33. Pogovor z Ano

315 24 11
                                    

Zjutraj sem se zbudila v neznani sobi in kmalu ugotovila, da je to soba v Tianovi hiši in se spomnila včerajšnih dogotkov. Luka ni bilo več v postelji zato sem odšla v kuhinjo.

"Jutro.", je rekla Sara in se mi nasmehnila.
"A Luka še spi?" Zmedeno sem jo pogledala in ji odgovorila:
"Ne, ni ga bilo v sobi. Mislila sem, da je pri vama."
"Danes zjutraj ga še nisem videla...", je rekla Sara in na obrazu ji je pisalo, da je zaskrbljena.

"Ej punci a morda vesta kje je Luka. Njegovega avta ni več pred hišo.", je rekel Tian, ko je prišel k nama v kuhinjo.
"Oh ne..", sem rekla in se prijela z glavo.
"Lija verjetno ni daleč, najbolje, da ga pokličeš." Prikimala sem Sari in stekla v sobo po telefon.

Ampak na nočni umarici ni bil samo telefon, pač pa tudi listek in ko sem ga na hitro pogledala sem vedela, da je pisava Lukova. Na listku je pisalo:

Nekaj pomembnega sem moral urediti. Do večera bom že doma.
Vse bo v redu z mano, zaupaj mi.

Ljubim te,
Luka

Strmela sem v listek in ga še enkrat prebrala. Ne razumem. Ponavadi mi vedno pove kam gre oz. kaj bo naredil. Nikoli ne izgine kar tako z enim sporočilom.

V sobo sta prišla še Sara in Tian ter prebrala sporočilo.
"Probaj ga poklicati.", je predlagal Tian in to sem tudi storila. Po nekaj minutah zvonenja se še vedno ni uglasil in začelo me je skrbeti.
"Lija, če je na sam rekel, da bo vse vredu mu moraš zaupati."
"Kaj pa če je povezano z tistima iz starbucksa? Včeraj je res čudno reagiral na tatto kače."
"Glej, če ga do večera nebo bomo poklicali policijo."
Prikimala sem in objela Sara nato pa še Tiana.

Luka prosim ne delaj neumnosti.
-------------------

LUKA

Res nevem, če je to dobra ideja ampak sem odločen, da bom to naredil.
Celo noč nisem spal in razmišljal o tem kar je povedala Lija. Ta tatto lače sem nekje že videl. In točno vem kje. Tisti dan ko me je Ana ugrabila sta imela njena pomagača enakega. Čeprav se dogotkov iz tistega dneva ne spomnim najboljše sem prepričan, da sem tisto kačo videl na rokah obeh. In verjetno ga je videla tudi Lija, ker se ji je zdel znan, ampak se prej tega ni mogla spomniti.

Torej je vse skupaj spet povezano z Ano. Rad bi vedel kaj spet naklepa in jo poiskusil enkrat za vedno ustaviti. Zato mi ne preostane drugega kot, da se dobim z njo.
Globoko sem vdihnil in jo poklical na telefonsko številko iz katere mi je nazadnje poslala sporočilo. Zvonilo je kar nekaj časa in že skoraj sem obupal, ko se je končno uglasila.
"Luka?"
"Ja jaz sem. Ana moram govoriti s tabo. Kaj spet naklepaš?
"Ejj pomiri se srček! Nevem o čem govoriš"
"Govorim o tem kako si včeraj dva svoja človeka poslala na Lijino delovno mesto!"
"Nevem zakaj bi se s tabo pogovarjala o tem"

Globoko sem vdihnil in začel z nova z mirnejšim tonom.

"Ana a se lahko dobiva nekje v živo in se v miru pogovoriva. Prosim."
"Res smešno Luka. Kako naj vem, da neboš za sabo pripeljav še cel kombi policajev tako kot jih je Lija nazadnje??"
Očitno bom moral biti res prepričljiv.

"Ana. Ne bom obljubim. Samo pogovoril bi se rad. Lahko se dobiva v neki restavraciji samo midva. Brez tvojih ljudi in policije, ker ni treba, da se tako konča"
Tišina...prosil sem boga, da bi privolila.
"Okej. Kavarna za gimnazijo. Tam je vedno veliko ljudi, ki sovražijo policaje."
"Se vidiva.", sem rekel in prikinil. Verjetno sem mi je odvalil kamen od srca in odpravil sem se na dogovorjeno mesto.

Čez pol ure sem vstopil in pri mizi v kotu zagledal znano osebo.
-----------------------
V naslednjem poglavju:

Ana bo za Luka imela mamljivo ponudbo, zaradi katere bo Lukova ljubezen do Lije na preizkušnji.😱❤

Zaupanje❤Where stories live. Discover now