Sabah gözüme güneş vurmasıyla uyanmak zorunda kaldım. Gözlerimi aralayınca bi surat gördüm. Herşeyi idrak etmeye çalışırken dün geldi aklıma tabi ya bora bana anlatırken uyuya kalmıştım demekki oda uyuya kaldı. Düşüncemi boraya döndürdüm. Çocuk harbi tatlı lan uyuyunca da çok masum duruyo. Hareket etmeye kalkıştım ama olmadı. Kafamı hafif kaldırıp baktım vücut şeklimize. Bora bana kollarını ahtopot gibi dolamış ben ellerimi boranın boşluğuna koymuşum ayaklar birbirine girmiş resmen ayaklarımı bulamiyom ya la. Bu sarmasiktan kurtulamicagimi bildiğim için başımı tekrar yastığa koydum. "Bora hadi kalk" diyip salladım. Ses yok. "Boraaaa acım kalk bana kahvaltı yap" diyerek durtukledim. Ses yok. "Boraa" dedim sesimi yükselterek. "Hıııı" dedi yastığın altında kalan dudakları üste çıkıp büzüşerek. Çok tatlı oldu lan. Lan ben ne diyom. Lan kayla kes sicicam bacağına. "Kalk hadi" dedim. Tek gözünü açıp bana baktı biraz bekledi sonra aniden geriye sıçradı. Sicramasiyla yere yapıştı hizla yataktan kalkıp yanına gittim yarasını tutuyordu. "Kayla wallaha bilerek yanında yatmadım uyuya kalmışım özür dilerim" dedi tabi ara sıra bana sonra yarasına bakarak. "Ya boşver onu gel yataga yarana bakıyım" diyip elimi uzattım. Tutup kendini yataga attı. Tişörtünü sıyırıp yaraya baktım hafiften kanamıştı onemli bisey yoktu anlicaniz. "Kahvaltıdan sonra pasumanini yaparız olur mu" dedim. Kafasini salladı. "Aslında bora kahvaltıda döner mi ısmarlasak canım çekti" diyip saçlarımı geriye attım. Güldü."güzel fikir ben ısmarlarım sen toparlan gel" diyerek kalktı yataktan. O ara telefonum çaldı. Bende yataktan kalktım. Bora odadan çıkınca bende telefonu alıp kendimi yataga attım arayan kisiye goz bile atmadan açtım. "Kimsin" dedim. "Oooo kayla hanım rehberden numara mı siliyoruz iyi güzel ben meriç" giyip güldü. Lan bu sarhoş mu olmuş tuhaf tuhaf konuşuyo. "Sen sarhoş musun" dedim. "Mmmm bilmem öyle miyim" diyerek tekrar güldü. "Nerdesin şuan" dedim. "Sahilde sen nerdesin" dedi. "Tamam ben efeyi aricam seni alsın" dedim. "Hayır sen gel sana ihtiyacım var" yalvarır şekilde demişti bian içim burkuldu. "Gerek yok benim gelmeme olduğun yerde dur efe gelir birazdan" diyerek suratına kapattım. Benim gitmem lazımdı çünkü benimde ona ihtiyacım vardı ama ona çok kızgındım kırgın. Yataktan kalkıp üstüme adam akıllı şey giyindim boranın tişörtü bide siyah pantolon. Saçımı dağınık topuz yapıp arabanın anahtarını aldım. Odadan çıkıp seri hareketlerle salona geçtim. "Boraaa" diye seslendim. "Mutlaktayım" dedim mutfağa girip boraya baktım. "Ben birazdan gelirim tamam mı" dedim. "Nereye" dedi. "Isim var yarim saate gelirim" diyerek mutfaktan çıkıp dış kapiya çıktım. Hizla arabaya binip son gaz sahile sürdüm zaten yakındı.
Sahile gelmiş meriçi arıyodum. En sonunda sahilin dibinde kumda yattığını gördüm. Koşarak yanına gittim üstüme de mont almadım mal gibi gotum döndü yağmur da ciseliyo. "Meriç" diyerek yanına comdum. "Sesine aşık olduğum kadın" diyerek gözlerini açtı. "Senin ne isin var burda bu soğukta hadi kalk gidelim" diyip kaldırmaya çalıştım. Ama çalıştım. "Ya kalksana götüm dondu" diyerek söylendim. "Ahh" diyerek kalktı dengesiz dengesiz. Üstündeki montu çıkarıp bana verdi. "Üşüme sen ben takiliyom" dedi. "Off tamam hadi benim arabama" diyip kolunun altına girdim. Gülerek bana yaslandı oha ayi kızım lan ben kız kız.
Zar zor meriçi arabaya bindirmiş eve gelmiştik şimdi de meriçi yatırıyordum. Ayaklarını da düzeltince koltuğun kenarındaki pikeyi alıp meriçin üstüne örttüm. O arada meriç kolumu tutup kendine çekti dengemi koruyamayip yarı üstüne düştüm. "Deli misin" diyerek kalktım. "Sadece özledim benim olanı" diyip gülümsedi burukca. "Bende özledim" dedim itiraf ederek. Kalbimi eriten o sıcak dudaklarını özledim be adam başımın belası. Eğildim yüzüne doğru elimi yüzüne koyup okşamaya başladım yeni çıkmış kirli sakalları elimi gidikliyordu. Özlemle dudaklarımı dudaklarına kenetledim. Oda karşılık verip aç bi şekilde ama acitmayarak öpmeye başladı. Biz öpüşürken 1saniyenin arasında nasıl oldu anlamadım kendimi meriçin yanında buldum iyice üstüme cikamaya başladı. Öpüşmemiz derinlesirken elimin tekini ensesinden saçlarına geçirdim diyer elimle de meriçin tişörtünü tutup kendime çekmeye başladım. Bu ondan cesaret almış gibi ellerini bel bosluguma getirdi ordan tişörtün eteklerini tuttu. Ama izin vermedim hemen geri çekilip meriçi ittim. Ayağa kalkıp giderken. "Kayla" dedi. Ona döndüm şimdi nolduk der gibi bakıyordu. Gözlerimi kaçırıp "Sadece özlemiştim"diyip koşarak evden çıktım arabaya binip son gaz boraya sürdüm.
Zili çalıp kapıya yaslandım. 3saniye sonra açıldı nerden biliyon derseniz erinmeden saydım çünkü kafamı dağıtmam lazım. "Nerelerdeydin" diyerek yalancı bi şekilde kızdı bora bana. İçeri girip salona geçerken "söyleyemem ama dönerimi yediysen seni kesebilirim" diyip kendimi koltuklara attım. "Daha yeni geldi döner dükkanlar yeni yeni açıldığı için" diyerek oda yanıma oturdu. "Mm iyiymiş ben getiriyim de yiyelim" diyip ayağa kalktım ve mutfağa geçtim. Arkadan bora bağırdı "Kola dolapta ayran belki icersin diye yaptım ocagin Yanında" dedi. Tabikide ayran hihihhihi. Bardaklara ayran koyup tepsiye koydum dönerleri de tepsiye koyup salona geçtim bora teelfonuyla uğraşıyordu beni görünce telfonu bırakıp dikleşti. Tepsiyi orta sehpaya koyup bende yere oturdum bora da yanima geldi. "Bugün arkadaşların gelcek mi" dedi. "Evet gelecekler belki bilmiyom neden sordun" dedim dönerimden bi ısırık alarak. "Hiç merak ettim sen benim aldığım elbiseyi giyer misin onu şöyle" dedi. "Ne alırsan al da siyah olsun" diyip bi ısırık daha aldım. "Iyi o zmaan kıyafetini yollatirim seni de 5.30gibi alırım olur mu" dedi. "Iyi farketmez" diyip ayranı yudumladım
Şimdi kızlarla muabbet ediyoduk yani ben azar yiyodum. "Tamam kizlar haklısınız"derken zil çaldı. Hemen kapiya koştum. Açıp gleen kisiye baktım koruma tipli bi insan elinde kutu bana uzatıyordu. "Kayla hanım bora bey yolladı sizi 5.30da alacakmış" diyerek kutuyu elime tıkıştırip gitti. Kapıyı kapatıp kızların yanına geçtim. "Kızlar beni hazırlarmısiniz yoksa gidiyonuz mu" dedim. Hepsi birbirine bakıp aynı anda "beni efe bekler" "beni emre bekler" "beni savaş bekler" "ocakta yemeğim var" tahmin edin ocakta yemeği olan kim cancazim kuzim su şu mal erende açılamadı kıza gözlerimi kızarak ayağa kalkmış giden kızlara baktım. "Ibneler isiniz düşer" dedim hepsi el sallayıp evden çıktılar. Bende oflayıp boranın odasına çıktım. Kutuyu yataga bırakıp duşa girdim.
Dustan çıkmış elbiseyle bakisiyoduk baya güzel zevki varmış yanlız heee ben bu lafı demiştim zaten
(Kaylanın kıyafeti)
Kıyafeti giyinip aynaya döndüm duşa girmeden önce getirdigim makyaj malzemelerin hepsini makyaj masasına dökmüştüm. Ilk fondöten sonra allık sonra rimel en son eyleynır çekip dudağıma bordo bi ruj sürdüm saçlarımı da hafif dalgalı bırakıp kendimi süzdüm mmm güzel olmuştum. Tam ayakkabıları da giyinecektim ki zil çaldı. Hemen inip kapıyı açtım. Evet boraydı ve sırıtıyordu. Neden sırıtıyorsun ama senn bora da baya yakışıklı olmuştu(Takım siyah olucak)
Elini sallayıp birisine komut verdi korumalardan birinin elinde kutu vardı yine mi. Bora kutuyu eline alip iceri geçti. Bende kapıyı kapatıp peşine gittim. "Elindeki ne" dedim. "Palto sen hazırlan gel bekliyorum hadi çabuk" diyerek koltuklara oturdu. "Iyi" diyip koşarak odaya çıktım. Kapıyı kapatıp yatağa oturdum. Ayakkabıları giyinip çantamı aldim içine telefon ve birkaç şey alip aşağı indim. "Salondayım" diye seslendi bora. Merdivenlerden çabuk çabuk inip koltuğa oturmuş boraya baktım. "Eee hadi gitmiyoz mu" dedim. Ayağa kalkıp beni süzdü. "Yanımdan 2saniye olsun ayrılma olur mu" diyip elindeki paltoyu giydirdi. Palto siyah renkte biraz parlıyordu. Güldüm. Evden çıkıp arabaya yol aldık. Bora naziklik yapıp kapımı açtı. bindim. Oda arabadan dolaşıp şoför koltuğuna yerleşti.Düğün salonuna gelmiş içeri giriyoduk hemide kol kola. Iceri girince bora beni biryere yönlendirdi bende tabi gittim. Salonda çok hoş bi melodi çalıyordu. Etrafta gelin de yoktu damat da demekki daha düğün başlamadı. Boraya tekrar döndüm. Bi masaya gidiyoduk masaya varınca bora sandalyemi çekti bende oturdum. Bora da yanıma oturdu. Paltomu çıkarıp sandalyeye koydum. Bora kulağıma eğilip "birazdan bu masa dolar eğer birşey derlerse ben cevsplicam sen ağzını açma" diyerek tekrar geri çekildi. "Ya bora ne zmaan bitcek düğün" diye huysuzlandım. "Daha yeni başlıyoruz sabret" diyip güldü onun gülüşüyle bende güldüm çünkü harbi saçma demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Fiksi RemajaHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...