MERİÇİN ANLATIMI:
Onu hiç beklemedigim yerde görmüştüm şaşırıp gözlerimi ufaladım sonra yanımdaki savaşa sordum "kayla dimi o" diye. "He vallaah o" dedi hemen yanına gidip sımsıkı sarıldım. Kayla ayağa kalkıp onu birakmami bekledi ama yapmadım sonunda dayanamayıp beni yere düşürdü ve ardından "Birdaha asla asla bana sarilma ismimi ağzında gezdirme asla karşıma çık..."demesine izin vermeden kaylayi altıma aldım. "Şunada bunlar benim icin onemli digil onemli olan senin o gözlerini güzel yüzünü saçlarını kokunu ozlemem" dedim ve kollarımı iki yanına koydum ardından yüzüne doğru eğildim burnumu o küçük burnuna değdirdim dudaklarına eğilirken "seni çok özledim senin için meraktan öldüm" dedim. Dudaklarını tam öpecekken birisi beni üstünden kaldırdı ve yumruk attı sendeledikten sonra kim diye baktım. hassiktir bu Bora öztürktü bizim baş düşmanımız hemen kendimi toplayıp boraya yumruk çaktım. Kayla hemen onun yanına gidip ona baktı bu beni deli ederken efe savaş beni bırakmıyordu. Kayla borayı burdan çıkarıp bana baktı. Öylece onları izliyodum kaylanın kafasi karışmış darmadagandi. Beraber motorlara binip gittiler. Kayla herzamanki coolugunu kullanmış çok güzel görünüyordu çok dikkat çekiciydi siyahların arasında sarı saçları beni deli ediyodu.
KAYLANIN ANLATIMI:
Yarış pistine geldiğimizde bos bir yere oturup Boranın dudağını sildim. Çocuk hala çok büyüleyiciydi. "Kayla bi açıklama yapicak mısın" dedi. "Sonra anlatsam olur mu şimdi bunu dusunmek istemiyorum" dedim. "Peki sen bilirsin" dedi. Kafamı dağıtmak için "yarış kimin bende yarış yapsam olur mu" dedim. "Sana göre süper bir kız var 3 yıldır yenilmiyo istersen onunla yarışabilirsin" benimde yarışım var yani bugün 2 yarış olcak" dedi. "Kabul yarışırım ama bunu bilmesi lazım o yüzden git şöyle" dedim. Bora gülüp yanagimdan makas aldı ve kalkıp gitti. Bende o anda telefonu çıkarıp cansuyu aradım. 1. calista açıp "he kanka" dedi. Herşeyi kısaca anlatıp "bi olay olursa bana şöyle tamam mi kanka bak detaylarıyla hatta efeyi ara konuş" dedim. "Tamam kanka sen merak etme kapiyom o zaman ben sana mesaj atarim veya ararim" diyip suratıma kapattı. 2-3 dakika sonra bora yanıma geldi. "Kız kabul etti bizden önce yarışınız var yani 10 dakika sonra" dedi. Hemen motorumun yanına gidip herseyini kontrol ettim. Kendimi de kontrol edip yarış çizgisine geçtik. Yarış yapıcağım kız yanıma gelip elini uzattı "Ben Gamze" dedi. Kızın kızıl saçları vardı. Bastan assagi kızı süzünce kızın ala kaşar oldugunu anladim dudakları bordo rujla boyanmış mini etek giymis üstüne de bilmediğim bisey giyip önünü açmış fazla gözüküyorlardı. Ardından elini sıkıp "Bende kayla" dedim. "Istersen cekilebilirsin her türlü yenileceksin" dedi. Ve gülüp motoruna bindi. Motoruma binip kaskımı taktım. Motorun seslerini çıkarmaya başlayınca mikrafondan "3-2-1 BAŞLA" demesiyle gazi kökledim az farkla Gamzenin önüne geçtim. Biraz daha hiz yapıp onun tam önüne geçtim. Yanıma gelmesine izin vermeyerek nereye gittiyse önüne geçtim. Biraz daha hızlanıp bitiş çizgisini gördüm biraz havalı bitirmek istedim ve önü kaldırdım herkes şaşırmış bi şekilde bana bakarken aynadan gamzeye baktım geride kalmıştı. Bitiş çizgisine varınca önü indirip motoru durdurdum. Bora yanıma gelip kaskımı çıkardı kaskı yanındaki birine verip beni kucağına aldı ve döndürdü bu çocuğa ne oluyodu anlamadım. Beni yere bırakıp yanaklarımdan öptü. "Bora ne oluyo iyi misin" dedim. "3 yıldır bu kızı kimse yenemiyordu sen büyük bi farkla yendin" dedi. Herkes etrafıma dolaşıp beni kutlamaya başladılar. Gamze denen kız yanıma gelip "Bunu snaa soracağım kızım canını sevdiklerinle beraber yakıcam" dedi. Kızın dibine girip "sevdiğim yok sevenim de yok hepsi öldü mezardan mi dirilticen kardeşim" diyip kızın yakasına yapıştım. "Sen bittin kızım sen görürsün" diyip ellerimi yakasından çekti ve çekip gitti. Bora yanıma gelip "bi barda parti var gidelim mi" dedi. Aslında güzel fikirdi kafam dağılırdı "Tamam kabul ama kıyafetler" dedim. "Sen her halinle güzelsin bisey olmaz" dedi. Kolumdan tutup motorun yanına götürdü. Aklıma birden boranın yarışı geldi "Bora senin yarışın ne olcak" dedim. "Ana ben onu unuttum ya la" demesiyle kahkaha attım sonra bora bana eşlik edip gülmeye başladı. Bi çocuk yanımıza geldi gayet yakışıklıydı galiba boranın arkadaşıydı fiziği de taştı. Boranın yanına gidip biseyler dedi bora güldü ve oda çocuğun kulağına bisey dedi. Sonra yine birisi geldi. Çocuk ilk gelenden daha çok yakışıklıydı kirli sakalları çok hoş duruyodu. Göz goze geldik sonra bana göz kırptı çapkındı boraya dönüp "yarisacagin çocuk korkup kaçmış yarıştan çekilmiş gidebiliriz" dedi sesi çok güzeldi. "Tamam Emir partiye gidiyoruz" dedi ve ardından obur çocuğa bakıp "alper o işi sen hallet biz kaylayla pariteye gidicez siz arabalarla gelirsiniz" dedi ve bana baktı. Bende motoruma binip kaskımı taktım. Emir denilen çocuğa baktigimda bana baktığını gördüm "bu kız çok güzelmiş bora nerden buldun" dedi. "Babamın ortak şirketinin kızı" diyip sırıttı. Kaskımı çıkarıp "eğer dayak yemek istemiyorsan çeneni kapatırsın" dedim. "Tamam güzelim sakın ol beni kendine bağlama" dedi ve yanımızdan uzaklaştı peşine alper diye bildiğim çocuk da gitti. "Hadi kayla gidelim" dedi ve kaskını takip gazladi bende kaskımı takip onu takip ettim. Barın önüne gelince biryere parkedip barın önüne geldik. Bora elimden kaskı alıp ordaki görevlilere verdi. Borayla bara girip en köşeden kuytu bir masaya oturduk. Koltuklar mor masalar siyahtı. Etrafta yiyisen kızlar erkekler dans edenler ve burayı boğan sigara kokusu. Koltuklara yayılıp oturudm çantamı masanin üstüne bıraktım ve telefonumu aldım. Cansudan mesaj gelmiş ve 2 arama vardı hemen mesajı açıp okudum. 'Acil ara' yazıyodu. Boraya dönüp "Az ben tuvalete gidip geliyorum" dedim ve kalktım. Bora peşime kalkıp "dikkat et birisi takılırsa hemen ara" dedi ve etrafa baktı. "Merak etme bana takilanin sonu vahim" diyip güldüm. Bora yerine oturunca bende tuvalete yol aldım. Yarışta gördüğüm herkes vardı. Dans eden opusenlerin yanından geçmek için çaba harcamadım yol aldığım yerden geçerken herkes bana yol veriyodu niyeyse hic anlamadım. Tuvalete girince hemen cansuyu aradım. 2.calista açtı. "Kanka olaylar kötü" dedi.
"Ne oldu herseyi baştan aşağıya anlat" dedim
"Kanka kafede karşılaştığınız zaman yanında bora diye birisi varmış o çocuk meriçin baş düşmanıymış ve bizim okulda okuyormuş bayadır bizim okulda gözükmeme sebebi en son bunlar çetece bi kavga yapmış ordan sonra bora ağır yaralanmış meriç tarafindan ve hastaneye yatmış. Çocuk okula da fazla gelmezmiş ve asıl olay kanka bunu üzülerek söylüyorum meriçi o kafede olan olaydan sonra kalbini cok kırmışsın ve artık senle işi olmicakmis yani kısaca seni hayatından silme kararı almış şimdi biz efe gil falan biryere gitcekmisiz nereye bilmiyorum öğrenirsem mesaj atarım" dedi. Bu olanların ardından yüzüm düştü. Kalbim kırılmıştı sanki parça pinçik olmuş gibi. Tuvalet kabinlerinden birine girip kapıyı kapattım ardından klozet kapağını indirip üstüne oturdum ayaklarımı kapiya dayadım ve oylece oturdum. Tuvalet kapı sesiyle içerde sesler yükseldi. Aralarında 2 3sesi cok iyi taniyodum. 1isi mal ecemsu 2.bugun tanıştığım gamze 3. Ecemsunun yancisi isimini bilmiyorum. Konuşmaya başladılar. "Boranın yanındaki kızı taniyomusun ecemsu" dedi gamze. "Tabi kizim baş düşmanım" dedi ecem. "Nasıl anlamadım" dedi gamze "kizim elimden meriçi aldı ve beni okulun ortasında hastanelik etti" dedi ecem. "O kız nasıl dayak atar ya bende ona atim de görsün" dedi. Ardından "bidakika bidakika meriç demirle sevgili mi bu kız" dedi gamze. "Evet ama araları bozulmuş " dedi umursamaz bir tavırla. "Süper bide bana sevenim de yok sevdiğim de yok diyodu ala kaşar meriçin altına geçip kendime sevgili yapım de görsün piç kurusu" dedi. Meriç bunu altına alır mıydı artık benden vazgeçmişti yapma olasılığı yüksekti. Sinirle dışarı çıkınca 3ude şaşırmış gözlerle bana bakıyordu. Ecemsuya ateş atarak baktım "eğer karisirsan seni öldürürüm ve bunu yaparım bilirsin" dedim ve gamzeye döndüm. Üzerine yürüdüm ama geri adım atmadı. "Seni ala kaşar seni çok güzel sikerim ama dur alisiksindir başkalarının altına girmeye" dedim ve yakasına yapıştım. "Benim hakkımda en ufak bisey duyarsam senin ağzına sıçarım herkesin ortasında döverim ama şunu bil elimden seni kimse alamaz şimdi kimin altına gireceksen gir ama meriçle ilgili bisey duyarsam canını yakarım" dedim. "Bana hiçbirşey yapamazsın" dedi ve ellerini ellerime koyup itti. Buna gür bi kahkaha atıp Ecemsuya döndüm "Sen suna benim nasıl biri olduğumu anlatirmisin yoksa ben hepinizin üstünden test için geçim mi" dedim. "Ta-Tamam ben anlatırım" dedi. "Güzel" diyip tuvaletten çıktım. Hızla boranın yanına yol aldım etrafa bakınırken savaşla emreyi gördüm. Ardından telefonuma mesaj geldi. Açıp baktim "Kanka senin ne işin var burda" yazıyodu. "Sen nerdesin kızım" dedim. "Sol tarafında" dedi o tarafıma bakınca cansu el sallıyordu yanında efe ve meriç vardı.onlara doğru giden savaş emre. Cansu koşa koşa yanıma geldi. Üstüme atladı ve sımsıkı sarıldı. "Kanka seni cok özledim" dedi bende sarilisina karşılık verip "bende kankamm" dedim. Birbirimizden ayrılınca cansuyu süzdüm. "Kızım gene süper olmuşsun" dedim. Siyah vücudunu saran bir elbise giymişti topuklu ayakkabısı da ipleri dizine kadar çıkan topukluydu. "Gel benim oturdugum yere geçelim burda isim olmaz" dedim ve cansuyu kolundan çekiştirdim. Boranın yanına gidince cansu dik dik bana baktı. Gözlerinden anladım "abi bu çocuk taş lan efe olmasa asılırım yemin ederim" diyodu. Gülüp koltuklara oturttum. Sonra boranın yanına oturup "bu cansu en yakın arkadaşım" dedim. Cansuya bakip elini uzattı "ben bora memnun oldum" dedi. Cansu elini sıkıp oturduğu yere iyice yerleşti. Cansuya dönüp "Kanka dans edelim mi otur otur sıkıldım" dedim. "Olur kanka" dedi ve ayağa kalktı. Bende kalkıp dans pistine çıktık. Dans etmeye başladık. Deli dolu hareketler yapmaya başladık. Baya dans edince efe yanımıza geldi. "Cansu gitmemiz lazım güzelim isim çıktı" dedi. "Ben kaylayla gelsem" dedi hemen araya girip "Kanka ben bi süre eve gitmicem beni merak etmeyin bi süre ulaşamazsınız belki" dedim. "Tamam ama bana kendinle ilgili bilgi ver" dedi cansu ve bana sarılıp gitti. Ben öyle dikilirken gözüm meriçe kaydı gozlerim inanmazlikla açıldı. Bu olamazdı dimi bu gercek değildi.!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası
Novela JuvenilHayal kırıkları ve parçalanmış bir kalp menfaati için yarışan erkekler. Sevip ve sevilmek artık bana çok uzak sevdim ve menfaati için kullanildim. Bu sever aşık oldum ve yine menfaati için beni kandıran başımın belası düşmanım beni seviyo bende büyü...