"İNANMIYORUM BORA SEN HARİKASIN" diyip boraya sarıldım. "Daha fazla sarilmani isterdim ama hızlı davranıp hepsine binmek istiyorum bi süre daha böyle kalırsak seni kucağımda götürecem" dedi ge güldü. "Bora gercekten harikasin iyiki varsın" diyip boraya iyice sokuldum. "Pekala" diyip beni kucağına aldı kahkahalar atarken "Bora in-indir ben-beni" kahkahalarımdan konuşamıyordum. "Artık cok geç sarışın geç kaldın" diyip yürümeye başladı. "Iyi benimde ayaklarım ağrımaz teşekkürler dağ aslanı" dedim ve kafamı boranın göğsüne koydum. Kollarımın teki kucağımda teki de boranın boyundaydı boşta kalan kolumu boranın karnına sarıp tirnaklarımla huylandirmaya çalıştım ama huylanmıyodu. "Erkek adam gıdıklanırsa erkek değildir güzelim" dedi. "Ya bari benim için gülme numarası yapsan" diyip dudak büktüm. "Yapma şöyle çok tipsiz oluyosun" diyip güldü. "Sende çok tipsizsin" dedim allah çarpmazsa iyiydi. "Ben kaç kızın hayallerini susluyorum sen biliyo musun" dedi. "Aman be iyi bisey demedik egoluk yapma" dedim. "Geldik" diyip beni yere indirdi. "Ilk adrelin maxa binelim" dedim. "Kabul" diyip beni belimden sardı ve yönlendirdi bu haline sasirsamda fazla kafaya takmadım. Adrelin maxa oturup çalışmasını bekledik. Çok heyecanlıydım. Çalışınca "korkarsan elimi tut" dedi bora. "Gerek yok" diyip önüme döndüm. Çok eğlenceliydi resmen uçuyorduk adrelin maxdan inince gondola bindik ordan balarin ordan çarpışan araba ordan bora silahla balon vurup bana kocaman ayı aldı. Beraber pamuk şeker alıp yedik yani sadece ben yedim oda redbul aldı. Çok eğlenmiştik. Şimdi ise bir bankta oturmuş pamuk şekerimi yiyordum. "Bora" dedim. "Efendim" dedi. "Sen çok iyi çok eğlenceli bi cocuksun göründüğü gibi degilsin" dedim. "Teşekkür ederim" dedi ve beni belimden sardı kendine çekip gözlerimin içine baktı "sende cok eğlenceli bir kızsın seni üzmelerine izin verme" dedi. Yanağına öpücük kondurup "bugün için teşekkürler" dedim ve kafamı omzuna koydum. "Bora ben acıktım şu ilerde köfteci arabası vardı oraya gidelim mi" diyip pamuk şekerimden yedim. "Gidelim bende acıktım zaten" dedi ve beni ayağa kaldırdı hala belimden tutuldu bel bosluguma doğru elini indirip beni kendine daha cok yakınlaştırdı bu hareketine kalbim kut kut atarken kendimi sorguladim 'kalp meriçi bırakıp boraya aşık oluyorsan devam et bende çok isterim' dedim kendi kendime. Pamuk şekerimi bitirip bende ellerimi boraya sardım. Kalbini duyuyordum normal atmıyordu biraz hızlı atıyordu. Gülümsedim. Köfteciye gelince bos bir masaya oturduk. Bi adam gelip siparişleri aldı bizde verince adam gitti. "Bora sende meriç gil gibimisin" dedim lan ben bunu hangi ara dedim lan noluyo bana. "Ben onlar gibimiyim hımm aslında onlar gibiydim kızları yatağa atardım doğru ama su senle tanışana kadar daha öyle birşey yapmadım" dedi. "Niye ki" dedim. "Bilmem" dediği an köfteler geldi. köftemi açıp yemeye başladım bora ayranımı açıp bana uzattı bende köftemi masaya koyup ayranımı aldim ve içtim. Bora bana bakıp gülmeye başladı. "Ne oldu yüzümde bisey mi var ayran mi kaldı" dedim. "Dur dur" diyip yanıma geldi. Gülümseyip dibime girdi ve üst dudağımi öptü. Kas katı kalmıştım. Ayrılıp "en iyi çözüm bu diye düşündüm" diyip koftesinden ısırdı. Ben hala öylece duruyodum. "Şey ben gitsem iyi olucak galiba köfte için de teşekkürler" diyip köftemi aldım. Koşar adımlarla arabama gittim ve bindim. Köftemi koltuğa koyup arkadaki ayiciga baktim. Hemen arabayı çalıştırıp hızla burdan uzaklaştım. Benim özel yerime gidip kayalıklara oturdum bütün muğla gözüküyordu. Ve yıldızlar annemin olduğu yer cok güzel gözüküyordu. Annemin yıldönümü cumartesiydi yani yarın. Yarın annemin yanına gidicektik. Biraz oylece oturup gökyüzünü yıldızları annemi izledim. Ayağa kalkıp arabama bindim telefonum çalıyordu alıp açtım. "Efendim anne"dedim. "Kızım nerdesin" dedi annem. "Eve geliyorum 10dakikaya evdeyim" diyip kapattım ve evin yolunu tuttum. Eve gelince kapıyı çalıp içeri girdim hizmetçi açmıştı. Annem de ayağa kalkmış geliyordu. "Noldu anne" dedim. "Kızım yarın annenin yıldönümü erken uyuman lazım" dedi. "Peki anne zaten yorgunum hemen uyurum" dedim. Ve annemi öpüp merdivenlerden çıktım. Abim ve ablam benim odanın önünde duruyorlardı. "Noldu" dedim. Abim beni tutup sarıldı ardından ablam bize sarıldı "hiç birbirimizden ayrilmicaz" dedi abim. "Merak etme sizi terketmedim hem annem bizi istemiyo ben hastanedeyken annemi gördüm daha erken gelme dedi çok üzülmüştüm ama nedenini anladım çünkü siz varmsınız" dedim. "Tabi kızım" dedi abim. Abim gilden ayrılıp "yarın görüşürüz" dedim ve odama girdim. Yatağıma yatıp tavanı izledim. Bi anda kapı vurulunca "gel" dedim annemdi kesin bu kişi. Ve evet tahmin doğru kocaman ayıyla annem çıktı. "Kızım şoför arabanda bulmuş bende getiridim" dedi annem. "Birakabilirsin" dedim ve ayağa kalktım dolabtan gecelik çıkarıp annemin gitmesini izledim. Üstümü degistikten sonra yatağa girdim ayıyla bakisiyoduk. Neden böyle birşey yaptı bana duyguları mi var peki benim duygularım varmı ahhh kafam karışmıştı. Gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
Sabah alarmın sesiyle uyandığımda hemen ayağa kalkıp rutin işlerimi hallettim dolabıma gidip üstüme bordo kazak altına siyah pantolon kafama da siyah şapka taktım aynanın karşısına geçip allık sürdüm ve çantama fondaten aldım ağlayinca pek çirkin oluyorum da. Telefonumu cebime koyup aşağıya indim. Annem ablam abim oturmuş kahvaltı yapıyordu cantami yere bırakıp masaya oturdum. "Anne sen gelicek misin" dedim. "Kızım gelmeyi planlamıyorum belki annen bana kızgındır babanla evlendim diye" diyip yüzünü düşürdü. "Hayır geliyorsun" dedi abim. Annemde birşey demedi. Kahvaltımı yapıp koltuklara oturdum. Suanda annemi bekliyoduk. Annem elinde sallarla gelince ablam ve bana verdi. "Kafaniza takın" dedi bende çantamin yanına gidip içine koydum. "Arabadayim" diyip evden çıktım peşime de diğerleri.
Mezarlığa gelince salimi kafama geçirdim. Annemin mezarına gidince abim su döktü. "Annecim özür dileriz bu sefer babam gelemedi ama buraya gelince soz gelicek" dedi ablam. "Anne sen nasılsın neden beni yanına istemedin" dedim. "Ama ben seni çok ozledim" diyip gozyaslarimi akıttım. Biraz zaman geçirince mezarlıktan çıkıp arabaya bindim. Telefonum çalıyordu. "Efendim bora" dedim
"Nasılsın iyi misin neden ağlıyorsun" dedi. "Bora sana bi adres aticam oraya gelir misin" dedim ve kapattım. Sahilden bir yerin adresini atıp arabayı sürmeye başladım. Oraya gidince arabamı kumsala sürdüm. Bora orda beni bekliyodu. Arabadan inip yanına gittim ve sarıldım sadece ağlıyordum bana kollarını iyice sardı. "Şii geçti" dedi. "Gecmiyo bora gecmiyo" diyip hıçkırdım. "Konuşmak ister misin" dedi ve benden ayrıldı. Arabaya gidip kilim aldım ve boranın yanına serdim. Üstüne yatıp yıldızları izlemeye başladım. Bora da yanıma yatıp bana baktı bende ona baktım. "Bugün annemin yanındaydım onu çok özledim" dedim. "Annen nerde ki" dedi. "Rabbimin yanında" dedim. Ve ağlamaya başladım. "Kayla ben çok üzgünüm" diyip bana sarıldı. "Senin suçun digil" dedim ve bende ona sarıldım. Teni sıçacaktı ve bu cok hoşuma gitmişti. Bora doğrulup bana baktı ve beni de oturtup belimden tuttu ve kendine çekti. Ne olduğunu anlamadan "ağlama kalbim acıyo ben seni rahatlatamazsam eğer meriçi cagirabilirim sonuçta onu seviyosun" dedi. "Suanda sadece senin yanımda olmanı istiyorum eğer öyle olmasaydi çağırmazdim" diyip boraya sarıldım. Oda iyice beni kendine çekip kafasini boynuma gömdü. "Lütfen ağlama" dedi. "Ağlamıyorum ki özlüyorum" dedim ve ardından "annemin kokusunu annemin sarilisini o gözlerini gülüşünü herseyini" dedim. "Seni eglendirmemi ister misin kafan dağılır" dedi. Nefesi kulaklarıma değiyordu. "Suanlik istemiyorum böyle duralım" dedim. "Peki" dedi. Kaç dakika öylece öyle durduk bilmiyorum geri cekilip boraya baktım. "Iyiki varsın" diyip yanağından sıkıca öptüm. Ayağa kalkıp "ben çok acıktım yemek yiyelim" dedim. "Olur seni çok begenicegin bir yere goturucem" dedi. "Tamam ben seni takip ediyorum" diyip arabama bindim.
Bir restoranda gelince boranın koluna girdim. Boş masalardan birine oturup menü bekledim. "Menü bekleme ben ne alicagimizi arabada söyledim gelir birazdan" dedi. "Bakalim" diyip sırıttım. Masamıza iskender konulduğunda gozlerim faltaşı gibi açıldı. "Sen harika bi insan yapısısın" diyip catalimi batırıp yemeye başladım sosuyla cok guzel oluyodu bide yoğurt. Ayranda gelince ayranımı açıp kafama diktim. Boranın gülme sesini duyunca ona döndüm."noldu" dedim. "Bekle" diyip yanıma geldi. Allah dudagim yine ayran olmuştu. Bana doğru eğilince geri çekilip elimle sildim. "Gitti mi" diyince gür bi kahkaha attı ve iyice eğilip burnumdan öptü. "Burnunda vardı ağzında diğil" diyip kendi yerine geçti. Bende 2porsyon yemeğimi yiyince bora şaşkınlıkla bana bakıyordu. "Ne yanı" dedim. "Yok birşey" diyip kalktı. "Beni bekle geliyorum" diyip kalktı. Bi 5 dakikanın ardından bora digil tatlı geldi hemde bütün tatlı çeşitleri vardı. Peşinden bora gelince "Seni opebilirim" dedim nolur içimden demiş oluyim lütfen. "Tatlını ye öyle öpersin" dedi. Bende daha fazla bozulmadan tatlilarimi yemeye başladım. Tatlımı yerken bora beni fazlasıyla dikizliyordu. Biraz sinirlerim bozulsada fazla kafaya takmadım asıl kafaya takmam tatlılarımdı. Tatlılarımı hızlı hızlı yiyip bitirince boraya baktım "Gidelim doydum" dedim. "Peki" diyip gülmeye başladı. Ayağa kalkıp dışarıya yol aldım. "Kayla beklesene kızım" diye ses gelince arkama döndüm. Bora hızlı hızlı yürüyerek geliyodu. "Ne oldu" dedim utana sıkıla. "Beraber gidelim niye beklemiyon" dedi ve önden gitmeye başladı. Bende peşine çıkıp arabamin yanına gittim çokta güzel duruyodu be. "Sen eve mi gidiceksin" dedi bora. "Evet eve gidicem biraz dinlenmek istiyorum" dedim. "Tamam görüşürz okulda" diyip uzaklaştı. Bende arabama binip kemerimi taktım cansunun numarasını bulup aramaya başladım 1 çaldı 2 çaldı "Efendim kanka" dedi. "Kanka bizim eve gel özel eve" diyip kapattım. Arabayı çalıştırıp son ses çözümüm yok şarkısını açtım. Yarım saat sonra Eve gelince arabayı parkedip arabadan indim. Etrafta cansunun arabası gözükmüyordu. Tam eve gidecektim ki bakış açıma cansunun arabası girdi. Cansu arabayı park edip yanıma geldi. Bende eve girip koltuklara attım kendimi cansu da gelip yanıma oturdu. "Dinliyorum" dedi. "Cansu annemi özledim sadece özledim onun yanına gitmek istiyorum ama olmuyo" dedim. "Kızım saçmalama ben ne olucam biz ne olucaz ailen seni sevenler" dedim. "Sırf o yüzden dayaniyom ya" diyip kafamı tavana kaldırdım. "Bana bak kafanı dağıtmak ister misin istiyosan bara gidelim" dedi cansu. "Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Roman pour AdolescentsHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...