LUKA
*******nekaj ur po srečanju z Lijo*******
Nevem več kaj čutim. Ves čas sem se prepričeval, da sem jo pozabil in da lahko začnem končno živeti novo življenje. Ampak danes. Ko sem jo videl sem dojel kako močno jo pogrešam. Nevem kako sem lahko preživel teh nekaj tednov brez nje.
Vem da bi mi oprostila. Morda mi je že. Zdelo se je kod, da čuti isto kot jaz. Tako sem si jo želel poljubiti, ampak se mi je pred obrazom vedno prikazivala Ana, njen zloben nasmeh in oči iz katerih vre sovraštvo. Bi bila Lija sploh kdaj varna z mano? Enostavno nebi prenesel, če bi se ji kaj zgodilo samo zaradi mene in te preklete Ane. Že takrat, ko jo je Ana pred štirimi leti skoraj ubila sem mislil, da nebom zdržal. Nebi si oprostil če bi se ji takrat kaj zgodilo.
In tisti fant. Kdo je on? Videl sem ga že takrat, ko me je Lija zalotila z Saro. In danes je bil spet z njo. Ko sem ga videl s tistim medvedkom v roki sem čutil žalost, razočaranje in ljubosumje. Čeprav z Lijo teoretično nisva par je nemorem gledati z drugim.
Vso svojo žalost sem utapljal v alkoholu. Kozarec za kozarcem in moje misli so bile vedno bolj pomešane.
Nenadoma je do mene prisedla pomankljivo oblečena rjavolaska in me premerila s pogledam. Prisegel bi, da sem jo že videl, ampak zaradi količine alkohola v mojem telesu nisem več mogel trezno misliti."Problemi s punco?", me je kar naenkrat vprašala in rahlo pobožala mojo roko.
Nisem ji imel namena odgovoriti, zato sem samo skomignil z rameni in se posvetil natakarici ki mi je prinesla novo rundo."Za vsako težavo obstaja rešitev.", sem nato slišal glas na moji levi. Obrnil sem se in nekaj centimetov stran od mene je bila ista rjavolaska in naslednjo sekundo njene ustnjice na mojih.
"Poznam dober hotel v bljižini.", je bilo zadnje kar se spomnim.
-----------------
Zbudil sem se v neznani sobi in ko sem poiskušal ostati me je glava močno zabolela in v trenutku sem bil spet v postelji. Nato sem se spolnil na vse kar se je zgodilo včeraj. Postalo me je močno sram. Kako sem lahko šel v posteljo z popolno neznanko. Ali pač? Še vedno se mi je zdela tako znana.Obrnil sem se in na postelji zraven mene zagledal majhen listek. Hitro sem ga prijel v roke in prebral:
Včeraj sem zelo uživala. Komaj čakam, da se spet vidiva.
Ana
Roke so se mi začele tresti. Trenutki od včeraj so se mi prikazali v glavi in vse je bilo jasno. Čeprav je bila barva njenih las drugačna nebi nikoli pozabil njnih oči, temnih in odločnih.
Zakaj je morala spet priti v moje življenje? Kaj spet hoče. Kaj če...o bog kaj če bo spet kaj naredila Liji? V trenutku sem bil na nogah in hodil gor in dol po sobi. Zakaj se to dogaja ravno meni?? Vse kar si želim je mirno življenje z žensko, ki jo ljubim pa kar naprej delam napake. Niti malo se nebi čudil, če mi Lija nikoli več nebi zaupala.
Nato sem brez pomisleka zgrabil telefon in jo poklical. Po nekaj dolgih sekund zvonenja se je končno oglasila.
"Kaj hočeš?", me je vprašala jezno, jaz pa sem se odločil, da ignoriram njen čuden pozdrav in rekel:
"Lija si vredu? Resno sprašujem, ali je vse vredu s tabo?" Nekaj časa je bila tišina in potem je končno spregovorila.
"Tebe zanima, če sem vredu. Resno, zakaj ravno tebe? Luka res sem ti bila pripravljena odpustiti, ampak zdaj ti enostavni nemorem. Kako si lahko?? Gnusiš se mi. Nikoli več te nočem videti!" In potem samo še kratek pisk, ki je pomenil konec pogovora.Bil sem zmeden. Zakaj tak odziv? Za to noč namreč ni mogla vedeti. Edina dobra stran vsega je, da je zaenkrat še vredu. Ana ji še ni nič storila..
-----------------
Tega pa niste pričakoval ane? V naslednjem poglavju boste izvedeli, zakaj Lija noče več videti Luka. Sara in Tian pa bi rada pomagala svoji prijateljici...
Vote&coment💕
ESTÁS LEYENDO
Zaupanje❤
RomanceZgodba govori o povsem običajni najstnici Liji, ki je začela obiskovati 1. letnik gimnazije. V knjižnici spozna fanta Luka ki ji takoj postane všeč. V njuna kratka srečanja se vmeša Lijina prijateljica Ana, ki takoj osvoji Luka. Ampak, kaj ko z Luko...