MERIÇİN AĞZINDAN:
sarıldıktan sonra kayladan ayrılıp ona baktım hayır olamazdı dimi gözleri kapalıydı. "Kayla beni bırakma ben senle yaşadım sen ölürsen ben ne yapicam kayla lütfen seni cok seviyorum bırakma beni" dedim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Ambulans sesi duyunca kaylayı kucaklayıp kaldırdım ambulanstan sedyeyi anca indirmişlerdi hemen sedyeye koyup ambulansa bindim. Kaylaya kablolari bağlamışlardı ve öyle ifadesizce duruyodu. Hastaneye gelince hizla inip ameliyathaneye gittik. "Beni beni bırakma bırakma tamam mi ben sensiz nasıl olurum beni ben yapan sen sensiz nasıl tamamlanirim lütfen affet beni başımın belası de bana" derken sedyeyle kosuyoduk. Ameliyathane kapisina gelince hemşire beni durdurdu "siz giremezsiniz" dedi. "Ama o çok korkar bensiz ne yapar" dedim ağlayarak. Hemşire gidince bende yere diz çöktüm. Bütün gücümle "KAYLA BENI BIRAKMA SENI ÇOK SEVIYORUM KAYLA!!!" Dedim. Hala ağlıyordum. Ayağa kalkıp duvara yaşlandım ve aşağı doğru kaydım. Ağlamam durmuş ama etrafa bos gozlerle bakıyordum. Hemşire gelip benden birkaç bilgi almıştı bende verdim tabi. Koşma sesleri duyunca o tarafa döndüm kaylanin abisi ablasi annesi cansu arkasında efe bu tarafa geliyorlardı. Cansu yanima gelip "ne yaptın kardeşime he söylesene ne yaptın allah kahretsin senin yüzünden oldu" diyip ağlamaya başaldı. Tam tamına 3saattir ameliyahtanedeydi. Herkes ağlıyordu. Efe cansuya destek çıkıyordu. Kumsal ve uraz annelerine sarılmış ağlayıp birbirini teselli ediyorlardı. Sesler gelince o tarafa döndüm emre savaş rana defne geliyorlardı. Hemen cansu gilin yanına gitti kızlar emre savaş efe de yanıma gelip bana biseyler dediler ama algılayamadım düşünemedim konusamadim sadece etrafa boş gözlerle bakıyordum. Yine ayak sesleri gelince bora ve çetesini gördüm lan bu çocuk neden her defasinda karşıma çıkıyordu. Ameliyathane kapısı açılınca hemen ayağa kalkıp o tarafa gittim doktor çıkıp "kaylanin ailesi siz misiniz" dedi. "Evet nasıl durumu bilgi ver" dedim. "Ic kanamasi vardı durdurduk ama yeniden başlayabilir yani tehlike geçmedi yoğum bakima alıcaz eğer iç kanamasi tekrarlanırsa elimizden geleni yaparız gerisi ona kalmış" dedi ve yanımızdan gitti arkasından kayla çıktı. Öylece yatıyordu. Yüzü bembeyaz dudakları mosmordu. Bizde peşinden gidip kablolara bağlanmasını izledik. Allahım insan bu halinde bile bu kadar güzel olabilir mıydı. Herkes bir yana dağılmış oturuyordu. Ben ise camdan öylece kaylaya bakıyordum. Ayak sesleri duymamla sağıma baktım. Kaylanin babası gelmişti amerikada değil miydi. Hemen annesinin yanına gidip hepsine teker teker sarıldı sonra cama gelip "Kızım noldu snaa güzel kizim be sen kimin kızısin atlatırsın bunu" dedi. Öylece 5dakika durduktan sonra dışarı çıktım banklardan birine oturup sigara paketini çıkardım ve yakıp içmeye başladım. O sırada yanıma birisi oturdu. Cansuydu. Bana bakıp "sana dediklerim için üzgünüm sinirle dedim o anda birine patlamam lazımdı ve en iyi seçenek sendin" dedi. Kafa sallamakla yetindim. Efe de yanımıza gelince biraz oylece oturduk ayağa kalkıp "Ben başına bela olduğum kişinin yanına gidiyorum" dedim ve hastaneye girdim. 2.kata çıkıp kaylanin camına geçtim. Annesi gil oturmuş bekliyordu bora ise o neden burdaydi bilmiyorum ama kaylanin babasıyla tanıştığı kesindi. Defne rana onlar da sus pustu. Kaylaya son kez bakıp arkami döndüğüm an o ses geldi. Makinelerin düz aldığı çizginin sesi. Hemen cama dönüp kaylaya baktim herkes cama toplanmış bakarken " HAYIR BENI BIRAKAMAZSIN OLMAZ YAŞAMAK ZORUNDASIN BANA DÖN BIZE DÖN KAYLAAAA" diye bağırdım. Ardından hızlı hızlı elime duvara gecirdim. Yanımda cansu ağlaya ağlaya harab olmuş kaylanin annesi bayılmış babası kardesleri harab olmuş herkes ağlıyordu. Doktorlar hızla cansuyu çıkarıp "ameliyathaneye alıyoruz iç kanamasi başladı"
KAYLANIN AĞZINDAn(kaylanın rüyası)
gözlerimi açtığımda üstümde bembeyaz bir elbise vardı kulağıma sesler geliyodu ama bu ses tanıdıkti "KAYLA BENI BIRAKMA BIZI BIRAKMA YAŞAMAK ZORUNDANSIN BEN SENSIZ NE YAPARIM KAYLAAAA" diye sesler duydum. Meriçti sesine her milimine aşık olduğum adam. Etrafa bakınıyordum ama kimse yoktu tam önümde kapı belirdi ve kapı açılıp içinden annem çıktı. "Anne" dedim titreyen sesimle. "Kızım senin burda olmaman lazım daha erken git ve hayatını yaşa" dedi annem. "Anne ben seni cok özledim" diyip anneme kostüm ama ben koşdukça annem uzaklasiyodu. "Anne ne olur gitme sensiz olmuyo anne ızdırap çekiyorum kurtar beni al yanına lütfen anne" dedim hickiriklar beni boğmaya başladı. "Kızım git ve sevdiklerinle çok mutlu ol ben seni bekliycem ben herzaman kalbinde yaşıyor olucam her gökyüzüne baktığında yıldızların arasından seni izlicem rabbim bana çok güzel bakıyor kızım sen beni düşünme" dedi annem. "Anne ben senin yanında olmak istiyorum senle yaşamak istiyorum senin yemeklerini kokunu çok özledim lütfen beni yanlız bırakma bu aşk beni oldu bitirdi hayat beni öldürdü senin yanına gelsem daha çok mutlu olurum" dememle arkamdan erkek sesi geldi. "Kızım şimdi zamanı digil lütfen bizi birakma" diyen babama döndüm. Ablam ve abimde yanlarındaydi. "Sen gidersen bizi kim dövecek" dedi ablam. "Abim gitme şimdi digil yolunu belirle ve bizle gel snaa bu yakışmaz" dedi abim. "Ama abi annem annem ne olucak annem burda tek kaliyo bana ihtiyacı var benimde ona ihtiyacım var" dedim. "Kızım sadece şimdi zamanı digil git hayatını yaşa" dedi annem. "Tamam ama söz veriyorum en kısa zamanda yanına gelicem anne seni burda yanlız bırakmicam seni cok aevitorum" diyip koşa koşa babam gilin yanına gittim ve onlara sarıldım.
MERİÇİN AĞZINDAN:
Ameliyathanedeydi 2saattir çıkamamıştı. "YETER ARTIK LÜTFEN ÇIK KAYLA" dememle kapı açıldı ve doktor çıktı. Tarık amca hizla doktorun yanına gitti peşine de uraz bende hemen yanlarına gidip "durumu ne" dedim. "Endişelenmeyin küçük bey iç kanamasi durduruldu ve tehlike kalktı birazdan normal odaya alıcaz gerçekten kızınız çok güçlü" dedi ve gitti. Tarık amca ve uraz sarılırken arkama dönüp emre ve savaşın üstüne atladim. Çok mutlu olmuştum. Ameliyathane kapısı açılınca hemen arkama döndüm kaylam guzelim çıkmıştı. Onunla beraber yürüyüp odasına kadar takip ettim. Odasına yerleşince hemen herkes odaya girdi hemşire serumu takip 5dakikaya kendine gelir diyip çıktı. Herkes odaya girmiş başında bekliyordu ben ne yapacaktım yanında olmamam lazimdi bunu ona yapan bendim. Hizla odadan ciktim ve yürümeye başladım. "Kaçacak mısın" diye ses duyunca arkama döndüm cansuydu. Ona bakıp "uyanınca beni gormek istemicektir" dedim. "Bence en çok sana ihtiyacı var" dedi cansu. Hızla yanına gidip "Ya istemezse ya beni reddederse" dedim. "Diren savaş savaş ki güç alsın" dedi. "Tessekkür ederim" diyip hizla odaya girdim. Karşımda gözleri açık kayla gördüm.
KAYLANIN AĞZINDAN
gözlerimi aralardigimda bi yanımda annem ve abim obur yanımda babam ve ablam vardı. "Güzel kizim benim" diyip anlimi öptü babam. "Su verir misiniz" dedim. Annem hemen kalkıp su verdi. Suyu içerken kapı açıldı. Merici görmemle özlemiş olduğum sıfatını öpmek istedim. "Geçmiş olsun kayla" dedi elini ensesine atarak belli ki utanıyordu. "Teşekkür ederim" diyip hafiften oynadım canım acımıştı ama belli etmedim. "Kızım biz kantine gidelim çocuklar da açılmıştır" diyip kalktı annem. Peşine babam kalktı onların Peşine ablam abim. Hepsi çıkarken abim mericin omzuna elini koydu ve gitti. Meriç yanıma oturup "beni çok korkuttun" dedi. "Ölmedim ama keşke ölseydim" diyip kafamı çevirdim. "Kayla bana bak" dedi meriç. Ona dönüp "evet" dedim. "Suanlik bana kuslugunu bitirir misin lütfen" dedi. "Peki" dedim soğuk bir sesle. Odanın kapısı açılınca içeri cansu defne rana efe bora emre savaş girdi. Cansunhn elinde bi poşet çikolata vardı bana uzatıp "senin için aldım" dedi ve bana sarıldı geri çıkıp "Sen gitseydin ben ne yapardım beni niye düşünmedin sen benim kardeşimsin hayatimda değer verdiğim kişilerdensin sen olseydin inan bana bende yaşayamazdım seni canimdan çok seviyorum" diyince gözünden yaş geldi. "Sende canımin ardı sende hayatımda en onemli olan insansın" dedim ve gozyaslarima akmasi için izin verdim. Efe yanıma elinde box eldivenleriyle gelince "hayırdır" dedim. "Meriçi flaan dövmek istersen diye alim dedim" dedi. Bu haline herkes gülmüştü bende dahil. Öbür yanıma bora gelip oturdu ve elimi tuttu. "Iyi olduguna gerçekten cok sevindim çok korkuttun" dedi. "Korkuttugum icin kusura bakma demekki anlimizda böyle yazıyormuş" dedim. Odaya hemşire gelince "hastanın dinlenmesi lazım lütfen odayı boşaltın" dedi. Onlarda el mecbur odadan çıktılar bende uykuya daldım.
4GÜN SONRA
Evimde yatip televizyon izliyodum ve canım çok sıkılmıştı. Yarın okula gitmek icin can atıyordum. Akşam vaktiydi ve yağmur yağıyordu 2 gün sonra annemin ölüm yıldönümüydü ama babam katilamicakti geri amerikaya gitmek zorunda kalmıştı. Bugün perşembeydi. Telefonumu alıp cansuya mesaj attım.
"Kanka bugün bize gelde yarın okula beraber gideriz" dedim
Ardından mesaj geldi. "Kapının önündeyim" hemen odamdan çıkıp merdivenleri indim. Cansu içeri girmiş yağmurluğunu çıkarıyordu. "Kanka hızlı" diyip odaya çıktım. Peşimden cansu geldi yatağa oturup "Kanka sana onemli birsey söylemem lazım" dedim. "Dinliyorum" dedi. "Kanka ben yeniden kafes dövüşü yapicam" dediğim gibi cansunun gözleri faltaşı gibi açıldı. "Buna izin vermem hem kimle yapıcaksın" dedi. "Gamzeyle yapicam kanka eğer o kazanırsa istediği bütün erkeğin altına giricem ama ben kazanırsam meriçin peşinden kosmayi bırakıp benim her dediğimi yapicak" dedim "kayla böyle birseye izin veremem" dedi. "Cansu senden izin istemiyorum yapicam diyorum ya yanımda olursun yada engel olmazsın ve burmunun dikine giderim" dedim. "Iyi tamam ama biraz zaman geçsin o zman" dedi. "Tamam" dedim "Ama bak kimseye söyleme" dedim. "Şey kanka aslında ben senin kafes dövüşü yaptığını rana ve defneye dedim" dedi. "Iyi bok yedin cansu neyse bana çalışmamda yardım ederler artık" dedim ve yatağa yattım. "Artık uyuyalım uykum var" dedim. "Kabul benimde var bide annemle tartıştık zaten iyice allak bullagim" dedi. "Niye hayırdır" dedim. "Bana araba almış ve istediğim arabadan almamis gitmiş bmw x6 almışİnsan bi sorar kızım nasıl araba istersin ben mini cooper istiyom" dedi ve ağlamaklı ses çıkardı."kizim sen malmısın bmw sevilmezmi yarın okula giderken senle yarisicaz banane" dedim. Ve uykunun güzel kollarına bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Roman pour AdolescentsHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...