bölüm 4

148 4 0
                                    

"NOLUYO NAPİYONUZ LAN ORDA ŞEREFSİZ HERİFLER!!!!!!"
Arkama döndüğümde olağan üstü bir şoka girdim bu bu bu olamazdı."Yiğit"diye inilti çıktı ağzımdan."Şerefsizler bırakın lan kızı"diyip yanıma geldi."Kayla bebeğim iyi misin bana bak" derken ben sanki hiç birşey görmüyo duymuyodum, şoka girdim çıkamıyodum. Adamların kollarımı aniden bırakmasıyla bu şoktan çıkıp etrafa bakındım. Yiğiti yerde ayaklarıyla tekme atarak dövüyorlardı. Öfkelenerek ayağa kalktım " SİZİ ŞEREFSİZLER ÖLDÜNÜZ LAN SİZ" diye bağırdım ve ayağa kalktım. Çocuklardan birinin üstüne atladım ve yere düşürdüm yere serip üstüne oturdum sağa sola yumruk atıp ayağa kalktım. Dovduğum adam ayağımdan tutup beni geri yere çekti tam üstüme çıkıcaktı ki boğazını sıktım nefessiz kalıp yere yığıldı bende boğaz kısmına yumruk atıp adamı bayılıttım. Ayağa kalkıp adamlardan birini daha tuttum ve çelme takıp yere yatırdım Yiğite baktığımda bayılmış kalmış, adamların 3de üzerime üzerime geliyodu bende zoru oynayıp birisinin boynuna tutunup kendimi kaldırdım Ve ardından diğer ikisine ayaklarımla vurdum tutundugum adamı da yere yatırıp yumruk atmaya başladım ki arkadan alkış sesi ardından "senden bin kat daha çok korkmaya başladım bebeğim" diyip sırıttı. " ya şimdi dalga geçme zamanı mı gelde yardım et yoksa sıra sana gelir"diyip kızgın kızgın baktım. Meriçin yüzü ciddiyete binip "bana olayı baştan sonra daha sonra anlatacaksın hele ki yiğiti" diyip beni delip geçen bi bakış atıp adamı elimden aldı bende yiğitin yanına gittim yiğit baygındı heryeri kanamış yatıyordu onu böyle görünce kendimi tutamadım ağlamaya başladım."Yiğit uyan yiğit uyansana bana bak" diyip suratına vurmaya başladım hafiften kendine gelince "yiğit iyimisin ağrın varmı acıyan biyerin varmı?" Dedikten sonra kendine gelip oturur pozisyona geldi." Ağrıyıp acıyordu ama sen dokununca geçti" diyerek güldü." ŞIMDI BURDAN SİKTİR OLUP GİDİN LAN!!" Sesin geldiği yere doğru bakınca Meriçin adamları kovduğunu gördüm. Sonra hızlı bi şekilde yanımıza geldi. "Hadi yiğit seni kaldıralım burdan banka geçelim" diyip yiğitin koluna girdi bende öbür koluna girdim. "Kayla seni o kadar özlemişim ki inan hergun her dakika aklımdan çıkmadın" diyip yüzüme hüzünlü hüzünlü baktı. Yiğit o şekilde konuşunca gözlerim meriçe kaydı kendini öyle kasıyordu ki sinirden dünyayı yakarmış gibime geldi. Meriçle göz göze gelince yiğitin arkasından meriçin elini tuttum. O kadar rahatlamış, o kadar sakinlesmisti ki bu beni sevindirmedi diğil. "Kayla kime diyorum" diyip bizi o büyüden mecbur çıkmak zorunda kaldık. "Yiğit bu konuları şimdi konuşmayalım geç otur şuraya yaralarını temizleyelim" diyip yiğiti banka oturttuk bende yanına oturup mericten bizim yüzümüze kullandığımız batikonla banti aldim. "Meriç benim motorun koltuğunun altında pamuk vardı alda gel" diyip gönderdim. "Kayla senle meriç niye böyle ıslak anlat" dedi tehtit edercesine. Bende "bu seni ilgilendirdiği yok yiğit" derken meriç geldi bende pamuğa batılın dokerken ellerimin titrediğini farkettim sorna aniden üşüme sardı bedenimi ama takmadım. Pamuğu yiğitin kaşına,anlına,burnuna ve son olarak batikonu döktüm dudağına sürcem beni yiğit aniden kendine doğru çekip "üşüyosun kıyamam ben sana ısınman lazım yoksa..." derken "Yiğit yapma istemiyorum bırak bırakmazsan gidicem" dediğimde gözlerim meriçe kaydı sanki sabrının sonuna gelmişti ellerini saçlarına geçirip saçlarını çekti. Bende onla ilgilendigimi belli edercesine "Meriç bana getirdigin kıyafet yokmu üşüdüm getir de giyim lütfen" diyip ona üzgünüm böyle olmasını istemezdim bakışı attım. "Tamam hemen getiriyorum bekle" diyerek bana öyle masum öyle tatlı bir bakış attı ki onu orda öpesim geldi ama imkanı yoktu. Meriç gidince yiğiti iterek ondan ayrıldım ve dudağına pansumanı yapıp bantları yapıştırdım. O arada meriç geldi bende giyinmek için ayağa kalkacaktım ki yiğit beni tutup durdurdu ve geri oturttu. "Bence hiç değişme böyle daha seksi duruyosun" diyip göz kırptı. Sonra aniden "YIGIT SUS"diye meriç bağırdı. "Sanane lan" diyerek konuştu yiğit. Bende "susun yeter" diyip ayağa kalktım. "Yiğit eskisi gibi olmak istiyosan vazgeç rüyanda bile göremezsin" diyerek meriçe bi bakış attım ciddi tavrı vardı yüzünde ikisine pas vermeden motora geçtim kaskımı takip motoru çalıştırdım ve tam gaz ordan ayrıldım. Biraz ordan uzaklaşınca kenarda durup meriçe mesaj attım.
"Ordan biryere ayrılma üstünü de değişme beni bekle"
Diyerek mesaj attım. Cevabın gelmesini beklemeden son sürat eve gittim. Odama çıkıp dolabımi açtım elime rast gelen beyaz sortumu üstüme kırmızı sıfır kol yarim tişört giyindim üşürüm diye de üstüme hırka giydim sonra abimin odasına gidip dolaptan benim kombinime uygun tişört ve karpri aldim. Evden çıkmadan odamdan siyah nikelerimi giyinip sirt çantama aldığım malzemeleri koydum. Sonra camdan atlayip motora bindim tam gaz sahile gidrken bi kenarda durup mesaja baktım.
"Bekliyorum gel yiğit gitti"
Bu mesaj üstüne çığlık atabilirdim. Motoru çalıştırıp eski yerine park ettim ama meriçi göremedim. Etrafa bakınırken aniden arkamdan birisi beni kucağına aldı baktığımda meriçin oldugunu fark ettim. "Napıyorsun indir cabuk" diyerek kükredim. Meriç bi an korksa da farkettirmeden duygularını gizleyip beni yere bıraktı. Bıraktığı gibi kendimi toplayıp meriçe dik dik baktım aynı bakışını kullanarak bana bakıyordu Bende dayanamadım meriçin kucağına atladigim gibi dudaklarına yapıştım. Meriç öpücülerin arasından hem gülüp hem öpüşuyodu bu benim daha çok hoşuma gidip daha çok dibine girdim. 1 dakikanın ardından nefes nefese kalıp durdum ve meriçin alnına anlımı yasladım. "Beni indirir misin?"
" niye böyle güzeldi" diyip güldü. Bende ciddilesip "zor yöntemlerimi kullanmamı ister misin?"
" hayır teşekkürler"
"O zman inir" diyerek sinirli konuştum.
Beni indirince çantamı açıp kıyafetleri verdim.
"Sana kıyafet getirdim git de soyunma odasına giyin ben seni beklerim"
"Oldu başka daha demin gördüm beklerimi sen bekliyom fırsatçılar firsat kolluyo yok öyle ya ma sende benle geliyosun" diyip kolumdan çekiştirmeye başladı. Bende mecbur izin verdim soyunma odalarına gelince 2-3 tane erkek vardı ve kız gormeyi umuyorlardı.
"Sen giyin ben seni bekliyorum burda"
"Olmaz sende içeri giriceksin" diyip beni içeri atıp kapıyı üstümüze kilitledi.
"Meriç kafayı mi yedin Allah aşkına çıkıcam ben disarı hem daha rahat giyinirsin"diyip çıkmaya yeltendim ama olmadı izin vermedi başımın belası.
"Asıl çıkarsan rahat giyinemem burada duracaksın nokta" diyip tişörtünü çıkardı. Öyle kasliydi ki muazzam bi vücudu vardı ayran budalası gibi baktığımı yakalamasın diye hemen arkami ona dönüp "bari söyleseydin" diyerek kızdım.
"Bebeğim utanmaya gerek yok giyindim sayılır zaten" dedikten 6-7 saniye sonra kollarımdan tutup döndürdü sonra üstüme yapışıp beni öpmeye başladı bende ona karşılık verdim öyle içten öyle sevgi dolu öpüyodü ki her öpüsünde onu içime sokasim geliyodu, dudaklarımız ayrılınca "ben yıllardır bunun bunların hayaliyle yaşadım artık gerçek olmasını istiyorum ve öyle olacak dimi" derken gene aynı bakışı attı bana bende" bana bak meriç bey bu bakışını başka kızlara gosterip böyle onlara da bakarsan senin ölümün benim elimden olacak haberin olsun" diyip kızgın kızgın gözlerinin içine baktım.
"Ben bu cevabını evet olarak algiliyorum"diyerek göz kırptı bende "Hadi cikmiyoz mu bütün günü burda mi gecirecez" diyerek yalandan sızlandım."bi şartla çıkarız oda şu ben her istediğimde beni öpeceksin kabul" diyip yüzüme dik dik bakıp bana yaklaştı dudaklarını dudaklarıma sürte sürte kulağıma doğru gitti "yoksa burdan çıkma gibi bi lüksüm yok" diyip kulağımın alt kısmını öptü sonra "mmmmmmm dudaklarından daha güzel burası bal mı sürdün buraya ne yaptın" diyip tekrar öptü. Bende daha fazla akıntıya kapılmadan "Tamam dediğin gibi olsun hadi çıkalım" diyip yüzüme en güzel gülüşümü yansıttım. Meriç kapıya uzanıp etrafa bakındı erkek varmı diye olmadığını anlayınca beni kolumdan tutup dışarı çıkarttı. Soyunma odasından da ciktigimizda meriçin koluna girip iyice ona sokuldum öyle güzel sariyodu ki beni anlatamazdım."eeee olayı baştan sona anlat yoksa seni eve göndermem"

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin