43. Pismo

238 30 22
                                    

Na listu je pisalo:

Draga Lija!

Res nevem kje naj začnem, pravzaprav bom vesel, če boš sploh našla to sproročilo.
Torej vse se je začelo tistega večera, ko so te zasledovali. Ko si mi opisala tattoo sem vedel, da je Ana povezana s tem. Naslednje jutro sem se dobil z njo in takrat mi je predlagala ta plan, ki sva ga kasneje tudi uresničila. No...pravzaprav samo delno. Na začetku se nisem strinjal s predlogom, saj te za nič na svetu nisem želel zapustiti. Ampak tistega večera...ko sem te videl s Tianom... . Takrat sem nekaj dojel. Da je med nama že nekaj časa neka pregrada, ki  naju iz dneva v dan bolj ločuje. In ta pregrada je Tian. Nikoli ne boš vedela koliko poguma sem potreboval, da sem privolil v Anin plan. Ampak nekaj me je vodilo skozi to. Ljubezen do tebe. Nikoli si nisem mislil, da bom nekoga ljubil tako zelo, da bom zaradi tega moral prekiniti najino zvezo. Ampak vse kar si želim je, da bi bila srečna. In vem da te bo Tian nekega dne osrečil. In tako sem reskiral vse. In uspelo mi je. Ano sem zvabil v očetovo hišo in nato poklical policijo. Končno je konec vseh teh groženj in stahu pred smrtjo. Zdaj si svobodna. Edina stvar, ki jo bom obžaloval je očetova smrt. Ne veš kako žal mi je za to...

Verjetno se ne bova nikoli več videla, ampak sem prepričan, da bo Tian dobro poskrbel zate. Hočem da veš, da te nikoli ne bom nehal ljubiti in da bi zate naredil karkoli. Nikoli ne bom pozabil tvojega nasmeha, tvojih poljubov, objemov, tebe. Nikoli. Upam da boš enkrat razumela...

Z ljubeznijo,
Luka

Naslonila sem se na steno in začela jokati. Kako sem bila lahko talo slepa. Zakaj nisem že prej razumela, da me je hotel samo rešiti. Samo zaradi misli na to, da ga morda nikoli več ne bom videla se mi je lomilo srce. In najin otrok...spomnila sem se kako sva se pred nekaj leti pogovarjala o tem kako bova skupaj ustvarila družino. Njegov glas mi je odmeval v glavi.

"Rad bi imel celo nogometno ekipo majhnih črnookih Lij, ki bojo vsako jutro priletele v najino sobo in začele skakati po postelji!"

Pomislila sem kako bi reagiral, če bi mu povedala, da bova kmalu imela eno. Pomislila sem na njegov nasmeh in iskrice v njegovih očeh in dotik njegovih rok.

Luka motil si se. Tian me ne bo nikoli tako osrečil kot si me ti. Nikoli ga ne bom ljubila tako kot sem ljubila tebe. Nikoli.

---------------------------

Res se opravičujem ker je tale next tako kratek, ampak sem se res ful potrudila zanj tko da don't judge me😊

Rada vas mam❤

Zaupanje❤Where stories live. Discover now