak včeraj sem dojela, kaj sem uničila zaradi svoje ljubosumnosti. Oprosti..."

Obstala sem tam in jo gledala brez besed

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obstala sem tam in jo gledala brez besed. Nemorem verjeti, da mi je najboljša prijateljica namerno uničila zvezo.

"Kako...", in spet sem utihnila.
"Prosim ne povej Tianu. Res ga imam rada, in obljubim ti, da ga nebom prizadela."

"Prepozno. Vse sem slišal." Pogledala sem proti vratom in tam videla resnega Tiana.
"Ne morem verjeti, da sem bil jaz tisti, ki sem govoril Liji naj ti oprosti.", medtem je Tian ves čas gledala Saro v oči in videlo se mu je da je jezen. Sara je nenadoma vstala in v solzah stekla in moje hiše.

Tian je stekel do mene in me močno objel. Nekaj časa sva bila samo v objemu, potem pa se je odmaknil in me pogledal v oči.

"Lija mislim da je čas, da se s Lukom pobotata. To s Saro smo razčistili in ni več razloga, da bi bila jezna nanj.
"Tian, nebo šlo.", sem rekla v solzah.
Zmedeno me je pogledal. "Zakaj?"

V roke sem vzela telefon in mu pokazala sliko. "Prvič je bila morda res kriva Ana, ampak zdaj pa očitno ne več. Tian kako naj mu zaupam pri vsem tem?"
Tian je nekaj časa zmedeno strmel v ekran potem pa me spet objel.
"Morda se vseeno morata pogovoriti. Sploh pa, če je to Ana , si morda spet v veliki nevarnosti. Ne skrbi, stalno te bom imel pod nadzorom, obljubim. Nihče več te ne bo prizadel."
"Hvala Tian. Tudi ti rabiš pogovor. S Saro." Čutila sem, da je za nekaj časazamrznil. "To bom uredil kasneje. Ti si na prvem mestu."

---------------------

SARA

Hodila sem proti Lukovi hiši. Odločena sem, da bom popravila njuno zvezo. Naj me stane kolikor hoče, lahko izgubim tudi Tiana, samo, da končno naredim nekaj dobrega za Lijo. Nevem kaj mu bom rekla, ampak želim mu samo povedati, da Lija ve kaj se je zgodilo tiste noči...

 Nevem kaj mu bom rekla, ampak želim mu samo povedati, da Lija ve kaj se je zgodilo tiste noči

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


------------------
Kaksen se vam zdi nov poglavje?💕

P.S. res hvala za vec kot 2K ogledov pa za vse komentarje!!!!

Zaupanje❤Where stories live. Discover now