LUKA
Po nekaj minutah vožnje brez kakršnega koli cilja sem zapeljal ob kraj ceste in se ustavil. Kako mi je lahko Lija to naredila? Delala se je prizadeto, ko sem jo jaz varal z Ano in Saro, ona pa je naredila enako! Nisem vedel če čutim žalost ali jezo. Res sem ji zaupal in nisem si mislil, da je sposobna česa takega.
Potem pa sem se spomnil nečesa genialnega. Iz žepa sem potegnil telefon in zavrtel Anino številko. Takoj ko sem zaslišal njen glas sem otrpnil in se začel spraševati če je to dobra ideja.
"Luka?!", sem spet zaslišal njen glas in bila je že zelo nestrpna.
"Odločil sem se. Sprejmem tvoj predlog." Nekaj časa je bila na drugi strani linije tišina.
"Čez pol ure tam kot zadnjič, da se zmeniva še zadnje podrobnosti." In potem je prekinila.Glavo sem zakopal v roke in se spraševal če bo moj načrt uspel. Da enkrat za vedno končam to sranje in potem grem stran. Nekam daleč proč. Jezno sem si obrisal solzo, ki mi je med tem spolzela po licu ter se odpeljal na dogovorjeno mesto. Kot vedno je bilo tudi danes zvečer tam ogromno ljudi in večina jih je bilo že rahlo pijanih. Pri mizi za dva pri oknu je sedela Ana zato sem se odpravil tja in se usedel nasproti nje.
"Končno.", je rekla Ana in se nasmehnila. Natakarica je prinesla dve vodi z okusom in zmedeno sem pogledal Ano, saj sam nisem še nič naročil. Ta je samo skomignila z rameni in popila požirek vode.
"Torej...na koncu si se vseeno odločil da boš z mano. Vsi moji načrti se bojo končno uresničili.", je zmagoslavno rekla.
"In kakšen je tvoj plan?", sem kislo vprašal nekaj let mlajšo dekle nasproti mene."Glej čisto preprosto. Ti in Lija bosta prišla k tvojemu očetu 'na obisk' in potem me boš ti spravil notri in izvedeva najin plan. Zraven pa odneseva še kakšno dragocenost in razmečeva stvari naokoli, da bo izgledalo kot rop. Čez eno uro pa boš ti poklical policijo in jim povedal, da si odšel nekaj iskat v trgovino in ko si se vrnil sta bila že mrtva. Potem boš uredil še pogreb in te scene in nato bova skupaj pobegnila. In živela bova srečno do konca svojih dni.", je dramatično zaključila. Premlel sem vse njene besede in vedel sem, da je vse natančno premislila. Mislim, da Ani nesmem povsem zaupati in moram biti res previden. Sploh, da nebo odkrila mojega skrivnega plana.
"Samo ena težava je.", sem rekel po nekaj minutah tišine.
"Kakšna?", je zdolgočaseno vprašala Ana.
"Z Lijo sva se skregala. No pravzaprav...glej zapleteno je. Samo nemorem kar iti do nje in se delati, da se ni nič zgodilo ter jo povabiti na družinsko kosilo. Ana je samo zavila z očmi ter rekla: "Kaj se je pa zgodilo?"
"Varala me je.", sem rekel in pogledal v kozarec pred sabo. Ana se je glasno zasmejala. "Ti si pa zgoden! Naj uganem. Prevarala te je s tistim njenim prijateljčkom z rjavimi lasmi, temnimi očmi in srednje visoko suho postavo?" "Kako veš?", sem jo osuplo vprašal.
"Dolgčas mi je bilo pa sem se igrala detektivko in ji nekaj časa sledila." Debelo sem jo pogledal in ji potrdil, da sem jo videl kako se poljublja z njim in slišal tudi pogovor o tem kako sta tudi spala skupaj. Ana pa se je ob vsem tem vidno zabavala."Veš kar malo se mi smiliš. Ker še zadnjič si govoril o tem kako jo ljubiš in nevem še kakšne bedarije. Kaj je, a nisi vedel, da ima vsak človek dva plati?... Ampak ne skrbi. Jaz te nebom nikoli prizadela." Ob tem je svoje prste nežno položila na mojo roko in se sprehodila po njej s prsti. Čudno, ampak sploh nisem čutil ničesar. Nato se je zdesnila in me hladno pogledala v oči.
"Glej čim prej uredi to. Čez nekaj dni boš prejel moje sporočilo v katerem bodo še zadnja navodila. Tudi pištolo in vse ostalo bom imela jaz. Tvoja naloga je samo, da pripelješ oba na isto mesto. Nato je ostala in se sklonila k meni. "Komaj čakam, da zaživiva skupaj dragi." Približala se je mojim ustnjicam in me poljubila. Nisem mogel premakniti ustnjic, samo obstal sem. Nato se je odmaknila in zmagoslavno odšla. Jaz pa še vedno nisem mogel verjeti kaj se je zgodilo. Želel sem Lijo, ampak ona me je varala. Me pa res zanima kako mi jo bo brez suma uspelo spraviti do očeta. In prav tako me zanima kako bom uspešno izpeljal svoj plan. Ana mora biti kaznovana za svoja dejanja.
---------------
Se opravičujem ker je bilo toliko delov v katerih je zgodbo pripovedoval Luka in ne Lija. Upam, da niste bili preveč zmedeni, če vas karkoli zanima v zvezi z zgodbo mi piste na zasebna sporocila😊❤Še nekej...res hvala za vse vote pa komentarje, ker mi res ful polepšajo dan.
Rada vas mam😍❤
R.K.
YOU ARE READING
Zaupanje❤
RomanceZgodba govori o povsem običajni najstnici Liji, ki je začela obiskovati 1. letnik gimnazije. V knjižnici spozna fanta Luka ki ji takoj postane všeč. V njuna kratka srečanja se vmeša Lijina prijateljica Ana, ki takoj osvoji Luka. Ampak, kaj ko z Luko...