Začutila sem nekaj vlažnega na mojih ustnjicah in v trenutku odprla oči nato pa skoraj zakričala ko sem pred sabo zagledala par modrih oči, ki strmijo vame. Telo, ki je bilo na meni sem močno odrinila na drugo stran postelje in šele nato ugotovila, da je bil Luka. Ta se je že glasno smejal na drugi strani postelje.
"A si ti zmešan??", sem se zadrla čeprav sem komaj zadrževala smeh.
"Pa ja ne boš rekla, da ti ni všeč poljub za dobro jutro?", je rekel Luka še vedno na pol v smehu."Hmmm, nevem ali se lahko primerjaš z One direction", odgovorim in mu pokažem jezik. "Okej, okej kaj pa to?", reče se spet spravi name, z eno roko nežno poboža moje lice, drugo ovije okoli bokov in me nežno poljubi. Po nekaj sekundah ga odrinem stran in odkimam.
"Nimaš šans, dragi", nato pa hitro kolikor lahko stečem po stopnicah v kuhinjo. Luka pride kmalu za mano in izzivalno odvrne: "včasih se sprašujem, če hodim z zrelo, odraslo žensko ali s dvanajst-letno pubertetnico."
Iz kavča vzamem povšter in mu ga zabrišem v glavo, ravno medtem, ko se je že posvečal zajtrku. Kar naenkrat oba umirava od smeha in se obmetavava s povštri. "Če si res tako odrasel, zakaj potem ne odnehaš? Saj veš, pametnejši odneha", se zasmejim in mu ponovno vržem blazino ter zadanem trebuh.
"Še zadnja", reče Luka in me zadane v glavo. Primem blazino in se zaderem da pametnejši odneha nato pa stečem po stopnicah proti zgornjem nadstropju. Tokrat neuspešno, ker me Luka na polovici ujame."Dovolj igric mlada dama.", reče in me vzame v naročje ter odnese do moje sobe. Nežno me položi na posteljo in začne poljubljati.
---------------------
Čez nekaj časa objeta leživa na postelji, ko naju zmoti zvonec. Želim vztati iz postelje a me je Luka prijel za roko. "Ni naju doma.", je rekel in me povlekel nazaj k sebi.
"Kaj če je kaj pomembnega? Bova potem nadaljevela.", sem mu odgovorila ga na hitro poljubila, se oblekla in stekla do vrat. Pred vrati je stal Tian in se mi rahlo nasmehnil.
"Živjo mala"
Nasmehnila sem se mu nazaj in ga pozdravila ter ga želela povabiti noter, ko se je pri vratih pojavil Luka, samo v spodnjem perilu.
"Kaj on dela tukaj? Kdo je on Lija?", je začel zmedeno spraševati in videti je bil jezen."A je to ta, ki je bil že takrat s tabo, ko sva se srečala? A si mi slučajno pozabila povedati, da si v tem času našla novega fanta?"
"Ejjj, pomiri se! Jaz sem Tian, Lijin najboljši prijatelj. Ko sta bila narazen, sem ji vedno stal ob strani.", je situacijo poiskušal pomiriti Tian in Luku podal roko. Z malo obotavljanja je Luka sprejel njegovo roko.
"Luka. Lijin fant sem" Tian je prikimal, nato pa sem ga povabila notri. Ker je imel Luka še vedno pogled, ki bi lahko ubijal sem ga objela z eno roko in ga poljubila na lice, da bi se sprostil."A sta bila vidva kdaj skupaj?", je po nekaj časa tišine vprašal Luka. Živčno sem pogledala Tiana in se spolnila tiste noči, ki sva jo preživela skupaj. Tudi Tian je za trenutek pogledal k meni a se nato sproščeno nasmehnil.
"Ne, nikoli. Meni je všeč Sara. Njo verjetno že dobro poznaš." Tianu sem namenila resen pogled in se nato obrnila k Luku. Ta je samo pokimal in rekel: "Mislim, da sva to z Lijo že razčistila. In ko smo ravno pri Sari...njej se moraš zahvaliti, da sem danes tu s tabo."
"Kako to misliš?", sem ga zmedeno vprašala."Včeraj je prišla zvečer do mene in sva se v vsem pogovorila. Opogumila me je, da grem do tebe in mi povedala, da veš, da ni moja krivda za kar se je zgodilo tiste noči z njo. Draga, vem, da si jezna, ampak Sara je res vredu vseba. Tudi ona si zasluži novo priložnost."
Pogledala sem Tiana, ki je bil enako zmeden kot jaz. Po eni strani Saro potrebujem, po drugi pa sem še vedno jezna nanjo.Nato se je oglasil še Tian: "Luka ima prav. Morda je res naredila napako, ampak te ima res rada." Prikimala sem mu in se odločila, da jo bom poklicala.
-------------------
Čez eno uro smo jaz, Luka, Tian in Sara sedeli za mizo in se pogovarjali ter smejali. Vse se je zdelo tako popolno. Na drugi strani mize sta si Sara in Tian ves čas izmenjavala tiste poglede, ki so povedali čisto vse. Enkrat v prihodnosti bosta krasen par in ni mogoče opisati, kako vesela sem zanju.
Poleg mene pa sedi oseba, ki mi pomeni največ na svetu. Luka je ljubezen mojega življenja in to se nebo nikoli spremenilo.
Ujela sem njegov pogled in se zazrla v njegove modre oči v katere sem se zaljubila na prvi pogled.
"Ljubim te", sem zašepetala in ga poljubila.
"Jaz tudi tebe"--------------------
Kakšen se vam zdi nov poglavje?💕💕
Komemtirejte, če hočete, da pišem zgodbo naprej😊😘
ESTÁS LEYENDO
Zaupanje❤
RomanceZgodba govori o povsem običajni najstnici Liji, ki je začela obiskovati 1. letnik gimnazije. V knjižnici spozna fanta Luka ki ji takoj postane všeč. V njuna kratka srečanja se vmeša Lijina prijateljica Ana, ki takoj osvoji Luka. Ampak, kaj ko z Luko...