Eve gelmiş ne giyinecegimi seçiyodum bi yandan da kızlar ne giyiyo çatır çutur çatlıyodum telefonu elime alıp guruba mesaj atmaya karar verdim.
"Kızlarrr ne giyiniyonuz fotoğrafıni atın lenn" diye mesaj atıp yatakta uzanmış meriçin yanına gidip bağdaş yapıp oturdum. "Meriç" diyip meriçi dürttüm. "Hımm" diye ses çıkardı. "Az baksana" dedim. Tek gözünü açıp baktı. "Noldu" diyince ne desem diye düşündüm çünkü sebepsiz yere böyle bişey yapmıştım. "Naber" diyip sırıttım. "Kayla bunun için mi uyandırın beni" dedi. "Sanki uyuyodun da" diyip kaşlarımı çattım. "Gözlerimi dinlendiriyodum güzelim ve buda uyumaya giriyo" "hayır meriç uyumaya girmiyo uyusan etraftaki sesleri de duymazsin ama göz... aman ne hakkında konusuyoz biz ya gel ben oviyim gözlerini diyip bağdaş kurduğum bacaklarımı gösterdim. Gülerek doğruldu ve kafasını bacaklarıma koyup yattı. Eğilip gözlerini öptüm. "Geçti mi" dedim gülerek. "1kere daha öpsen aslında geçebilir biraz ağrıyo" diyip dudak büktü. Gülerek tekrar öptüm gözlerini. "Ee şimdi" dedim. "Gözlerim geçti de şimdi dudaklarım sızlıyo sanki öpsen geçer mi" diyince kahkaha attım. Gülerek dudaklarını öptüm(Pozisyonları bu şekilde)
Daha geri çekilemeden kapı açılınca şok içinde ayrılıp meriçi bütün gücümle ittim. Gelene baktığımda efeye yakalandigimizi Gördüm. "Şeyy ya şeyy ben sizi rahatsız etmeyim siz devam edin" diyip giderken. "Sikerim efe noldu" dedi meriç. Kesinlikle utancımdan kızardım ve konuşamam. "Şey kanka ya seni aşağı cagircaktim kızlar hazırlanırken okey oynayalım diye ama sen meşgülmussun" diyip pis pis sırıttı. "Efe yürü git geliyorum anasını satayım yok böyle bisey ya" derken yataga oturuyodu. "Iyi ben gidiyom" diyip gülerek gitti. "Güzelim gel bi öpücük aliyim gidiyim ben" diyip bana yaklaşmaya başladı. "Meriç sonra meriç" diyerek yataktan kalktım telefonumu elime alıp guruba girdim kızlar resimlerini atmıştı. Bende onlara ayak uydurup etek kazak giydim ama kilotlu çorap da giydim malum bugün yeterince götüm dondu.
Botlarımı giyerken kızlar odama hücum ettiler. "Destur çekeydiniz iyiydi" diyip son kere botlarimin bağcıklarını düzenleyip ayağa kalktım. "Hepsi de birbirini süzüyordu gözler bana dönünce "o gozlerinizi oyarım hem bu kılık ne lan niye açık giyindiniz yürüyün değiştirin yoksa sizin alayınıza çikolata alırım" diyip gülümsedim. "Allah seni ne etmeye ödüm kakama bulaştı bende sandım bu cidden bizi azarlıyo" diyip gülmeye başladı rana. "Ben diğil manitalarınız azarlıcak sizi durun daha" diyip gülmeye bu sefer ben başladım. "Ama sende etek giy..." diyip dudak büktü sanırım kilotlu çorabı yeni farketmisti. "Ah kuzen ah akıl sizin kapınızı bile çalmamış meriçle aramı bozamam bide aras var zaten offf" diyip elimi saçlarıma geçirdim. "Abi siktir edin ya eğlenmeye gitmiyoz mu hadiyin len atlatmayın insanı" diyince önden önden gitmeye başladı kaşar cansu seni. Peşine takılıp bizde gitmeye başladık. Merdivenlerden hepimiz gülüşe gülüşe inerken aşağıda bizi bekleyen bismillah ben bile yutkundum kızları düşünemiyom. Çok kötü bakıyolar lan yerimde durup kizlara baktım çünkü arkamda kalmışlardı. Dudaklarımı oynatarak "Ben size demiştim" dedim. Defne geri kalır mi dudaklarını oynatmaya gerek duymadan "şom ağızlı ya yeminle şom ağızlı kizlar bence bunun ağzını yırtmamız lazım taaa kulaklarına kadar ne diyosunuz bence okey" diyip üzerime yürümeye başlayınca tek olduğunu anlayıp durdu sonra kizlara baktı. "Resmen beni tek bıraktınız inanamıyorum tamam kayla öldür beni hakettim" tam ağzımı açıp konuşacaktım cansu başladı konuşmaya. "Defne ben canımi yolda bulmadım bu kizi en iyi ben tanıyorum o yüzden uzak duruyorum beni işinize alet etmeyin buna isterse ordu gelsin sökmez kafamızda saç bırakmaz lan bu bizim anne ayy efe beni korurmusun sevgilim gel beni al şuradan" diyip gozlerini benden alip efeye döndü. Kızların hepsi aynı anda sevgililerin isimlerini söyleyince birden ürktüm ve geri kaçtım aha kaçmaz olaydım sıçtı cafer bez getir. Lan havada mı uçuyorum melekler tuttu beni. Gözlerimi açıp tutana baktım. Meriç sırıtarak bana bakıyordu. Zorla gülümseyip "selam sevgilim" dedim. "Mmm aferin açık giyinmemişsin ama o çorabın da çok faydası yok gibi hala çok güzelsin biraz çirkin ol be ben seni hep beğenirim bak söz mesela uyurken çok güzelsin ayy amannnn çirkinsin ne diyom lan ben selam sevgilim geç kalıcaz şu yarım akıllı yengelerimi öldürmiceksen gidelim mi" diyip kocaman sırıttı. "Gidelim sevgilim" diyip bende sırıttım ve yanağından öpüp başımı göğsünde sakladım. Beni uyurken mi izliyordu lan seni yerim ben bide bana güzelsin demişti kurban olurum o suratına senin. Meriç hareketlenince arkadan "allahım dualarımı kabul eyledin yarabbim" vb. Sesler gelme ye başlayınca kıkır kıkır güldüm deli bunlar ya. Ama benim delilerim. Meriç beni arabaya otutturunca "montun yokmuydu" diye sordu. "Hayır giymicem seninkinden yararlanırım" diyip sırıttım. "Sevgilim bu mont ikimizi almaz sana fazla gelir bana tam o yüzden kusura bakma" diyince kapıyı örttü ve etrafından dolanıp şöför koltuğuna oturdu. "Meriç kötü müsün sevgilin üşürse vermicekmisin yani buz tutsam da" dedim kızgın kızgın. "Mmm bi düşüniyim hayır" diyip arabayı çalıştırdı. Sinirle arkamı yaslanıp cama döndüm. Gıcık daha ne olcak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Teen FictionHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...