Suanda hepimiz jurileri bekliyoduk aralarında konuşuyorlardı. Kızlarda heyecandan altlarına yapicak gibi duruyorlardı. Beni biliyonuz zaten öyle tepkisizce etrafa bazen meriçe bakiyodum
"Evet şimdi acikliyorum 3. Olan gurup reşah gurubu tebrikler" diyip alkışladı. Ardından 2kisi gelip madalya taktilar onlar sahneden inerken yanıma baktım kizlar tedirgin bir şekilde bakıyorlardı. "Evet şimdi 1.yi açıklamada hazır mısınız" diyince adama öyle baktım ki farkedip yutkundu. "Peki söylüyorum karahan koleji" diye aniden bağırınca kulağım patladı sandım 2kere kulağıma vurup denedim oh kurtulduk. Kızlar çığlık atarak bana sarilinca ne olduğunu anlamadım ve ciglik attım. Hepsi bu halime kahkaha atarken ben göz deviriyodum. 2görevli yanımıza gelip kupa verdi sonra madalya taktı ben taktirmadan elime aldım ve sudeye verdim oda göz devirdi."kizim ne zaman gitcez ya" diyip sızlandım. "Şimdi iniyoruz" diyip kolumu cekistirdi bende peşine sevine sevine gittim.
Kızlarla su sınıfa çıkmış onlar konusuyo ben kıyafetlerimi giyiniyodum. Siyah pantolon siyah tişört üstüme deri ceketimi ayağıma botlarımı yeni giymis elime eldivenlerimi takıyordum. "Kizlar burdan sonra sizle gelemem motor yarışım var" diyip yalan konuştum. "Bizde gelelim bakalım nasıl yarışıyorsun" diyip güldü defne. "Hayır orlar tekin digil koruyamam hem sevgilileriniz burda sizi bekliyolar napcaniz benle" diyip sırt çantamı sırtıma taktım. Kaskımi elime alıp "hadi çıkalım" diyip buraya gelirken getirdigim çantayı aldım. "Kanka şunu arabana atarsin dimi" diyip güldüm. "Olabilir ama oraya kadar sen götürmen lazim" diyip sınıftan çıktı. Pesine kizlar gülerek de ben. Şansıma gülüyordum. Kızlar kendi aralarında konuşuyordu bende biraz arkadan arkadan onları izliyodum. Okuldan çıkmış bahçede ilerlerken o gurubla göz göze geldik. Nedense gözümü kaçırma isteği duydum. O taraf hareketlenince oraya baktım. Kızlar buraya doğru geliyordu. Tam gözlerimi kaçıracaktım ki "dursanıza" diye bağırınca ben durdum kızlarda duyunca durup bana baktılar. Ardından yanıma geldiler. Kiz onumde durup "sen benim kim olduğumu biliyo musun" diyip ellerini birleştirdi. Baştan aşağı kızı süzüp "sürtük" diyip kaskimi çantamı yere koyup onun şeklini aldım. "Sen kimsin de bana öyle birşey diyebilirsin" diyip beni itince güldüm. Kizlar anlayıp "Ben şu sarışını akçam" "Ben kumralı" "Ben esmeri" "bana şu diğer esmeri bırakın" "O zmaan bana da su kalıyo" kizlar anlasmis ben gulmemi kesmiş tehlikeli bakış atiyodum. "Ne o tırstın mi da öyle bakıyorsun" diyip gülünce arkasındaki sürtükler de güldü. "Ah yazık" diyip kızın saçından tuttuğum gibi dizime vurdum. Burnu anında kanarken kızı yere itip "benle uğraşma yakarım" diyip üstüne eğildim. Tam vurucakken "yeter bu kadar gösteri" diyen kişiyle elim havada kaldı sesin gleen yerine baktığım an o esmer mavi gözle karşılaştım. Gülerek doğruldum. "Sen kimsin ya" diyip anında ciddileştim. "Sen kime emir verdiğini sanıyon" çocuk yanıma doğru yürümeye başladı. Yerdeki mal sürtük gülmeye başladı. Tam önümde durup koluma yapıştı. "Asıl sen kimsin" diyip beni sallamaya başladı. "Kolumu bırak yoksa iyi olmaz" diyip nazikçe çekmeye başladım. "Bırakmazsam" diyip alayla gülmeye başladı. Yakasından tutup kendime çektim ve kasıklarına tekmeyi geçirdim. Anında geri çekilip erkekliğini tuttu. "Ahhh" diye inledi. Yanına gidip elimdeki kaskı sırtına vurdum ki vuramadım elimi kavrayıp beni aniden altına aldı kaskım havalanırken sinirden köpürüyodum. "Ya Salak misin salsana" diyip omuzlarina vurdum ardından kızlara baktım. Şaşkın şaşkın şaşkın bizi izliyordu. Gözüm girişe kayınca meriçle göz göze geldik. Tepkisiz sigarasını icip bizi izliyordu. "Demek yardim dileniyosun" deyince ona baktım. Benim baktığım yere bakıyordu ona baktığımı görünce gözlerini gözlerime sabitledi. "Bence üstümden kalkmalısın" diyip sahte bi şekilde güldüm. "Yerim gayet iyi bence" diyip oda sırıttı. "Ulan" diyip kafamı burnuna gömdüm boşluğuna gelip hafiften geriledi ama hala ustumdeydi fırsattan istifade ustumden itip ayağa kalktım. Tam karnına vuracaktım ki ayagimi tutup ters çevirdi. Yere düştüm. Üstüme cullanip yüzüme yumruk attı. Tekrar şeyine ayak attım geriledi. Hızla üstüne koşup bacağına bastım sonra üstüne basıp omuzlarının üstüne oturdum. Kendimi daire şeklinde döndürüp çocuğun düşmesini sağladım ve istediğim oldu. Ben takla atarak yere düşmekten kurtuldum. Doğrulup kaskımı aldım. Kızlara döndüğümde saskin şaşkın hem bize bakıyorlar hemde elindeki kızları dövmeye çalışıyolardı. "Kizlar benim isim var akşama arıcam sizi" diyip çantamı sırtıma taktım. Öbür çantamı da cansuya fırlatıp hizla bahçe çıkışına yöneldim. "Dursana" diyen erkek çocuğa döndüm. Yere oturmuş dudağını siliyordu. Ayağa kalkıp yanıma geldi. "Birgün görüşmek isterim" diyip sırıttı. Su bize sataşan kızları gösterip "Ben onlar diğilim şimdi siktir git" diyip hızla motorumun yanına gittim tabi giderken meriçe öfkeli bakışlar atmadım diğil. Motoruma varınca üstüne oturup kaskımı taktım. Motoru çalıştırıp son gaz burdan uzaklaştım şimdi borayla konuşmam lazımdı.Boranın evinin önünde durmuş gitsem gitmesem planı yapıyodum. Ama gelmiştim uğramadan olmazdı dimi. Motorun üstünden inip kaskımı çıkardım. Kaskı sol elime alıp boranın evine yol aldım bahçeden geçip dış kapinin önünde durdum hala kararsızdım ama gelmiştim geri dönmek olmazdı dimi. Tam kapıyı çalacaktım ki kapı açıldı.
"Senin ne isin var burda" demesiyle yüzüm düştü böyle karsilanmayi istemezdim. "Seni gör... motorum arza yapıyo da bakarmisin diyecektim" diyip yalan söyledim. Hafiften gözlerini kısıp bana uzun uzun baktı galiba yalan söylediğimi anlamıştı. "Diyosun" diyip kollarını birleştirdi. "Dedim mi" diyip gözlerimi kacirdim. "Neden geldin" diyip sorusunu yineledi. "Bari iceri al kahve yap dondum hasta olcam senin yüzünden" diyip borayı kenara ittim ve içeri geçtim. Evi güzeldi. Siyah beyaz mobilyalar ve arada mavi açık mavi renkler çok hoş duruyodu. "Evin güzelmiş" diyip koltuğa oturdum. Kapı sesi geldi ki anca kapıyı kapatmıştı. "Ne istersin kahve mi" diyince arkamı döndüm. "Olur ama çikolata da olsa daha iyi olur" diyip gülümsedim. "Iyi tamam" diyip mutfak sandığım yere girdi. Ben napacaktım şimdi acaba yanında gitse miydim. Ayağa kalkıp girdiği yere girdim. Evet tahmin ettiğim gibi burası mutfakti ve bora kahve yapmaya başlamıştı. Keşke meriç boranın yerinde olsaydı da ona arkadan sıkıca sarılabilseydim. Aman neyse. Boranın yanına gidip tezgaha yaslandım böylece boranın yüzünü görebilirdim. "Bora" diyip yüzüne baktım yüzünde yaralar vardı. Hafif morluklarda vardı nolmustu buna yahu. "Neden cevap vermiyosun" diyip tezgaha oturdum. "Senin konuşmanı bekliyorum da o yüzden" diyip bana baktı. Yanımdan geçip biryeri açtı ve 2kupa çıkardı. Tekrar gelip kupaları yanıma koydu. Ardından kahveleri kupalara döktü. "Bayadır gözükmüyordun nerlerdeydin"dedim. "Bilmem neredeydim" diyip kahveleri eline aldı ve mutfak çıkışına yöneldi. Bende sinirle inip peşine gittim. Koltuğa oturmuş beni bekliyordu. Yanına oturup "Neden etraflarda yoktun nerelerdeydin" diyip bardagimi aldım. "Göbek atmaya gittim bi kaç gündür o yüzden yoktum" diyip sırıttı. Karnına vurdum. Anında inleyip elinde tutuğu bardağı masaya bırakamadan düşürdü. "Noldu naptım" diyip bende bardağımı masaya bıraktım. Elini tutuğu yerden çekip eline baktı. "Tamam yok bişey" diyip elini yumruk yapti yara olan yerine bakmamla gözlerim büyüdü. Kanıyordu. "Bora kaniyo" diyip ayağa kalktım. "Önemli digil boşver " diyip kafasini geriye attı. "Soyun" diyip deri ceketimi çıkardım. "Anlamadım" dedi şimdi fesat düşünmüş olabilir dimi. "Yarana bakıcam üstünü çıkar" diyip kollarımı sıvadım. Ilk yağmurluğunu çıkardı. Kazağını cikarmasina yardım ettim. Şimdi yarı ciplak olmuştu. "Uzan" diyip yönlenirdim. Oda yaptı. Yanına oturup Karnındaki bandı çıkardım. Kanıyordu. "Pasuman aletin varmı" diyip ona baktım. "Şurdaki banyoda var"diyip eliyle gosterdi. "Tamam" diyip ayağa kalktım. Ve banyoya uçtum. Banyoya girip çekmeceleri dolablars baktım en sonunda bulunca koşarak odaya girdim. Boranın yanına oturup malzemeleri kucağıma koydum pamuğa batikon döküp yarayı sildim. Iyice silip bez çıkardım ona da bstikon döküp yaraya koydum. Sargı beziyle komple satacağım için arkasından geçirirken biraz zorlaniyodum sonuçta bu erkek ve yani sürekli burun buruna gelmek neyse. Sargiyida sarınca isim bitmiş oldu. "Yatağına yatıralım seni hadi kalk" diyip elimi uzattim. Birşey demeden elimi tuttu. Bende kaldırdım. Boranin kolunun altına girip ona destek olabildiğince yardım edip odasına çıkardım. Yatağının üstündeki pikeyi kaldırıp dikkatle borayı yatırdım. Yatağına yatınca üstünü örttüm yanına oturup "özür dilerim bilerek yapmadım" diyip yüzümü kırıştırdım. "Neden benle ilgileniyosun" evet neden ben onla ilgileniyodum neden yani bora benim neyim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Teen FictionHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...