bölüm 72

30 0 0
                                    

Sıçtık hemde feci halde ne bok yiyecez diye düşünürken meriçe baktım sırıtıyordu pis istediği de bu zaten mal herif. "Şey Kaan.. " diye başladım ama gerisi gelmedi. "Tahmin ediyodum zaten kanka ee anlatın" diyip yanımıza geldi. "Bu benim hatun tamam mı koçum" dedi meriç. Ay bokum. "Kayla aras öğrenirse ne olcak çocuk kaç yıl yolunu gözledi dedenden geleceğini öğrendiğinde sevgili olacağınız ve evlenip çocuk yapma hayalleri bile kurdu ne dicez ona kusura bakma kardeşim hayallerindeki kız başkasını seviyo sen git başkalarıyla hayal kur yarın sana açılmayı düşünüyodu kayla allah belâmı versin ne dicem ben can dostuma he söylesene" diye birden bağırınca geri adım attım. "Ne bağırıyon lan kıza onun suçu mu" diye arkasına aldı beni meriç. "Istiyosan git şöyle ben kayla için ölümü bile göze alırım kimse onu benden alamaz anladın mı he" burda bisey yapmam lazımdı. Öne çıkıp kaana baktım. "Kaan söyleme lütfen onla yanliz kalmamaya çalışırım onun için açılamaz 3 güne de gideriz lütfen söyleme" dedim. "Vayy bebeklik aşkındı lan o ayrılmasaydınız muğlaya gitmeseydiniz belkide nişanıydınız yakında da düğününüz olurdu bu kadar kolay mı silmek" sözleriyle kalbimi deşince gözlerim benden izinsiz yaş akıtmaya başladı. "Ya aşık olduysam kaan dediğin gibi taşındık aramıza mesafeler girdi. Çok üzülmüştüm ama devam etmem gerekti dimi. Sonra annemi kaybettim aklım yerinde diğildi dağılmıştım. Yeni sayfa açmaya karar verdim Çareyi yiğitte bulmaya çalıştım ama olmadı ama karşımda hep düşman olarak gördüğüm meriç vardı. Bazen öyle bakıyordu ki düşman olduğumuzu unutuyodum. Seviyorum be ben bu çocuğu napiyim he aras o benim kahramanım prensim gök gürültüsünde koşup sığındığımdi ama değil çünkü artık onu sevmiyorum yani o gözle bakmıyorum. Ahh çıldırıcam en iyisi gidip söylemek ne olursa olsun" diyip merice baktım. Biraz sinirli biraz hüzünlü bakıyordu. "Söylemeyin kayla arasa. Gidin ne kadar erken olursa daha iyi olur soylemicem  söylemeyin hadi eywallah" diyerek gitmeye başladı. Bende arkasında baka kaldım. Belimde el hissedince meriçe döndüm. "Güzelim içeri geçelim üşümüşsün" diyip beni hafif ittirmeye başladı bende ayak uydurdum napiyim.
Eve tekrar girince aynı yerlerimize oturduk şuanda aras gözükmüyordu kaan da yoktu nerdeler acaba ya. "Prensesim" kafamı sesin geldiği yere çevirdigimde aras buraya doğru geliyodu. Hafif tebessüm ederek gelmesini bekledim. Sonunda geldiğinde "prensesim bu akşam bizde kalır mısın yarın senle gezmek istiyorum" diyince bian afallasamda toparlamaya çalıştım. "Aras eski çocukluğumuz mu kaldı allah aşkına misafirlerim var olmaz ki" dedim biraz üzülsemde aynı surat ifademi korumaya devam ettim. "Kayla eskisi gibi değiliz farkındayım ama daha yakını olabiliriz dimi kızım küçükken benle yatmak için can atardın" birden yanımdaki meriç öksürünce yanlış anladığını anladım. "Şimdi bi ömür boyu beraber uyuyup kalkabiliriz ama ilk önce benim olman lazım" diyip beni ayağa kaldırdı. Ben kaçamak bi bakış attım meriçe karşıya bakıp kaş göz yapıyordu. Arasın elini belimde hissedince tekrar arasa döndüm. "Aras..." sözümü kesip "şiiiittt prensesim bölme lafımı şimdi diyorum ki..." "mmm kayla derin buradaymış" sesin geldiği yere döndüm. Zeynep napiyon kanka. "Ne o canını mı sıktı" diyip yamuk bi şekilde sırıttım. Şuanda bütün dikkatler benim bizim üstümüzdeydi. "Yooo sadece keyiflendim altımda yiyeceğin dayağı düşününce kaçmıyorsan ve... (arası süzer) orosbuluk yapmıyorsan..." sözünü tamamlayamadan "ulan siktigimin kızi" diyip üstüne yürümeye başladım. Meriç önüme geçip kulağıma eğildi "dövüşte harca gücünü güzelim" diyip kafasını kaldırdı. "Yarın akşam kafes dövüşü kabul mü" diyip zeynebe döndü meriç. "Mm olur ama kaylacım şartım var güzelim.. bu çocuk tatlıymış 1geceliğine alırım kazanamazsan" dedi. "Siktimin orospusu kendine fazla güvenme lan pekmezini akıtırım senin yok öyle bişey" dedim. Kesinlikle boynumdan damarlar atıyodu. "Ne o kendine güvenmiyo musun" diyip güldü. "Aksine güveniyorum...tamam ulan kabul ama ben kazanırsam lez olan biriyle yatacaksın hatta o kızı da ben bulucam" diyince herkes gülmeye başladı. "Kabul yarın akşam adresi çağrı biliyo gelirsin hallederim hadi ben kaçtım" diyip arkasını döndü ve kıvırarak yürümeye başladı. Orospu fahişe. Seni boklu çingene seni. Arkadan birinin kolumu tutup çevirmesiyle hızlı bi şekilde bunu yapan kişiye bakmadan sağlam bi yumruk attım zira sinrim  gecmicek. Kim olduğuna baktığımda eli gözünde olan çağrıyı gördüm. "Kızım malmısın lan" diyip bana baktı. "Ya sinirlenmiştim napiyim" diyip çağrıya doğru gittim ve vurduğum yerden elini alıp baktım. 2hafta mor gezebilir net. "Kötü mü lan" diyince gözlerimi gözlerine çevirdim. "Yok lan 2hafta mor gezersin o kadar" diyince "ulan kayla şimdi sana aburdan bi çakardım da kızlara el kalkmaz" diyince gülmeye başladım. "Kucukkende öyleydin çağrı ben seni cansuyla döverdim hep böyle derdin kurtulma amaçlı yoksa bi bok yaptığın yok" diyip cansuya döndüm. Kıkır kikir gülüyordu. "Ya tamam be herneyse senin bu sinrine iyi gelecek yer biliyorum spor salonu ne dersin gidek mi" diyince hemen kafamı salladım. "Ama ben sadece kızlarla gidicem siz gelmiceksiniz yarın akşama doğru da evden alırsın kafes dövüşü olan yere gideriz" diyip kızlara döndüm hazirlaniyolardi. "Olmaz öyle şey bizde gelelim" diyen merice döndüm. "Ya meriç gelcez eve siz gidin dedemle dedikodu falan yapın ne biliyim el hamuru açın" diyip güldüm. "Kızım senin kafada sıkıntı var ben çözecem ama dur sen biz bırakalım bari" diyince başımla onayladım. "Kayla.." hadi ama aras uğraştırma beni. "Efendim prensim" dedim soğuk davranmamak gerek dimi. "Ben geliyim bari sana destek olsam" dedi sonra elini ensesine atıp "beraber bize giderdik ikimiz uyurduk yarinda ben seni götürürdüm oraya" tam cevap verecekken arkadan birisi atladı. "Yok olmaz öyle şey ilk önce benden izin almalıydın ve izin vermiyorum hem napacak sizde dedesinin evinde de yatak yorgan var" aha meriç yaptı yapacağını "Sen kimsin lan he" diyip öne çıktı aras. "Abisiyim lan bende izin vermiyorum arkadaşlarına soralım onlar izin veriyo mu" diyip onlara döndü. "Bence kayla bizimle gelsin aras sonra vakit geçirirsiniz kaylayla birşeyler konuşucaz kız kıza" diyen Sude ah akıllı aşkım seni öpüyorum mal salak. "Spor salonunda tek kalacaksınız zaten" diyip mors eden aras mors kalan sude ve cevap "Spor salonu dedikodu yeri diğil spor yeri arascım bizde spor yapmaya gidiyoruz oraya" dedi ve off enkaz tamam sustum. "Iyi öyle olsun ama bidahakine kaylayı benden alamazsınız" diyip yanıma geldi ve anlımdan öpüp "Iyi geceler prensesim" dedi ve gitmeye başladı. "Sikicem tövbe tövbe" diyen meriçe döndüm velet ya yerim senin kıskanmanı gece ilgilenicem senle. "Hade gidek" diyen çağrıya döndüm gitmeye başlamıştı bilem. Bizde peşine takıldık.

Spor salonuna gelmiş kum torbasını yumrukluyodum sinirden hücrelerim tir tir titriyordu. "Kızım resmen meriçi alırım dedi lan öldürücem lan kızı" diyip son gücümle tekrar vurdum ana kum torbası patladı ya la. "Oha kayla ya 2.patlatışın yeter ya" diyen defneye döndüm. "Napiyim ya sinirden öliyim mi" dedim. Ve yere oturdum. "Bunlar seni sakinlestirmez meriç sakinleştirir hadi eve gidelim" dediğinde kızlar kıkırdamaya başladı. "Off bencede hadi gidelim" diyip ayağa kalktım evet doğru diyorlardı. Dışarı çıkıp arabama bindik evet geri dönüş için mericten almıştım anahtarı. Hımmm şimdi meriç canımı okusun.

Eve gelmiş kapıyı kapatıyoduk kimse yoktu sanırım eekeklerde yatmıştı çünkü babannem gil erken yatardı. Sessiz sessiz merdivenlerden çıkıp odalara dağıldık.kapiyi açıp içeriye göz attım. Meriç yatakta yatmış uyuyodu. Hemen odaya girip kapıyı kilitledim. Dolabıma yönelip üstümü değiştirdim pijamalarımı giyince saçımı tepeden toplayıp meriçin yanına yattım. Kafamı kaldırıp yanağından küçücük öptüm. Onun için üzülüyodum böyle duruma katlanması çok zordu ben onun yerinde olsam ne yapardım kim bilir. Elimi yanağına koyup okşamaya başladım. Sonra saçlarına çıktım saçları hep yüzüne düşmüştü. Maşallah benim sevgilime tosun gibi. Aha meriçe lakap buldum benim tosunum. Evet çok güzel. Kendi kendime güldüm. "Neye gülüyon" tövbe bismillah. "Sen uyumuyo muydun" "sence senin hesabını çekmeden uyur muyum neye gülüyodun" yine istemsizce gülünce kaşları çatıldı. "Yok bisey ya sana isim buldum da ona gülüyodum" "ne ismi" diyip yattığı yerden dikilip oturur pozisyonuna geldi. "Tosunum benim tosunum nasıl ama" diyip yatağa yattım. "Tosunum hadi uyuyalım çok yorgunum" diyip kıkır kıkır güldüm. "Hayır 1bana tosunum demiceksin 2 hesabını çekmedim daha boşuna mı uyumadım lan ben" diyip üstüme çıktı. "Lan o herif yüzünden sevgilimle arama  abisiyim lafı attım benle dalga gectin el hamuru açın dedikodu yapın ve önemlisi aras yine öptü seni... şimdi cezan ne olsun dur bakalım mmmm arastan uzak duracaksın yanımdan ayrilmicaksin vede sana ceza beni öpeceksin" diyip sırıttı. "Sapık mısın acaba" diyip göz devirdim. "Hayır sapık digilim sadece sevgilimin beni öpmesini istiyorum yarın büyük ihtimalle dudağın yara olucak ve ben öpemicem lütfen beni öper misin sevgilim" diyince kavga aklıma geldi. "Ben kaybedersem sen o kızla...offf" "evet o kızla yatmak zorunda kalıyorumdur belki yatakta iyidir ha" diyip pis pis güldü. "Yaa" diyerek meriçi üstümden ittim. "Yürü git yanımda yatma geber" diyip arkamı döndüm. O maçı kazanmam lazım o kadar. "Kızım şaka yaptım Lan" diyip belimden tuttu ve kendine çevirdi. "Ben seninim bu beden senin senden başkası dokunamaz izin vermem" diyince içim rahatladı. "Tamam ikna oldum uyucam bırak" diyip tirip atarcasina arkamı dönecekken yine tuttu. "Cezan" diyip sırıttı. "Off" diyip doğruldum ve yanağından öptüm. "Oldu mu" "Hayır olmadı dudaktan öpeceksin" dudaklarından kısa süre öpüp "Oldu mu" dedim. "Kızım öpmeyi mi unuttun bırak ben hallederim" diyince ensemden tutup dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Ağır ağır öperken kalçamdan tutup kucağına çekti ve oturttu. Ayaklarımı sırtına doğru sardım erkekliği değiyodu ama mericte en ufak kasılma yoktu demekki o hissetmiyordu. Hala beni öperken altta ben üst üste  Yataga yatırdı. Suanda meriç acayip kasilmisti çünkü tam olarak yani tövbe. Ellerimle kafasını çekip "yeter mi artık" dedim. "Sana doyamıyorum ki yetsin" diyip üstümden yana doğru attı kendini. Sonra bana doğru dönüp beni kendine çekti. Belimden Sarıp kafasını boynuma sakladı. Bende ellerimi saçlarına götürüp okşamaya başladım. "Iyi geceler tosunum" diyince hafiften güldüğünü hissettim. "Iyi geceler dişi tosunum" diyince bende güldüm seviyorum lan bu çocuğu.

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin