bölüm 1

790 14 0
                                    

Takip ediliyordum. Adımlarımı hızlandırdım çaktırmadan arkama baktığımda adam simsiyah giyinmiş siyahtan başka bişey gözükmüyordu. Sokaklar o kadar karanlıktı ve boştu ki ürpermedim diğil,ellerimi ceplerime sokup daha da hızlandım ve ara sokaklardan birine girip hemen can dostum olan çakımı çıkarıp adamı bekledim, şansa bak ki aynı anda hamle yapıp,aynı anda tökezledik. Ve fırsatı değerlendirerek adamın şeyine vurdum, adamın iniltisiyle sokaklardan sesi yankılandı. Yerden çakımı alıp koşmaya başladım,adama baktığımda oda arkamdan koşuyordu ah aptal Kayla adamı kızdırırsan olacağı bu deyip koşarken kendi kendime dövündüm. Ana caddeye kadar koşuşturma devam etti, caddeye vardığımda şansıma taksi durağı çıktı arkama bile bakmadan taksilerden birine binip oradan uzaklaştım. Eve vardığımda evin ışıkları yanmıyordu anahtarı da almamıştım. Bahçeden arka bahçeye geçerek açık pencere baktım ama üst kattan başka açık yoktu. Bende mecbur tırmanmak zorunda kaldım, hep yaptığım şeydi ama bugün koştuğum için yorgun hissediyordum erinmeden cama çıkıp içeriye girdim. Odama girince derin nefes aldım,üstümü değiştirip yatağa girdim, kulaklığımı kulağıma takıp rast gele bi şarkı açıp uykunun beni kollarına almasını bekledim,saat 3e kadar uyumaya çalıştım ama o adamı düşünmekten uyuyamıyordum. Yataktan kalkıp mutfağa alt kata indim, mutfağa indiğimde ablamın gülme sesini duyup sesin geldiği yere gittim, ablama baktığımda bana el kol hareketi yapıp telefonu kapattı. " wayyyy oooo sohbetler iyi ya kumsal hanım sen ne ayaksın bu saate kadar kimle konuşuyon"dedim ve güldüm. " evet Kayla senin kavgalar nasıl gidiyo"deyip beni çok pis bozdu ama bozuntuya vermedim" iyi gidiyo galiba birazdan da birisiyle kavga edicem ah pardon o kişi sensin"deyip onu bozdum ve cevap vermesine izin vermeden alnına ufak bi dokunuş atarak mutfağa kaçtım. Dolabı açtığımda soğuk bi ayran içip odama çıktım. Yatağıma yatınca derin derin birkaçkez nefes alıp verdim ve uykunun kollarına kendimi verdim. Sabah alarmın sesiyle uyanınca erinerek kalkıp banyoya girdim sıcağın aksine soğuk bi duş alıp çıktım. Dolabımı açınca elime rastgele gelen siyah kot tulumu üstüne siyah beyaz çizgili yarım tişörtümü alıp giydim. Sarı saçlarımı kurulayıp açık bıraktım. Salona inince babam bana güler yüzle günaydın demesiyle yüzümde güller açtı. Ailemi çok seviyordum onlar benim biriciklerimdi." Günaydın baba"deyip üstüne atladım. Saate baktığımda okula geç kalcağım diyerek odama çıktım, çantamı ve beyaz nike ayakkabılarımı elime alıp geri salona indim. "Baba bügün motoru alsam olur mu okula geç kalcam yoksa" diyip izin istedim. Annemle babam bi an bakışınca babam "yavaş gitmen kadıyla alabilirsin" dedi, bende direk dışarı çıkıp ayakkabılarımı giydim, garaja gidip motosikletimi çıkardım ve üstüne atlayıp yavaşın aksine son gaz evden ayrıldım evle okuluma yarım saat yol vardı, 20 dakika yol gittikten sonra okulun yakınlarındaki cafede kahvaltı yapmak üzere durup park ettim. Kaskımı çıkarıp saçlarımı düzelttim. Cafelerden birine geçip oturdum, yanıma garson gelince herzamanki gibi kahvaltılık birşeyler hazırlayın lütfen bide ayranı unutma dedim ve garson gitti. Biraz telefonumla uğraştıktan sonra kahvaltılıklarım geldi. Yemeğimi yedikten sonra hesabı ödeyip tam çıkıcaktım ki başımın belası ve tayfası çıkana kadar. "Kayla selam vermeden nereye" diyip arkamdan seslendi oysaki ben bu gerizekalıyı görmemiştim." Ahh Meriç görmemişim pardon o kadar gereksiz insansın ki farketmedim seni" diyip cafeden çıktım. Kaskımı takıp motosikletin üstüne atladım, çalıştırıp bekledim ve Meriçe baktım oda bana bakiyordu, o tarafa bakarak ani gaz verdim ve ordan uzaklaştım okula vardığımda daha okul zili anca çalıyordu. Bahçeye girdiğimde kendimi çok güçlü sandım çünkü daha 2 gün önce bahçede 1 kızı hastanelik etmiştim ve bunun annem gilin haberi yoktu. Neyse. Sınıfa yol aldım koridorda yürürken gerizekalı kız karşıma çıktı. Sınıfın kapısının önünde belli ki beni bekliyodu hızlı adımlarla ilerledim." Ne var ne istiyorsun gene af mı dilicen yoksa diyip Ecemsuyu önemsemedim." Sen bittin kızım az kaldı sabret" diyip uzaklaştı, bende sınıfa girdim. Sırama oturup etrafa bakındım ama Cansuyu göremedim, bende hocanın gelmesini bekledim. Cansu köpüre köpüre gelince ne olduğunu merak ettim ve ayaklandım. "Cansu noldu"diyip Cansuyu sıraya oturttum.
-ben bu ecem midir su mudur nedir o kızı öldürürüm, deyip daha çok köpürdü.
- Ne oldu anlat da ona göre döv.
- La abi kız gelmiş beni tehtit ediyo sen bittin kızım sabret diye malmıdır nedir ya.
Kısa bi kahkaha patlatım ve cansuya gülerken" la kızım takma kaşarı konuşur konuşur susar salla"dedim ve gülmemi kestim.
- Kanka elinde bi koz varmış gibi geliyo beni tehtit ediyo.
- Ulan cansu sinirlenme bana da aynısını dedi daha demin sonra çekip gitti boşver.
- Tamam kanka.
- Bak cansucum biz senle bu derse girmeyelim zaten ingilizce ders gel senle kantinden biseyler alıp bahçede yiyelim.Cansu birden güldü" olur kanka aynısını da zaten ben dicektim hadi hoca gelmeden gidelim" diyip beni çekiştirdi. Kantine inince kantinde baş belası meriç vardı,bizi görünce yüzüne çarpık gülüşü yayıldı ama ona pas vermedim kantine girip abur cubur olan ne varsa aldık cansu da eline kahveleri alıp kantinden çıkıp bizim gizli bölümümüze okulun arkasına geçtip mekana oturduk ben telefonumdan sancağın gün olur beni unutursan şarkısını açtım. İkimiz şarkıya odaklandık şarkıya eşlik ettim. Cansu aniden telefondan şarkıyı kapatıp beni dinledi bende telefondan çalmadan devam ettim, sesim çok güzeldi tabi sadece bunu cansu biliyodu ve cansu söylüyordu sesin cok güzel diye ama ben sesimi cansu hariç kimseye dinletmedim. Şarkıyı söylerken arkamdan ıslık çaldı arkama cansuyla aynı anda dönünce gerizekalı Meriçi gördük." Wayyy sarışın şeytanın sese bak sen bence pabyonlara çıkman lazım gerçekten süper bi sesin var"diyip benle dalga geçti.
- Sen ne zaman geldin gerizekalı ne zamandan beri burdasın.
- Başından beri bebeğim.
- Off senle hiç uğraşamam defol git gerizekalımısın nesin takılma bana yok ol, deyip önüme döndüm.
- Tamam sakin gidicem ama sonra görüşücez bebeğim deyip yanımızdan ayrıldı. Biz niraz daha orda durduk,zil çalınca sınıfa çıktık. Sıradan dersler bitince okul çıkışı cansuyla beraber kit boxa gittik. Bugün kapışma vardı ve ben biraz olsun heyecanlıydım çünkü Meriçin takımını mahvedecektik. Bizim takımın lideri bendim ve meriçle ben kapışacaktım. Zaman gelmeden biraz çalıştık yarım saat sonra meriç ve takımı geldi. Herkes istediği adamı seçme hakkı vardı, bende meriçi seçiçektim ama o güçsüzlerden cansuyu seçince meriçe meydan okudum.
- Meriç bey bakıyorum da güçsüzler daha ilginizi çekiyo ben sana meydan okucaktım olmuyo böyle ama.
- O zmaan oku meydanını kaylacım.
Kısa bi gülüş attığımda ilk biz kapışmak için ringe girdik. Meriçi 2-3kez yenmiştim oda beni 1kere anca yenmişti ilk defa ona yenilmiştim daha da asla olmıcaktı. Hamlelerimi meriçe dogru yapmaya başladığımda meriç"geçen geceki olayı hatırlarsın birisi seni takip etmişti"deyip sırıttı.
- Sen nerden biliyon o olayı.
-En iyi benle senin bilmen gerekir o olayı Kaylacım.
-Yoksa o kişi sen miydin?

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin