"Artık konuşalım" dedi.
Ne yapmalıydım konuşmalı mıydım kendime bunu yapamazdım. "Ne konusucaz gerçek ortada meriç yeter bence bu kadar karaya götür şu sandalı" dedim. "KAYLA" diye bağırdı. "Ne istiyon lan benden karaya götürmezsen atlar yüzerim" dedim. Sabır dilermiscesine nefesini verip ters ters bana baktı abi bi insan bu kadar cool olurmuydu ya. "Iyi bugünlük böyle olsun ama yarın kaçışın yok" diyip karaya götürdü sandalı. Hızla inip arkama bakmadan koşar adımlarla uzaklaştım ve kamp yerine çıktım. Cansu gilin yanına gidip "hadi abi eğlence nerde" diyip gülümsedim. "Hayırdır ne oldu" dedi rana. "Bişey olduğu yok doğum günüm bu benim hem bora nerede" diyip etrafa bakındım. Ayakta çetesiyle birşeyler konuşuyordu çocuk bi güldü allah cok tatlı güldü lan "Kanka siz partiyi başlatın ben geliyom" dedim ve ordan uzaklaştım. Boranın arkasına geçip sırtına atladım. "NOLUYO Lan" diye bağırıp beni sallamaya başladı. "Lan çocuk sakin benim kayla" diyip güldüm. "He iyi de sen kilo mu almışın ya" diyip güldü. Kafasına vurup "sensin kilolu mal kafa" diyip kollarımı boynuna sardım. "Mala yatıyom bak" diyip güldüm. Bora kafasını bana çevirince dip dibe geldik. Gözleri dudaklarıma kayınca benimde istemsizce gozlerim dudaklarına kaydı. "Ala sürtük işte ne olcak" dedi biri hizla kafamı sesin geldiği yere cevirdim. Ana bu güldü ya la. Boranın sırtından inip gülün dibine girdim. Kulağına eğilip "Lan ben senin gibi milletin altina girmedim senin gibi fahişe diğilim ama senin bilmene gerek yok" diyip yüzüne baktım. "Sensin lan o" dedi ve beni itti beni BENİ!! Kıza tam adım atacaktım ki birisi araya girdi lan bu Meriçti. "Kayla toz ol" dedi. "Asıl sen toz ol" dedim. "Iyi" diyip gülü yanına alıp gitti. Bende boraya döndüm. "Hadi birşeyler yapalım" dedim. Yüzüm düşmüştü. "Istersen herkesi ateş başına toplayıp hikaye anlatabiliriz ama korku" diyip sırıttı. "Aslında olabilir" diyip boranin koluna girip kızların yanına gittik. "Gençler ateş başında hikaye anlatalım mi böyle olmucak" dedim. "Kanka hani parti yapacaktık cubba cubba" dedi cansu. "Hiç havam yok kanka bence öyle yapalım sonra yatarız yarın gidiyoruz zaten" dedim. "Iyi sen birisin ben herkesi toplim" dedi ve gitti bende kızlarla ve borayla ortak muhabbet açıp konuşmaya başladım.
Herkes ateşin başına toplanmış birşeyler konusuyolardi. "Sessiz olurmusunuz" diye bağırdım herkesin dikkati üstüme toplanınca "evet herkes bize korku hikayesi anlatacak ilk kim başlar" dedim çoğu erkek el kaldırınca rast gele birini kaldırıp anlatmasını istedim. "Evet bu hikaye gerçek bi olaymış eskilerden bir gun böyle yerlerde kasaba varmış ve bu kasabaya kara gonculus biri dadanmış onu gören ölmek için yalvarıyormuş ama sana soru sorarsa her cevapta başına kara kelimesi kullanman lazımmış iste bir gün geceliyin bir adam dışarı çıkmış ve karşısına kara gonculus çıkmış yüzünü göstermeden tırnaklarını önüne getirmiş baya uzun tirnaklari varmış neyse adam tir tir titrerken "sen kimsin" dedis kara gonculus. "Asıl sen kimsin" demis adam. "Sen hangi akılla benle bu şekilde konuşursun" diyip adamı ormanın derinliklerine götürmüş ve daha o adamı gören duyan olmamış" dedi aslında biraz olsa korkmuştum ama caktirmamaya özen gösteriyordum. "Efeee" diyip koştu efenin kucağına bizim dangalak aşık. Rana ve defne de birbirine sarilmis etrafa bakınıyordu. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Gözüm merice kaydığında şokun üstüne sok yaşadım bi tarafında gül diğer tarafında gamze oturmuş meriçin orasını burasını eliyorlardı. Mericle gozlermiz kesişince telefonumu çıkarıp cansuya mesaj attim. "Gamze gili dovdugumuz vidyoyu şimdi herkese at ve internetlere koy şimdi" yazdım ve cansuya bakıp telefona bakması için işaret yaptım oda bakıp cevap yazdı. Telefonu açıp okudum. "5 dakika yeter sanırım" demişti. Telefonla uğraşırken başkası başka bir hikaye anlatıyordu ama dinlemedim. 5 dakika sonra herkesin telefonu ötmeye başladı. Cansuya bakıp güldüm oda gülüyordu. Defne telefonuna bakıp vidyoya tıkladı bende onlarla beraber izledim. Ama çok güzel dövmüşüm kızı abi ya. Vidyo bitince defne rana bana dönüp "oha çok iyi dövmüşsün" dediler aynı anda. "Tabi kızım siz beni ne saniyonuz" dedim. Gülme tufanları etrafta koparken onumde birisi dikildi kafamı kaldırıp kim diye baktım gamzeydi. "Ne var" dedim. "Sen nasıl böyle birşey yaparsın kaşar" dedi bana. Hızla ayağa kalktım. Ve dibine kadar girdim. Kolunu tutup o ortamdan uzaklaştım. "Benle dövüşe varmısın ben kazanirsam mericten uzak durup her dediğimi harfiyen yapıcaksın ama eğer sen kazanırsan" dedim ve sözümü kesti. "Ben kazanırsam istediğim her adamın altına gireceksin ve mericten uzak duracaksın" dedi. "Kabul lan ben snaa gününü soylicem ama kimse bilmicek" dedim ve ordan uzaklaştım. Rananin yanına oturup konuştuklarına ortak olup onları dinlemeye başladım. "Kanka uyuyalım ama beraber ben çok korktum" dedi rana. "Anam sizde ne mizmissiniz canım beraber uyuruz iyi cansuyu da çağıralım" diyip ayağa kalktım. Cansu gilin yanına giderken gözüm meriçe takıldı. Bana bakıyordu. Kaslarımı çatıp ona baktım ve önüme döndüm. Cansuyla göz göze gelince bana anlamsızca sırıttı kesin bisey isticekti. "Cansu kızlarla beraber uyucaz hadi" dedim. "Şey kanka ben efeyle kalsam çok korktum ya ona sarilcam" dedi. "Lan mal bana niye sarilmiyon bende seni korurum" dedim. "Geri kafa arkadaşım anlasana efeyle yanliz kalmak istiyorum" dedi. "Mal insan öyle desene" dedim ardından "yavru yarın erkenden çadırı bas bende hazirlanim gidicez ya" diyip arkamı döndüm kızların yanına gidip "hadi o sevgilisiyle kalacakmış bizde 3ümüz kalırız" dedim. "Kayla nereye" ah hayır hocaya yakalandık. Arkamı dönüp hocaya baktım diğer hocalarla buraya gelmiş ve oturuyorlardı. "Ben yaticaz arkadaslarla" derken arkadan eymen geldi. Nerdeydi acaba bu çocuk. "Yanıma gel bakalım" diyip yanına çağırdı hoca bende sıkıla sıkıla gittim. Elindeki telefonu bana uzatıp viyodyu izletti. "Hocam hicmi kavga görmediniz" diyince etrafta kıkırtılar oluştu. "Susun" dedi hoca ve bana döndü. "Ailene söylemek zorunda kalıyorum" dedi bende hemen ciddi ifademi takınıp hocanın kulağına eğildim ve "siz kim oluyosunuz da beni kayla derini tehtit ediyosunuz bence böyle birşey yapmamalısınız aksi takdirde..." diyip diklestim. "Tamam çocuğum git otur yerine doğruluk cesaretlik oynicaz" dedi hoca. Bende cevap vermeden yerime geçtim. Şişeyi hoca çevirince meriç ve benim aramda durdu. Ben soruyordum. "Doğru cesaret" dedim. "Dogruluk" dedi. "Neden surtuklerle takılıyosun" dedim. "Kayla" dedi hocalardan biri. Hocaya ters ters bakıp merice döndüm."zevk alıyorum belki" dedi gülerek."işte sende bu kadar seviye düşüklüğü var" diyip başka yöne baktım. Hoca siseyi yeniden dondurunce yine ben ve karşımdaki eymende kaldı. O soruyodu. "Doğruluk" dedim direk. "Mericle aranızda ne geçti neden düşmansınız" dedi. "Biz zaten düşmandık kendimi bildim bileli düşmanız" dedim. Cevap vermedi. Sise çevrilince bu sefer bora ve meriç arasında durdu. Meriç soruyodu. "Doğruluk" dedi bora. "Neden kaylaya ilgili davranıyorsun" dedi. Bora bana bakıp hafif gülümsedi. "Sevdiklerimle ilgilenirim ben meriç düşmanım olarak alaman lazım" dedi hala bana bakıyordu.
Tanımadığım kişilerin de aralarında geçti sise ve herkes dağıldı bizde kızlarla çadıra geçip çikolataları götürüyorduk. Hepsini yedikten sonra yatak yerine yattım. Kızlarda yatıp uyudular ama ben uyanık kalmıştım çünkü kafes dövüşünü düşünüyordum. 2kere yapmıştım 1kere yenilip 1kere kazanmıştım bu sefer de kazanacaktım. Bunları düşünürken gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Novela JuvenilHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...