bölüm 40

33 0 0
                                    

Odama çıkıp sıcak bir dus aldım. Dolabimin başına geçip siyah tayt üstüne de siyah göbek üstü giydim. Siyah spor bir ayakkabı alıp giydim. Elime antreman için kullandığım cantami alip icine ihtiyaçları koydum. Gamzeye mesaj attım. "Orda ol 10 dakikaya" diye yazıp attım. O sırada odama biri girdi cansuydu. "Gidiyoruz" diyip odadan çıkacaktım ki karşıma defne ve rana çıktı bana masum masum bakıyorlardı. "Iyi gelin ama karışırsanız deşerim" diyip odadan çıktım onlarda peşime. Arabama binip gaza kokledim cansu arkamdan geliyodu. 10 dakikaya varınca hemen arabayı park edip mekana girdim yine kalabalıktı. Hasan abinin odasına girip saati falan ayarladım hasan abi beni sever sayardı ve kıyamazdı hemen onayladı beni bende hazırlanmak icin odaya girdim. Gamze koltuklarda arkadaşlarıyla oturmuş konusuyodu. Iceri girip kapıyı kapattım. "Hazırlan 15dakika sonra çıkıyoruz" dedim kapı açılınca defne rana girdi. Cansu zamanı gelince soylicegi için yoktu. Çantamdan box bandajlarını cikarip sarmaya başladım yine siyahtı. Gazme de hazırlanmış bana bakıyordu. Kenarda duran siyah uzun şalvarı ona uzatıp "giy ilk sen cikicaksin" dedim ve bende ustumdeki hirkayi çıkarıp şalvarı giydim. Cansu odaya girince "simdi" dedi. "Gamzeyi götür ilk ben geliyorum" diyip aynaya döndüm. Gamze kalkıp arkadaşlarıyla gitti. Şapkamı örtüp aynaya son kez baktım. "Gitmemiz lazım" dedi rana. Onlara dönüp "sağ cikamayabilirim" diyip güldüm ve kapıdan çıktım. Herkes bakışlarını bana çevirmiş bakıyordu. Kafesin içine gamze girmiş selam veriyordu mal ya. Kafesin içine girip şalvarımi çıkardım. Sunucu mal mal seyler söyleyip dövüşü başlattı. "Evet kayla ölmeye hazır ol" diyip siritti. "Bakalım kim oluyo" diyip gamzeye hamle yaptım. Yuzune yumruk cakmamla yere yığıldı üstüne atlarken bana tekme attı. Hemen toparlanıp gamzenin üzerine yürüdüm. Bana yumruk atmaya çalıştı ama yumruğunu tuttum öbür eliyle de atmaya çalıştı ama boşa gitmişti diz çöküp gazmeyi ters takla attım. Yere sert bir şekilde carpmasıyla gözüm birine takıldı. Bu eymendi ama burda ne işi vardı. Kendime gelip gamzenin Üstüne çıktım ve yumruklamaya başladım. Vurdum vurdum ama hamlesiyle yere yigildim dikişli yerime vurdu acıyla inlerken gamze üstüme çıkıp vurmaya başladı. "Hassas nokta he çok iyi" diyip gamzenin şeyine vurdum. Yere inleyerek düşünce yarama baktım. Dikişler açılmış kanlar akıyordu. Cansuyu gördüm çaresizce bana bağırıyordu. Gamzeye dönüp tekme atmaya başladım vurdum vurdum. Havaya zıplayıp dirsegimle karnına vurdum. Herkes ooo gibi sesler çıkarıyordu. Gamzeyi tutup kaldirdim. Yuzune uçarak dönen tekme attım. Vurduğun gibi tellere ordan yere yapıştı. Üstüne çıkıp vurmaya başladım taki o sesi duymamla durdum. "AÇ LAN KAPIYI" diye adamı azalıyordu. Aniden yumruk yememle yere yuvarlandim. Sinirlenip gamzenin üstüne tekrar ciktim. Ardı ardına vurmaya devam ediyodum durmadan soluk almadan gamze bayılmıştı ama hala vuruyodum. Sunucu beni ayırmaya calisiyodu ama izin vermiyodum. Birisi beni kucağına alip kenara attı. Dikislerim iyice açılmıştı. Kim diye bamamla şoka girdim. Meriçti ve gamzeyi kucağına almış kalkiyodu. Gözlerim kararmaya başlamıştı ama doluydu da. Ayağa kalkıp onların arkasından baktım. Sunucu elimi tutup havaya kaldırdı ve birşeyler dedi ama takmadım. Gözlerim kararıyordu be dolmuş gozyasim bana isyan edermiş gibi saldı kendini bi anda yere düşecekken birinin kucağına düştüm. Bakamiyodum kim göremiyordum. Yürümeye başlayınca yanımda cansunun sesleri geliyodu. "Ne oldu da dikişleri vardı" bu ses tanıyordum Eymendi. Cansuyla birşeyler konuştular ama duyamadım çünkü gözlerim kapanmıştı.
Gözlerimi açtığımda yanimda cansu defne rana vardı. Öbür tarafımda da eymen. Oturur pozisyonuna gelip "ne oldu" dedim. "Kızım malmısın ölüyodun" dedi defne. "Lan kızım malmısın ne ölmesi turp gibiyim hadi gidelim" diyip ayaklanmaya başladım. "Sen ne inat bir kizsin" diye ses duymamla sesin sahibine döndüm. "Bir şey mi dedin" dedim. "Evet dedim inatçı keçi" dedi eymen. "Lan bişeyim yok bana iyi haber verin gamze oldu dimi bende birazdan ceza evine giricem" diyip güldüm. "He bizde azrailin" dedi rana. "Iyi süper" diyip kolumdan serumu çıkardım. Ayağa kalkıp ayakkabılarımı giydim. "Ben eve gidiyorum yarın okulda görüşürüz" dedim ve odadan çıktım. Kızlara yakalanmamak için ters yöne girdim ve saklandım. Onlar odadan çıkıp gidince saklandigim yerden çıkıp yürümeye başladım. Canım açıyordu ama o kadar değildi. "Canın aciyo" diye ses duymamla irkildim. "Sen gitmedin mi" dedim. "Kendini akıllı sanman da güzel ama bana sokmez" diyip önden yürümeye başladı. Bende arkasından bu şekilde yürüyüp dışarı çıktık. "Benle geliyorsun" dedi eymen. "Nereye" dedim. "Seni eve bırakıcam" dedi. "Kabul" diyip peşinden gittim. Arabaya binip adresimi sordu bende verdim.
Evimin önüne gelince "teşekkür ederim" dedim "Ne demek" diyip önüne döndü. Garipti bu çocuk hemde çok. arabadan inip eve girdim arkamdan araba sesi gledi demekki anca gitmişti hemen odama çıktım. Banyo yapıp yatağıma girdim. Çok iyi hissediyordum kendimi. Gözlerimi kapatıp uykuya saldım kendimi.
Sabah uyanmamla karşımda cansuyu gördüğüm gibi cirlik attim. "Noluyo ebesinin amina dört nala at mi koşuyor" dedim ve doğruldum. "Kızım mal mısın ya" diyip omzuma vurdu cansu. Onu takmadan tuvalete girip işlerimi hallettim ve dolabimdan boy firend pantolon giyip üstüme de rast gele bi badi giydim. Ama siyahtı. Üstüme deri ceket giyip saçlarımı taradım. Ayakkabı olarak da siyah nike giydim. Kaskimi ve çantamı alıp salona indim annem yoktu bende dışarı çıktım. Cansu da peşime geldi garaja girip motora bindim. Kaskımi takip garajdan çıktım cnasu arabasına binmiş beni bekliyordu. "Varmısın yarışa" dedi. Gülüp "tabi kizim" diyip yanına yerleştim. 1 2 3 başladı. Hızla cansunun önüne geçip ona yol vermedim. Okula kadar böyle gittik. Okula varınca motoru parkedip cansuyu bekledim. Ama karşımda et eymen belirdi arkasında mert ve o kumral vardı. Kaskimi kol altıma alıp çantamı bos kolumdan geçirip saçımı arkaya attım beni izliyorlardı. "Wayy buyulendim bana da öğret nasıl sürdüğünü" dedi o kumral. Dik dik eymene baktım. "Seni merak edip geldim bunlarda peşime geldi he bu arada hasan abi sana ulaşamamış paranı alacakmışsın" dedi. "Paraya ihtiyacım yok istiyosan alabilirsin" dedim. Cansu arabasını park edip yanıma geldi. "Bunların ne isi var burda" dedi cansu. "Beni merak etmiş" dedim kısa ve net bir şekilde. Telefonuma mesaj gelince peşine cansuya geldi ardından eymene acip baktım bu gamzeyi dovdugum vidyoydu. Kumralla mert eymenin telefonundan bakıp bana baktılar. "O kanlar nasıl oldu bi anda" dedi mert. "Dikişlerime vurdu sürtük" dedim. "O dikişler nasıl oldu" dedi kumral tam ağzımı açıp konuşacaktım ki cansu konuştu. "Bu mal arabanın önüne attı kendini obur tarafa gidip geldi size de selam getirdi" dedi. Istemsizce güldüm. "Sorugulamaniz bitti mi" dedim umursamazca. "Bitti" dedi mert gülerek. Onların yanından ayrılınca cansu koluma girdi. "Nasılsın" dedi. "Obur taraftayım burda da bedenim vsr" dedim ve güldüm. "Lan mal iyiyim işte" dedim güldüm. "Iyi bari kız" dedi güldü. Önümüze efe gelince "dün kafes dövüşü yapmışsın dikişlerin açılmış iyi misin" dedi. "Evet iyiyim eğer" diyip arkama döndüm ve eymeni gösterdim. "O çocuk olmasaydı ölüyodum meriç yerine o kurtardı" dedim. Umursamazca. efe tam konuşacaktı ki ses duydum. "KAYLA" diye ses. Arkami dönüp kişiye baktım. Boraydı. "Kızım kafes dövüşü yapmak ne demek" diyip bana sarıldı. Gözüm eymene takıldı hala bize bakıyordu. "Bora saçmalama iyiyim ben" dedim. "Vidyo öyle demiyo ama" dedi. Ve daha cok sarıldı. Nefesimi dışarı verip "ya ben iyiyim" diyip ayrıldım. Bora ellerini yanaklarıma koyup "oyo moson" dedi bu haline gülüp. "Ovot oyoyom" dedim ve kahkaha attım. Bora birden beni belimden tutup kendine çekti ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı. Onu uzaklastırmak için direndim ama öpüyordu. Boranın kasıklarına vurup kendimden uzaklastirdim ve tokat attım. "Haddini bil lan" diye bağırdım. Birisi bana bakıyodu hissetmiştim. Sağıma dönüp bakım kim diye MERICTI. Oylece bakıp gitmeye başaldı. Peşine gitmeye başladım. Ama birisi beni tuttu efeydi. "Gitme kötü olur" dedi. "Asıl gitmezsem kötü olucak" dedim. Ve peşine gitmeye başladım. Arabasına binip son gaz giderken önüne araba çıktı ama durmuyodu daha fazla hız yaptı. Arabalar birbirine vurdu

Başımın BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin