bölüm 44

37 0 0
                                    

Herkes arabasına dağılmış sürmeye başlamıştı. Bende en arkadan gitmeye başladım.
Bara gelince arabamı bos bir yere parkedip kızların yanına gittim onlarda yeni inmiş birbirini bekliyorlardı. "Hadi girelim" dedim ve cansunun koluna girdim. Kızlar da kol kola girince onlar arkadan biz önden bara girdik. Gümbür gümbür şarkı çalıyordu çoğu kişi tanıdıktı okuldan yani. Bizim için ayrılan bos bir masaya geçip oturduk. Garson gelip "efendim ilk olarak doğum gününüz kutlu olsun ne alırdınız" dedi. "Hepimize kokteysiz meyve suyu" dedim. "Ama.." derken cansu. "Sarhoş olmak yok benim doğum günüm ben karar veririm" diyip kiza geri baktım. Bana gülümseyerek gitti. Bende ardından ayaklarimla şarkıya ritim tuttum. Nedense hep bilmediğim şarkılar caliyodu. Etrafa göz gezdirdim. Kapının orda meriçi ve çetesini gördüm. Birden oturduğum yerde bi hareketlenme hissedince borayı gördüm. "Geçmiş doğum günün kutlu olsun" diyip elime kutu verdi. "Gerek yoktu" diyip kutuyu açmaya başladım. Kapağını açıp içine baktım box bandı almış hay allahım gülüp boraya baktım "seni dövmek için iyi fikir" dedim ardından boraya sarıldım "teşekkür ederim" dedim "Ne demek yavru kuş arabanda 2 kutu çikolata var" dedi. "Ciddi misin sen" diyip boradan ayrıldım resmen gözlerim parildiyodu. "Evet" dedi. "Ya sen harika birisisin" diyip yanağından öptüm. Ardından geri sarıldım. Bi öksürme sesiyle boradan ayrıldım. Karşımızda meriç ve tayfasını beklemiyodum. "Siz ne zamandir burdasınız" dedim merice bakarak. Kasları segiriyodu. "En başından beri" dedi savaş. Yanımıza alper emir geldi. "Bişey yok" dedi bora. "Olsun bu güzellerle tanışmaya geldik" diyip cansunun yanına oturdu emir. Alper ayakta dikiliyordu. "Kalk lan ordan" dedi efe. "Hee bu dolu tamam diğerleri Boş o zmaan" diyip ranayla defnenin arasına girdi. "Selam kizlar nabersiniz" dedi. Ay yalaka. Savaş emre ateş atiyodu kafalarından. "Bora emire birşey dermişin arkadaşlarımı rahatsız ediyo" dedim. "Tabi yavru kuş" diyip emire döndü. "Alper emiri al git bi olay yok" dedi. "Tamam" diyip emirin kolundan tuttu alper. "Yürü lan kız hastası" diyip oturduğu yerden kaldırdı. "Uf eğlenmeye geldik" diyip hızla uzaklaştı peşinden alper. "Yavru kuş dans edelim mi" dedi bora. "Boracim şimdi digil birazdan ederiz arkadaşlarımla biraz vakit geçiricem" dedim. "Peki" diyip ayağa kalktı yanağımdan makas alıp "öptüm" dedi ve gitti. Geri meriçe baktığımda sinirle kasları seğiriyodu. Kafamı masaya döndürüp kokteylimi alıp içmeye başladım. "Kokteysiz dimi o" diyen kisi Meriçti. Ona dönüp "seni ilgilendirmez" dedim. Bi an afallasa da belli etmedi. Efe cansuyu ayağa kaldırıp süzmeye başladı. Etrafta aniden herkes buraya baktı. Efe anlamis olacak ki geri cansuyu bildiğiniz fırlattı. "Oturduğun yerden kalkmıyorsun" dedi sinirle ve cansunun yanına oturdu. Savaş emre eren de yanlarına oturunca meriç ayakata kaldı çünkü ona benim yanımdan başka yer yoktu. "Oturabilirsin" dedim kendimi sudeye döndürerek. Birşey demeden yanıma oturdu ve bacak bacak üstüne attı. "Cansu dans edelim mi" dedim. Ardından kızlara dönüp "hep beraber daha iyi olur" dedim. "Kabul" diyip cansu ayağa kalktı. "Cansu dans edemez hemde ayağa kalkacak durumu yok" dedi efe. "Efe boğazlarım seni sus" diyip ayağa kalktım. Cansunun elini tutup kaldırdım. Ardından defne rana ve sude. Hepsiyle dans pistine gidip şarkıya ritimle dans etmeye başladık deli gibi dans ediyoduk. Orda öylece kaç saat dans ettik bilmiyorum. Koluma birisi dokununca arkama döndüm. Aniden birisiyle burun buruna geldik boraydı. "Burdan bakınca daha güzel duruyosun" dedi. "Senin gözünde öyledir" dediğimde gözleri dudaklarıma indi. Neden böyle birşey yapiyodu bilmiyorum. Birisi beni kolumdan tutunca geriye sendeledim. "Noluyo be" dememle birisinin vücuduna çarptım. "Ne ne oluyo" offf şimdi ben mericle nasıl başa çıkıcam. Kafamı kaldırıp suratına baktım. "Ne yaptığını sanıyorsun" dedim. "Seni büyük bir hatadan kurtardım" dedi. "Sen kimsin beni koruyosun ne ilgilendirir" dedim kolumu kurtarıp 2adim geriledim. "Doğru neyinim" diyip gitti. Arkasından baka kaldım.
MERIÇİN AĞZINDAN:
kalbim biraz olsun kırılmıştı ama boranın hesabı cok ağır olacaktı kazdığı kuyuya kendi düşecekti. Hizla barmene gidip ne var ne yok içmeye başladım. Kaç saattir ordayım bilmiyorum. Telefonum çaldı. "Alo" dedim.
"Meriç geliyo" diyip kapattı efe. Gelsin bakalım. Gazme yanıma gelip oturdu. "Selam" dedi gülerek bide yağcılık yapiyo. "Naber güzelim" dedim. "Iyiyim senle beraber daha sessiz yere gidelim mi burası cok kalabalık ve sesli" dedi kulağıma dudaklarını sürterek. "Nereye istersen" diyip ayağa kalktım. Etrafa bakınıp efeyı aradım göz göze gelince kafamı salladım. Gamze koluma girince birşey demeden ilerledim karşıma birden kayla çıkınca bakıştık gözleri kollarımıza kayınca sinirden kudurdu resmen. Hizla koluma çarpıp yanımdan gitti. Ah be güzelim söz gönlünü alicam.
KAYLANIN AĞZINDAN:
Borayla dans ettikten sonra kızlarla takıldım. Hepsi kendi alemindeydi cansu efeyle rana emirle defne savaşla sude erenle konusuyodu bende uzaktan uzaktan meriçi izliyodum bora da yanimda biraz oturup isim var diyip gitmişti. Bende sıkılıp tuvalete gittim. Biraz oyalanip ciktim barin icine girerken karşımda meriçi gördüm sarhoştu ve gamzeyle kol kolaydı. Sinirden ne yapacagimi bilemedim omzuna çarpıp gittim. Dengesiz herif ne olcak. Kızların yanına gittigimde efe gil ayaklanmış gidiyolardi. "Noldu" dedim. "Isımız var" diyip koşar adımlarla gittiler. Bende kızların yanına oturup "kizim eğlenmeye geldik hadi kalkın" diyip piste çıktım kızlarda peşime.
EFENIN AĞZINDAN:
Sigara içmek icin okulun arkasına geçtiğimde çok ilginç bir manzara gördüm borsyla gamze konuşuyordu. Hemen vidyo çekmeye başladım. Bora kaylayi kendine bağlamak için oyun yapiyo he bende bozmasını bilmem mi. Bunu kapıda kaylayla tartisırken söyledim oda tabi güldü ve geçmelerine izin verdi. Bizde bi plan yaptık boranın planına uyucaz ama gamzeyi de otturucez. Şimdi ise gamzenin evine giren mericle gamzeyi izliyoduk meriç kapıyı açık bırakacaktı bizde videoya çekip oyle bir iftira karşısında bunu gösterecektik. Meriç gil içeri girince bizde kapiya ilerledik. "Eren sen burda bekle bizi" dedim. "Savaş sende viyodya çek abi" diye ekledim. Yavaş yavaş ilerleyip merdivenlreden ciktik. Kapı aralıkti meriç bizi görünce "gamze sen banyo yapıp gelsene" dedi ah akıllı. "Tabi askim sen nasıl istersen ama bu arada üstünü de çıkar" diyip kapiy a doğru geldi hemen saklanıp gamzenin banyoya girmesini bekledik. Odaya girip gamzenin sakladığı kamerayı durdurduk bende dolabın içine girip "vidyoyu burdan ben çekicem siz koridorda saklanın bide giderken kamerayı başlatın" dedim. "Tamam" diyip çıktılar. Dolaba iyice saklanıp kamerayı tam meriçin olduğu yeri gösterdim. Gamze yıkanmış Üstüne de kırmızı bi gecelik giyinmiş geliyodu. "Nasil olmusum" dedi gamze. "Güzellik digil marifet onemli" dedi meriç. Gamze merice doğru gidip "neden üstünü çıkarmadın" dedi. "Sen çıkar diye" dedi meriç. Gamze siritip meriçin üstüne çıktı ardıdan bacaklarına veya karin bosluguna biryere oturup meriçin tişörtünü çıkardı. Biraz geri kayıp elini pantolonunun düğmelerine goturdu. "Bundan önce birşey konuşucaz gamze" dedi meriç. "Ne gibi" dedi gamze."viyodyu durdur öyle" dedi meriç. "Vidyoyu durdurdum" diyip slindeki kumandayı salladı. Dolaptsn çıkıp vidyoyu kapattım. "Erken kapatmışsın neden" dedim. "Sen nasıl burda" diyip meriçin üstünden kalktı. "Ilk önce sorusuna yanıt ver neden vidyoyu erken durdurdun" dedi savaş. "Çünkü ben regl olduğum için bunu yapmış gibi gözükmek istedim" dedi. Insanda biraz utanma olurdu. "Bana herşeyi anlat gamze" dedi meriç ayağa kalkıp. "Nasil yani" dedi gamze. "Borayla olan bütün iltibatin" dedim. "Dur şimdi senle anlaşma yapıcaz sen bu viyodyu boraya atıcaksın ve yapmış gibi durucaz ama sende herseyi anlaticaksin" dedi meriç. Gamze yataga oturup "Peki" dedi hemen telefondan ses kaydına aldım. Konusmalarının herseyini teker teker anlatti. Wayy bora harbiden kaylayi seviyo yoksa böyle birşey yapmazdı. Ses kaydını kapatıp merice döndüm. "Tamamdır" dedim. "Dediğim gibi boraya vidyoyu at ve böyle olay olmadı say" dedi meriç ve odadan çıktık. Arabaya binip bütün vidyo ses kaydını meriçe attım. Bakalım yarın sabah neler olucak ama allah kahretsin cansuyu unuttum "olum bara sür kızlara yavsamislardir" dedim aceleyle.
KAYLANIN AĞZINDAN:
hep beraber dans edip gülüyorduk. Kaç saattir dans ediyoruz bilmiyorum ama çok eğleniyorduk. Birisi cansunun kolunu tutunca oraya baktım. Hadi ama içkili bir adam ve arkasında 3kisi daha. "Biraksana be" dedi cansu. "Güzelim yatağımda da oynayabilirsin burası sert emin ol yatağım yumuşak" dedi çocuk. "Lan olum yürü git bela olma alırım ayağımın altına" dedim. "Harbi mi alsana manzara güzel olur" diyince kıpkırmızı olduğuma şart edebilirim. "Siktirin gidin lan" diye erkek sesi duymamla arkamı döndüm. Bu eymendi ve mertle kumral vardı. Eymen yanıma gelip kolumdan tuttu ve arkasına hizla çekti. Mertde cansunun önüne gecip bizle olan temaslarını kestiler. "Siz kimsiniz lan" dedi sarhoş adam. "Sana kim verdi bu hakkı da hesap soruyorsun anlamıyorum" dedi eymen alayla. "Bak bak bak" dedi arkadaki esmer sarhoş. "Siktirin gidin lan" dedi mert o sebeklikten eser yok he. "Gitmicem" dedi sarhoş kumral. "Öylemi" dedi bizim kumral. Ve yuzune yumruğu geçirdi. Eymen de birisini hemde ikisini alıp döverken mert bizi korur şekilde arkasına aldı. Cok dovmusleri adamlari ve dur deme vakti gelmişti. Merti geçip "eymen dur" dedim anında yumruğu havada kaldı. Ayağa kalkıp bana baktı. "Neden rahatsız ettiler sizi" dedi eymen. Gözüm eline kayınca eline baktım kanıyordu. "Eymen elin kaniyo" diyip elini tutup elime koydum. "NOLUYO LAN ORDA"

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin